Petrkiller Vloženo 30. leden 2013 Vloženo 30. leden 2013 (editace) No možná záleží na měsíci výroby. Naše je 8/2004 a má opravdu airbox a bez krytu. Před face 1,2 40kw. sory za OT .. nepřečetl jsem si nadpis opět :/ Editováno: 30. leden 2013, autor: Petrkiller Citovat
strapačik81 Vloženo 1. Únor 2013 Vloženo 1. Únor 2013 Je to tak, podle VIN se nedá zjistit, jestli je řízení Koyo nebo TRW. Buď podle víčka viz výše nebo v servisu diagnostikou, případně přímo kontrolou řízení. Edit: Víčko najdeš zde: ten vrchnak nevyzera tak ze by som kvoli tomu musela rozobrat pol motora... ked zvladnem namontovat chladic do favorita zvladnem snad najst aj jeden vrchnak a ak nie pojdem teda na diagnostiku ... dakujem vsetkym za pomoc ... ste proste super Citovat
Petrkiller Vloženo 1. Únor 2013 Vloženo 1. Únor 2013 No tož jistě že jsme .. Ale teda já chladič na favorita namontovat neumím a našel jsem to a dokonce zjístil vše co jsem potřeboval takže pro tebe to bude nejspíš hračka na pár minut Citovat
mikindada Vloženo 5. Únor 2013 Vloženo 5. Únor 2013 Dobry den, mam takovy problem / slysim bouchani u leveho predniho kola. Nechala jsem auto v servisu s tim, aby se mi na to podivali a opravili. Druhy den mi rekli, ze to jsou ty tyce stabilizatoru, vymenili je obe. Cca tyden byl klid, ale potom to opet zacalo bouchat. Vratila jsem se a opravili mi ulozeni stabilizatoru, ale hned po odzkouseni ten samy den jsem zjistila, ze to neprestalo. Nevite nekdo, kde by mohl byt problem? Navic, mela bych platit praci ktera stejne prisla vnivec? Citovat
Pawouk Vloženo 5. Únor 2013 Vloženo 5. Únor 2013 mikindado,píšeš do nesprávné sekce. Tvůj dotaz patří sem: http://forum.skodaho...rum/7-podvozek/ nebo ještě lépe sem: http://forum.skodaho...y/page__st__575 Citovat
Malta Vloženo 5. Únor 2013 Vloženo 5. Únor 2013 přesunuto na správné místo, díky Pawouk za upozornění Citovat
mikindada Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Zdravim, mam obdobny problem. Pri prejezdu nerovnosti mi boucha predni naprava / vymeneny tycky stabilizatoru i ulozeni stabilizatoru a stale to boucha, cim by to mohlo jeste byt? Diky Citovat
Malta Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 horní uložení tlumičů (axiální ložisko), čepy na nápravě, čepy řízení Citovat
Petrkiller Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Spíš to budou silentbloky ramen na nápravě.. Citovat
Jehla23 Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Zaměř se na čep na nápravě..bylo to nehlasitější při hlubší ďouře, Vyměnil jsem to, je klid a ďourám se snažím vyhýbat :-) Citovat
mikindada Vloženo 19. Únor 2013 Vloženo 19. Únor 2013 no tak to jsou tlumice a jejich ulozeni, na obou stranach, navic v servisu mi sdelili, ze se vylila nejaka kapalina u tlumice, jak se tlumic utrhl a oprava cca 10 000,- v autorizovanem servisu, neni to moc??? Citovat
mikindada Vloženo 19. Únor 2013 Vloženo 19. Únor 2013 no bude toho vice, rikali, ze budou opravovat i loziska u tlumicu a neoriginalni dily budou pouze u ulozeni tlumicu, ostatni mi daji originalni...no jo, kdyz v Kutne Hore neni jediny rozumny servis. U predchoziho neautorizovaneho mi menili stabilizacni tyce, ulozeni stabilizatoru a tvrdili, ze uz neni co by kde bouchalo a na tohle vubec neprisli...u tohohle autorizovaneho mi ihned po prvni jizde rekli, ze auto mirne pokleslo a bude to pravdepdobne praskla pruzina, coz se potvrdilo...ale chtelo by to neco levnejsiho v okoli Kutne Hory no...((( nevi nekdo poradit? nakonec to bude cca 12000,- i se slevou 10% na originalni dily + 15% zakaznicke slevy Citovat
Petrkiller Vloženo 19. Únor 2013 Vloženo 19. Únor 2013 Najdi si soukromého mechanika v okolí a ten ti to udělá za max 5000 a to ještě bude drahé.. Citovat
acylpyrin Vloženo 24. Březen 2013 Vloženo 24. Březen 2013 (editace) ahojte, tak isto mi to pri prechode nerovnosti začalo buchať na pravej strane, po prečítaní príspevkou tipujem, že to bude stabilizátor, tezar otázka, stačí vymeniť len gumene silenbloky stabilizatora, alebo mam rovno vymeniť aj tyčky stabilizatora, ked to má nabehaných 60000, dá sa to zvládnuť v laických podmienkach ? nejaký návod ? Editováno: 24. Březen 2013, autor: acylpyrin Citovat
Mirek 835 Vloženo 24. Březen 2013 Vloženo 24. Březen 2013 Určitě vyměn i tyčky stabiku,když měníš gumové uložení. A nevím co jsou pro tebe laické podmínky. Žádné speciální nářadí na to nepotřebuješ a v garáži si stím poradíš. O výměně je toho tady popsáno vážně dost. Citovat
Malta Vloženo 24. Březen 2013 Vloženo 24. Březen 2013 no vystačí si jen do té doby, pokud se mu nestrhne torx na kosti, pak už jen flexa to "povolí" Citovat
libero Vloženo 24. Březen 2013 Vloženo 24. Březen 2013 acylpirin: to či to je uloženie stabilizátora zistíš,ak odpojíš tyčky stabíku,chytneš ho rukou a pohybom hore-dolu zistíš či má vôlu malta: torx je zbytočné aj používať..je to ako z blata..flexa je ten správny nástroj Citovat
jkrajinka Vloženo 18. Duben 2013 Vloženo 18. Duben 2013 Začalo mi cosi bouchat v přední nápravě jakoby bouchání kov o kov při spíše pomalejším přejíždění drobných nerovností, typicky příčně zvlněný asfalt. Levá strana. Na první pohled nikde nic utrženého ani natrženého (silentblok) není. Zároveň, možná nezávisle na první věci se objevilo klepáni v levém kole při couváni s maximálně vytočeným kolem. Problém se projevuje jen při couvání s max vytočeným kolem a pohonem od motoru, při stejném manévru bez motoru (pohon gravitací) se klepání nedostaví. Tyčka stabilizátoru + uložení stabilizátoru? Možná + homokinetický kloub? Citovat
libero Vloženo 18. Duben 2013 Vloženo 18. Duben 2013 1) tyčka stabilizátora 2) vyzerá to na homokĺb Citovat
Host amissus Vloženo 19. Duben 2013 Vloženo 19. Duben 2013 Jen tak pro zajímavost uvedu, že nám na jedné Fabii lupání slyšitelné zepředu od nápravy způsoboval špatně uložený výfuk. Citovat
xovies Vloženo 12. Květen 2013 Vloženo 12. Květen 2013 Chtěl bych poděkovat za rady, dnes jsem měnil stabilizační tyčky, a bouchání přestalo ;-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.