Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdárek. Reklamoval jsem lenost motoru, neochotu se rozjet, hlučnost a žravost. Nejdříve technik koukal a tvrdil, že je tento motor třeba držet pořádně pod krkem atd atd. :feve: Dopadlo to tak, že májí z MB nové CD s opravneným softem a kdo si řekne, tomu to vymění. Krásný přístup k zákazníkům. :kuk: A jak se motor chová po opravě ??? Nebe a dudy, už mi Favorit neujede ... . :smich:

Mně se bohužel po opravě dynamika nijak nezlepšila. Docela by mě zajímalo, jestli se ten sw přehrává při prohlídce automaticky. Já sem si musel říkat, i když je pravda, že v té době to byla novinka stará pár dní..

zdravim, kolik to tak stojí to prehrání jednotky u servisů? teda..pokud už roomík není v záruce (starší 2rokům) díík

Mám taky přehráno , doufám že moje problémy s vstřikem byly s tímto spojeny a teď bude klid.

Neviete niekto odkedy majú ten soft, na prehliadke som bol pred 3 mesiacmi, ale o flashovanie nezavadili ani náhodou

To nevim , ale byl sem tam cca mesic zpatky a nic ... a ted kdyz sem tam byl tak uz to meli

netuší někdo jak se ta závada musí projevovat aby to v servise správně identifikovali na přehrátí SW a nevymejšleli nějakýá p....viny?

Nevíte někdo, jestli ten nový SW řeší i problémy s nepravidelným chodem po nastartování studeného motoru?

  • Autor

Ahoj, po tom co byl software přehrán, motor se za studena neklepe jak drahý pes a nevydává takové divné zvuky. Před tím, než jsi šlápl na plyn, tak se ozýval takový zvuk, jako když to ve škodě 120 nasávalo falešný vzduch a za studeno to mělo tendence chcípat. Teď už ne, toto je pryč. Jde to za plynem a při cestě do Bratislavy jsem s tím byl celkem spokojen, i spotřeba klesla.

Pro toho, co se ptal, zda to bylo učiněno dobrovolně (přehrání softu). Nebylo to dobrovolné. Kupoval jsem od toho samého prodejce již několikáté auto a po nátlaku ve stylu,( že s tím musí něco udělat, jinak již nepřijdu ), tak se uvolil technik se na to podívat. Při přejímce se kroutil jak úžovka a nebylo mu košér přiznat, že musel dělat úpravy. Ale byla tam i humorná vložka, když prohlásil že když jsem to já, že to napíše na garanci. :p Bylo mu připomenuto že vůz je v garanci a ještě rok bude. lol

Takže, pokudmáte problémy s 1,4 16V, nedejte se tlačte na servis. Vyplatí se to. Motor se opravdu chová jak šesnástiventil. :palec2:

Tak až budu mít cestu do servisu, tak se na to zeptám. Snad se nebudou moc kroutit.

Upraveno od mambo

A co přesně ten novej soft řeší?

Zlepší se i to, že už nebudu mít problém dosáhnout papírové maximální rychlosti (na rovné dálnici, měřeno GPS a ne tachometrem), a že už nebudu mít při svižné jízdě spotřebu 9L/100km při obsazení jen jednou osobou...?

Já mám auto přesně rok, takže soft mám starej, a při první garančce se technik o něčem takovém nezmínil.

mnooo treba od Cimbu ukradli SW, tak to ted ladujou do vsech aut. :smich:

Hehe, ty jseš Blacky blbej... :D Však ono ti za 2 týdny sklapne lol

Ale teď vážně:

Má smysl se dohadovat se servisem, aby mi nahráli novej soft, když auto subjektivně nevykazuje žádný problém...?

mnoo., jaky je to pocit s 1,4 nemuzu poradne slouzit v tech par co sem jel to bylo peklo a snazil bych se tim udelat cokoli. Pokud se ti ale zda, ze to tvy auticko jede dobre, ma slusnou akceleraci, necuka pri startech ( studenejch, teplejch), tak bych se na to skoro vykaslal. ;)

Už mě to taky s..e když jedu s manželkou,plyn na podlaze a v kopci na mě bliká Fabie II a když ji uhnu a vidím že je to htp 40KW tak si připádám jak debil.Koní jako já kilowatt a jede líp.Takže pokud je to jednotkou tak chci nápravu.

Já jsem s akcelerací spokojenej. V kopci se samozřejmě musí držet v ot., jinak je to poměrně líný i se spotřebou jsem

spokojenej, ale co mě štve, jsou ty studený starty a následný rozjezdy. Je to jako by jsem ve 120 dal málo sytič. Jenom

mám trochu strach, aby se mi po nahrátí novýho SW naopak nezhoršilo to, s čím jsem spokojenej.

Upraveno od mambo

Tak ja mám auto vyrobené v novembri 2008 (MR2009) a nič také nepociťujem. Je krásne živé, v kopcoch drží tempo aj s TDičkami a ráno ma krásne štarty. :palec2: Aktuálne má 30 000km a dlhodobá spotreba je 6.2l/100km. Dúfam že teraz som to nezakríkol... lol

  • Autor

6,2 l/100 Km ??? Tak to je slušné. Teprve zajíždím a pod 8 litrů nejdu. Potřebuji poradit, jak jste tam ¨dostal ten popis tvého vozu, jak máš pod čarou ???

Nahoře máš "Moje nastavení", klikni na to a potom vlevo v osobním profilu je úprava podpisu. Klikni na to a do rámečku

si napiš svůj podpis a potvrď to.

a bacha, jeto omezeny na 3 radky a x znaku. Nevim presne. Jo a musis to psat v HTML kodu, nebo pouzit ty editacni nastroje. :palec2: Az se ti to povede, tak to tady promaznu, jelikoz to sem nepatri. :p BTW: kdyz nebudes neco vedet s nastavenim fora, tak klidne napis SZ( soukromou zpravu) nejakymu A/M. To udelas tim ze klines na jeho jmeno a das posli zpravu. :palec2:

  • Autor

Děkuji mockrát, je to TAM !!! Ale fotku už jsem tam nenarval. :smich:

  • Autor

Tak, je tam. MaxDot již je tam, kdemá být. Vše plně funkční. Montáž stála v originálním servisu 1350 Kč včetně DPH a nakódování klíčů (to bylo něco kolem 750 Kč). Vložil bych i fotku, ale nevím jak. Škoda. :)

Tak, fotka vložena. Děkuji za radu. :palec2:

post-10547-1249840867_thumb.jpg

Upraveno od Celerjehnusnej

fotku vlozis tak, za po kliknuti na odpovedet, mas vpravo dole hned pod oknem , kde piese text cast, kde kliknes na prochazet, najdes fotku u sebe na kompu, das vlozit, pak nahrani. A a bys ji vlozil do prispevku klikni na rolovaci menu Sprava priloh a klikni na to jmenioo souboru se sis tam predtim nahral. Tim se ti vlozi odkaz do tela prispevku a jeto. Jen dej prosim pozor na velikost, at to nejsou moc velky plachty . A taky velikost souboru je max 1mb.

Druha moznost je linkovat to odnekud, kde ta fotka na netu uz je. Klasicke prez html tag jako klikaci odkaz. {a href="http://www.webkdejefotka.cz/nazev.jpg(nebo'>http://www.webkdejefotka.cz/nazev.jpg(nebo jina pripona)"} popis na kterej se bude klikat {/a} , nebo jako primo link na obrazek {img src="http://www.webkdejefotka.cz/nazev.jpg (nebo jina pripona)"}

Zavorky musej bej spicaty <,>

kdyz juknes po netu tak zaklady html tagy jsou vysvetleny vsude mozne. :palec2::palec2:

Tak ja mám auto vyrobené v novembri 2008 (MR2009) a nič také nepociťujem. Je krásne živé, v kopcoch drží tempo aj s TDičkami a ráno ma krásne štarty. :palec2: Aktuálne má 30 000km a dlhodobá spotreba je 6.2l/100km. Dúfam že teraz som to nezakríkol... lol

090

A já ještě dřív, někdy kolem července/srpna 2008(nemám tu papíry a nepamatuji si to přesně), ale kupoval jsem ho v únoru 09 jako skladovku. Najeto mám zatím jen 7000, spotřebu 6.4 a jede jako hodinky...volnoběh neblbne...táhne jak blázen...tak si říkám, jeslti je možné, že než mi to auto prodali, že by ho přeflashovali....co myslíte ? Dá se to nějak zjistit ?

  • 2 týdny později...

Nechal jsem si nahrát novej soft do řídící jednotky motoru 1,4 16V 63kW.

Co se změnilo:

Studený motor má kultivovanější chod. Poznat to jde u volnoběhu, při otáčkách do 1500, při rozjezdu, a to zejména při zapnuté klimě.

Nic jiného se nezměnilo. Ani spotřeba, ani výkon, ani hlučnost, ani maximální rychlost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.