Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

jaké klíče na sundání? 16ka + imbus?

musí obě naráz dolů?

Pokud nejsou vytlučený obě tak né, jinak je lepší zvednout celej čumák ať povolí stabík a nejní to přešponovaný pak jdou dolů pěkně.

  • Autor

Cosby tam píše, že to nemá cenu měnit - jezdím pouze a jen přes díry, tady rovná silnice není.

Nechal bych tam jen jednu kost, aby to nemlátilo, ale mám obavy, aby se tyč nevysouvala do boku. To bouchání mě rozčiluje.

  • Autor

tak endoprotéza je tam

200,- Kč OEM noname

nářadí:

původní kost imbus + 16ka

nové 15ka plohá-cyklo na přidržení, matka 17ka

ten dolní šroub sem páčil půl hodiny, chce to dobré nářadí

jinak jestli klepe kost úpoznáte, když auto rozhoupete do stran, pak to lupe

je potřeba mít dva zvedáky, aby se to uvolnilo, ale guma ať se dotýká země, vejš to padá na stranu

zvedat se to nemusí vůbec, pokud to stojí na rovném povrchu, stačí vytočit kola do rejdu a dá se to pohodlně vyměnit (pokud nejsou přirezlé matky).

  • Autor

to se mi nezdá, bylo to fest zpříčené, že by jeden tlumič silnější?

Tlumič na to nemá vliv (v klidu netlumí, jen při pohybu, leda že by byl zadřenej ale to bys poznal), spíš máš unavený péro :smich:

No spíš to nude vlivem záklonu čepu, ne? Chce to zvednout.

Pokud to stojí na rovném podkladu (v garáži) a je to našponované (stabilizátor), tak to může mít dvě příčiny, buď je auto nerovnoměrně naložené (někdo v něm sedí) nebo jsou nestejně unavená péra.

  • Autor

péra nechte na pokoji

von je totiž pravej tlumič novej a levej původní - bouračka z bazaru za všechny prachy

takže spojovací tyč jde lehce do střihu

Cosby tam píše, že to nemá cenu měnit - jezdím pouze a jen přes díry, tady rovná silnice není.

Nechal bych tam jen jednu kost, aby to nemlátilo, ale mám obavy, aby se tyč nevysouvala do boku. To bouchání mě rozčiluje.

u fabii se dost často stává že klepe samotnej stabik i když to gumoné uložení vypadá zdanlivě v pořadku ,ale většinou se utrhaj ty plastové kroužky a ten stabik je pak volnej.

Netušíte někdo na kolik přijde výměna kostí (materiál + práce) v origo servise? Absolvoval jste to někdo? Nějak mi to začalo bouchat a nevím kam to dát.

to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu ;)-_-

ty jo tak tady nejdřiv všichni nadávaj jak se jim vysírá fábie a pak nikdo neví cenu kostí?? :huh::wacko::blink:;)

to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu ;)-_-

Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500?

Včera jsem se taky ptal na cenu v servisu.. rovných 950 kč/kus :D

Já jsem výměnu absolvoval v 60.000 km a dával jsem za to 2.000 Kč ve Škoda servisu v Roudnici nad Labem.

BTW: Jinak jednu novou origo kost mám k dispozici. Nejak mi zbyla ;) Za 400 ji nechám.

to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu ;)  -_-

Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500?

tak to je slušná cenofka ;) , mužu se na tebe případně obrátit?? -_-

to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu ;)  -_-

Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500?

tak to je slušná cenofka ;) , mužu se na tebe případně obrátit?? -_-

No jaaaasne :)

oká, až budou na to penizky bokem tak se ozvu, díkas

  • Autor

moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter

moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter

no jo tisíc udělám za chvilku :( , tak se bojim dávat noname :(

moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter

To jsou PL nebo CH vyroba ne? Taky jsem je mel, bylo dost problemu :(

Klaca: Samozrejme :)

Upraveno od NoiseR

Ja som za vymenu kosti zaplatil dost. Bolo to v ramci servisnej prehliadky po 60000km, ktroa ma celkovo vysla na takmer 14000 Sk. Olej som mal vlastny, ale menili mi brzdove dosticky, kosticky, utesnovali olejovu vanu,menili palivovy fiter, olejovy filter aj pelovy filter a nakoniec s odhadovanej ceny 7 az 8000 vznikla cena 14000.Prikladam aj ucet.Nie su mi tam jasne niektore polozky a preto by som bol rad,keby mi niekto, kto sa do toho rozumie, objasnil co je to zarazka a kvoli comu mi demontovali tlmic aj s pruzinou.Predpokladam,ze pri vymene kosti nie je potrebne to demontovat. A mam pocit,ze ma dost o... :angry:

ucet.tif

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.