Duben 20, 20178 r Jo jo potvrzuji a za mě nevyndávat! Ty 2 body CO čkem na každé straně ničemu neublíží. Samozřejmě odpojit alter. a baterku. Kostru od kabelu svářečky umístit co nejblíže ke svařovanému místu.
Duben 21, 20178 r jj, dá se to udělat na autě, ale my co už na kontě máme jedno zapálený auto se bojíme
Duben 27, 20178 r Zdravím, vlastním Škodu Fabii Combi (6y) 1.9sdi 47kw, mám problém s přední nápravou, když naplno otočím volantem do leva nebo do prava a rozjedu se, začne mi něco ve předu na nápravě bouchat a další věc co to dělá je, když začnu přídávat plyn tak se auto začne celé klepat, jak volant tak i pedál od plynu, i celá podlaha... v podstatě celé auto, podle mého názoru to budou homokinetické klouby, ale nevím zda to může být ten vnitřní, který je na převodovce a nebo ten vnější. Na konci Prosince 2016 jsem měl auto v servisu z důvodu toho, že mi končila STK a potřeboval jsem dát auto do kupy,abych mohl v pohodě tu STK udělat. Měl jsem ten stejný problém, který tady popisuju. Bylo mi řečeno že za to může poloosa, na které jsou vlastně tyto klouby, jak vnitřní tak vnější. Takže se vše vyměnilo, udělalo se dalších x věcí co bylo špatných. STK jsem udělal bez problému, dostal jsem protokoly jak z emisich tak z technické prohlídky a vše bylo OK, žádná závada. A asi po dvou měsících mi to začlo dělat znova. Dnes jsem auto zvedl a zkontroloval jsem homokineťáky, jak jsou na tom manžety a vše vypadá že je v pohodě. Upozorňuju, že nejsem žádný mechanik a proto se vás ptám, jestli náhodou nemá s tímhle někdo zkušenosti a nemohl by mi poradit a jestli je vůbec možné,aby po takové krátké době, to začlo dělat znova. Děkuji za případné odpovědi
Duben 27, 20178 r zkoušel jsi hýbat s poloosama jak v axiálním tak radiálním směru, jestli tam není větší vůle?
Duben 27, 20178 r pokud se to chová stejně jako před tím, tak bych to šel reklamovat. Jestli tomu správně rozumím, tak STK zajišťoval servis - to může vysvětlovat proč je to zcela bez závad - nikdo je nehledal.
Duben 27, 20178 r před 5 hodinami, Malta napsal: zkoušel jsi hýbat s poloosama jak v axiálním tak radiálním směru, jestli tam není větší vůle? To jsem nezkoušel, pak se na to teda kouknu, díky za reakci
Duben 27, 20178 r před 3 hodinami, Wittmann napsal: pokud se to chová stejně jako před tím, tak bych to šel reklamovat. Jestli tomu správně rozumím, tak STK zajišťoval servis - to může vysvětlovat proč je to zcela bez závad - nikdo je nehledal. Ano máte pravdu, STK zařizoval servis... taky mě to napadlo že by to nějak pošmelili
Duben 27, 20178 r Ale STK nekontroluje, v jakém stavu je auto, kolik toho ještě najezdí apod. STK zajímá jen jestli to svítí, brzdí, troubí, neteče z toho olej a jiné bezpečnostní prvky. To, že kontrolujou např vůli na čepech je jen byrokracie, protože na STK nemusej najít nic, ale za týden už to může mlátit o sto šest. Rozhodně je ale nezajímají poloosy (pokud tedy z manžet neuniká mazivo) U tvýho problému bych to ale taky viděl na poloosy.
Květen 8, 20178 r Klouby na levé poloose vyměněny a stále beze změn, pravá poloosa vypadá v pořádku, manžety jsou ok, nic neteče.. žádné větší vůle nejsou... Tak nevím jestli vyměnit ještě klouby na pravé poloose, nebo jestli může být problém ještě jinde
Květen 11, 20178 r Mne sa zacali z lavej prednej strany sirit zvlastne klepkania pri prejazdoch nerovnosti a nakoniec som nasiel odlomeny kus pruziny ktory lezal na tlmici
Červen 8, 20178 r Povědomé chroupání na hrbolech při menší rychlosti. Vyměněny tyčky stabilizátoru FRAP - vydržely jen jednu zimu (slabých 25 tisíc), takže žádná sláva. Dal jsem teď Meyle HD, tak uvidíme.
Listopad 25, 20177 r Dobrej mám problém něco mi bouchá na přední nápravě u spolujezdce na autě Peugeot 405 děkuju poradi někdo
Listopad 26, 20177 r Peugeot 405? To snad proboha ne. Víš vůbec kde se ptáš a že hrubě porušuješ pravidla fora? Sem to opravdu nepatří a dotaz bude smazán.
Srpen 22, 20187 r Chcem sa opytat na stabilizator priemeru 18mm idu 18mm gumi? Ci mensie? Ukazuje mi to 16mm.
Srpen 22, 20187 r Ano na průměr stabilizátoru 18 mm patří 16 mm gumy. Prostě průměr gumy musí být vždy o 2 mm menší.
Duben 1, 20196 r Tak se přidávám do party bouchačů. :-( Při ostřejších výjezdech z kruháčů se občas ozve rána/klepání v oblasti levého podběhu/podlahy. Při zatočení na opačnou stranu už jsem to taky slyšel (samozřejmě z pravé strany). Hádám správně, že jsou to tyčky stabilizátoru? A pokud ano, můžu s tím ještě tak 2000 km najet? Přikládám krátká videa z kamery pro lepší představu: https://www.youtube.com/watch?v=_rMrgbL_7SE https://www.youtube.com/watch?v=-YuIm5avjVE Fabia 1.4 16v 55kw, krátká, RV2005 Díky za rady
Duben 1, 20196 r Ty hádáš a my máme uhodout jestli hádáš správně? To je něco jako hádání na druhou :-) A co se takhle ohnout a zkotrolovat to?
Duben 1, 20196 r Wittmann: Děkuji za odpověď. Rád je zkontoluji, ale nemám tušení jakým způsobem. Nechtěl jsem žádné hádání na druhou. Můj předpoklad byl, že se jedná o natolik charakteristický zvuk, že to někdo relativně spolehlivě určí z videa. Omlouvám se za svoji naivitu.
Duben 1, 20196 r vytočit kolo a zacloumat za kost. Případně chyť část s čepem do dlaně a ať někdo zahoupe s autem - pokud je tam vůle, ucítíš ji. Podle zvuku se to poznat nedá, může to dělat cokoliv jiného - viz toto vlákno.
Duben 2, 20196 r Tak jsem s tím zacloumal a žádnou vůli jsem necítil. Samotný stabilizátor byl docela měkký - tyčka se vespod docela ochotně hýbala. Předpokládám, že to je správná funkce?
Duben 2, 20196 r Tak s jistotou to neřeknu, ale bral jsem za to docela silou a ani se to v těch čepech nehlo. Mohlo by to souviset s tlumiči? Má to najeto 200 tisíc a přední tlumiče jsou původní.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.