Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To:Mirek, Libero

Tak uloženie vymenené a aj kosť(vylágrovaná) práve tá to robila mrcha. Najlepšie na tom je to, že boli menené na jar(origo) takže výdrž nič moc najazdené cca 2500km

To je divné, i levné no name vydržely víc. Jezdíš nějaké extra rozbité trasy?

Jinak přední náprava mi taky bouchá a vrže při zhoupnutí :( Kosti ok, uložení ok, silentbloky ok, všechny čepy ok, zbývá uložení stabíku a řízení.

Doufám, že je to ten stabík, ale protože to nejvíce bouchá v rejdu, tak mám docela obavy.

Vloženo

Uložení stabíku mám už delší dobu koupené, navíc je na něm 100tkm, takže měnit to budu tak či tak.

Ale mám právě obavu, že tam jsou ty bouchání dvě, jedno od stabíku, druhé od řízení.

Uvidíme, příští týden bych to měl pořešit.

Jinak po rovině to nevydává žádné zvuky.

Vloženo

Pokud to bouchá v rejdu, tak bych opravdu podezříval řízení. Vůle jde bezpečně poznat pouze v čepech. Na spojovačkách a v řízení už to jde hůř. Co jízdní projev? Udržení přímého směru, citlivost na boční vítr?

Vloženo (editace)

Hm, vypadá to blbě.

Táhne to chvíli po puštění volantu doprava, citlivost na boční vítr si nějak nevybavuji, ono u FI je i tak vysoká.

Teď je otázka, jestli jde to uchycení vyměnit, protože celé řízení stojí minimálně 6tKč. Předpokládám, že ne.

Edit: Tak jsem koukal, že to lůžko uložení řízení se dá koupit http://www.cc-autodily.cz/luzko-rizeni-pryzove-1_1?brand=SKODA&model=FABIA

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

To:Mirek, Libero

Tak uloženie vymenené a aj kosť(vylágrovaná) práve tá to robila mrcha. Najlepšie na tom je to, že boli menené na jar(origo) takže výdrž nič moc najazdené cca 2500km

Je dost mozne ze mas zlu geometriu, pripadne este nieco ine, ja som menil spodne capy a nedal som spravit geometriu, vydrzali asi 25tkm a odchadzalo skoro vsetko velmi rychlo, pretoze vsetko je niekolkonasobne viac namahane ked je zla geometria. Dalsia vec je, ze ked si menil tycky ci si nepretrhol manzety na nich, pripadne ak si to dal robit v servise, ci ti ich aj naozaj vymenili, pretoze 2,5tkm je fakt malo to sa mi ani nechce verit

Vloženo

Hm, vypadá to blbě.

Táhne to chvíli po puštění volantu doprava, citlivost na boční vítr si nějak nevybavuji, ono u FI je i tak vysoká.

Teď je otázka, jestli jde to uchycení vyměnit, protože celé řízení stojí minimálně 6tKč. Předpokládám, že ne.

Edit: Tak jsem koukal, že to lůžko uložení řízení se dá koupit http://www.cc-autodi...ODA&model=FABIA

Řekl bych, že tím lůžkem to nebude, to většinou neodchází. Doporučuju vyměnit spojovačky vč. čepů. Nejsou zase tak drahé. Pokud to bude dál bouchat, tak je problém přímo v řízení. Hlavně si zjisti, jestli máš řízení TRW nebo KOYO. Lze to poznat podle víčka na nádržce serva nebo z diagnostiky. Podle toho kup spojovačky vč. čepů:

TRW: http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-leva-servo, http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-prava-servo

KOYO: http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-s-hlavou-l, http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-s-hlavou-pr

Když to bude řízením, tak ty spojovačky stejně použiješ. Pokud máš řízení KOYO, tak to se už nevyrábí. Jen repas a ten (dle vlastní zkušenosti) za moc nestojí.

Vloženo

Tyče řízení a čepy jsou měněny nedávno, nemají ani 10tkm. S tím lůžkem mi to taky došlo, to už mi říkal můj mechoš, že tím to není, že bouchá přímo řízení.

Řízení mám TRW. Je to jasné, řízení v háji.

Vloženo

To:Lancelot, Petex

No u nás na Liptove sú cesty des a hrôza. A k tým stab. kostiam, zlá bola len tá jedna. Je dosť možné, že to odflákli v servise. Ešte niečo, do toho servisu už nikdy více. Dva mesiace potom čo robili podvozok mi odišlo elek. sťah. okna to lanko sa namotalo a bolo v čudu tak som to tam zaniesol ráno, objednali nový mechanizmus a že poobede to bude hotové. Spokojnosť až dovtedy kým som nezistil, že pani mechanici zabudli zasunúť konektor centrálu a tak som mal vyše týždňa spolujazdcove dvere otvorené aj po zamknutí. A aby toho nebolo málo tak sa im podarilo zlomiť kontakt na výhybke výškača(reproduktor) nehral myslel som, že odišiel. Prišli sme nato ked som to dal pozrieť známemu ten centrál tak premeral aj repráky a vsio ok. Ked prikrúcali káble do výhybky museli viacej zatlačiť alebo čo a zlomili plošný spoj(do výhybky šťava išla ale s nej k výšk.rep. už nie). Tak asi toľko

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím Vás pánové :kol-28: ,

prosím o radu , už nevíme kde hledat chybu, přečet jsem celé fórum a nenašel jsem podobný problém . Po nějakém čase po výměně levého vnějšího kloubu poloosy, ložiska, horních uložení u mé Fabie 1,9 TDi je slyšet "vrnění" od předního levého kola. Zvuk se projevuje pouze při jízdě rovně , nebo při zatočení vlevo, pokud zatočím vpravo, přestane to . Už jsme měli hodněkrát kolo dole, jestli nebude někde něco dřít , ale ne. Dělá to i na jízdu na neutrál . Nemá někdo nápad, v čem by to mohlo být ? :kol-26: please

Vloženo

asi blbá připomínka? co vyvážení kola? Nemohlo by to dělat ložisko ? nebo vůle někde? třeba kuláky ? Nemáš bordel mezi kotoučem a kolem? Je dotažená poloosa? co vnitřní kloub? je v pohodě? Mě se to vrnění projevovalo taky ale dokonce mi to pak začlo i vibrovat, vyřešila to výměna poloos a je boží klid.

Vloženo

zdravim, idem dat menit tycky stabilizatora a tyce riadenia. moja otazka je podla coho mam vybrat tyce riadenia, vraj su rozdielne. niekto hovori ze mam vybrat podla vin cisla niekto ze staci rok vyroby a typ auta...

dakujem

Vloženo

Podle vin je to nejlepší, ale Stačí ti bohatě rok výroby , typ auta , a typ řízení (zjistíš podle roku, nebo podle vinka v etce, pokud nemáš etku, tak skoč do škodovky a tam ti to dohledají). Ty starší měli TRW a ty novější KOYO :)

Vloženo (editace)

oki ... tak sa este spytam co sa rata za novsie a co za starsie... ja mam fabia combi 1,4 16v, 55kw, r.v. 2003 ... vin 6Y033765808

dakujem za pomoc...

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Vloženo

v tom VINku ti chýba ešte 6 znakov...ako píše samotsytlos zabehni :scooter: alebo zavolaj :kol-132: do ŠA a máš to isté...keď tak,tak si aspoň zistíš presné číslo dielu a na jeho základe si to môžeš potom nájsť na nete :)

Vloženo

hej viem chyba prvych sest ... pokial viem su nepodstatne pre urcenie nahradneho dielu... aspon to som si o tom precitala... :kol-41:

volala som do ŠA... skusali ste sta tam niekedy dovolat? marna snaha... dokonca som tam poslala mail... rovnaky vysledok... Zaujmave je ze ked robia prieskum spokojnosti s autom vedia ti zavolat aj 3 x do mesiaca.... :wallbash:

:help: takze pani citala som tu ze sa tu najdu odbornici tak ak mi viete dat jednoznacnu odpoved bola by som rada...

fabia combi 1,4 16v, 55kw, r.v. 2003 ... vin 6Y033765808 chcela by som si objednat tieto tyce riadenia Koyo 6Q0423804 C / 6Q0423803 C

a neposielajte ma prosim do ŠA fakt na to nemam cas, tie tyce si idem kupit cez internet a nechcem kupit blbost... dakujem moc za pomoc :kol-28:

:skoda:

Vloženo

Základ je, abys věděla od jakého výrobce máš řízení. Zda TRW nebo KOYO. Lze to zjistit podle měrky oleje servořízení - viz příloha.

post-1042-0-97479000-1358953335_thumb.pn

Vloženo (editace)

No ona když nemá čas ani do škodovky zajít tka těžko bude mít čas rozebírat půl auta aby se dostala k víčku servra které je schované pod kastlíkem baterky a airboxem .. Nejhorší je že to je takový řekl bych přelomový rok výroby kdy se dávalo TRW i Koyo ne?

A proč voláš do škodovky proč si nenajdeš nejbližší autoservis škoda a nezavoláš tam? Stačí jim nadyktovat kompletní VIN a oni ti řeknou vše co chceš vědět přes telefon.

Edit: Typ a R.V. servra je napsán i na víčku aspoň já to tak mám. ale k víčku se lehce nedá dostat.

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

Neznám přesně 1.4 55kW. Ale u HTP je víčko celkem dobře přístupné a 1.4 55kW má (pokud vím) vzduchový filtr také v krytu motoru, takže by to mohlo být podobně.

Vloženo

Tak u naší HTP je víčko přístupné tak, že musíš oddělat celou baterku + její bedničku. Kterou tak lehce neodděláš. Já to teda měl rozděláno jen na MPI z jiného důvodu a tam je to dost horší přístup než u HTP .. s tím vzducháčem bych řekl že už má airbox ne? Vzduchový filtr se nemontoval přeci tak dlouho do krytu.. Snad poradí někdo zkušenější :)

Vloženo (editace)

Hm to je hodně divné .. My máme HTP 2004 a kryt motoru tam není .. jen airbox. Koupena s 30 000 a garancí všeho možného, nebourána.

Na MPI mám airbox taky a kryt zároveň .. tak já nevím proč tam v roce 2003 cpali kryt. Snad jedině jako jisté tlumení motoru a nechali tam i vzducháč.. Mé stařičké MPI je jako z feldy tam ten kryt má opodstatnění :D

Edit: až teď jsem si všiml že téma je bouchání přední nápravy a my tady řešíme motor .. :noot:

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

petrkiller: do skoda auto som volala lebo mi to bolo poradene tu o par riadkov vyssie... teda predpokladam ze ŠA je skoda auto

no volala som do dvoch servisov a v oboch mi povedali ze to podla vinka nezistia ze musim prist fyzicky ... tak uz neviem...

Vloženo (editace)

Je to tak, podle VIN se nedá zjistit, jestli je řízení Koyo nebo TRW. Buď podle víčka viz výše nebo v servisu diagnostikou, případně přímo kontrolou řízení.

Edit: Víčko najdeš zde:

post-1042-0-65922400-1359533871_thumb.jp

Editováno: , autor: rkonf

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...