mirek99 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda tu někdo neví co s mým problémem. Mám Skoda Octavia 1,9tDI 66kw čiplá. Při jízdě jsem vykvaltoval auto chcíplo a už neožilo. řešil jsem tedy naftu byly tam ty bublinky jak jsem se tu dočetl, vyměnil jsem filtr palivový i s těma dvouma gumičkama černá modrá, zkoušel jsem zda saje čerpadlo z kelímku, to sosá úplně v pohodě, vstřiky jsou na tom dělaný cca rok a žhavení funguje, relé to teda není. Tak mě napadá už jedině čerpadlo. Nevíte někdo co s tím? Nebo případně nějakou metodu jak můžu zjistit zda funguje správně? taky mě napadla ta klapka v sání vzduchu ale ta je odpojená už od doby co sem to auto koupil, fakt už nevim, do servisu nechci. Když by někdo věděl budu rád za každou radu, díky. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kominor Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Zkus se podivat jestli neni praskly rozvodovy remen, kamaradovi udelalo presne to same kdyz jel, vyradil a uz nenastartoval. Byl to ale na opel vectra. Tak nevim, nic jineho me nenapada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruno128 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 No neco podobneho jsem mel uz davno na peugeotu klekl mi tam elektro magneticky ventil co je na tom cerpadle. prikladam foto a mas to cervene zakrouzkovanej. da se sehnat cca za 1000kc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarysek Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 (edited) myslim ze by v nem melo po zapnuti klicku melo cvaknout ... Edited August 19, 2009 by jarysek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 v první řadě diagnostika bez VAGu vaříte z vody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirek99 Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Díky za rady pánové, se to už vyřešilo :-D Tak kdyby se tu někomu stalo něco podobnýho tak bude vědět :-) Prostě při vykvaltování to chytlo tolik vzduchu, že to vlítlo i do vysokotlakých trubiček z čerpadla do válců. (velmi pravděpodobně palivový filtr) Jediný způsob jak to odstranit asi, je povolit dvě trubky k válcům škrtnout starterem a to samý u dalších dvou válců nafta vylítla utahlo se a vrrrrrmmm :-D Fakt by mě tohle nenapadlo, známej mi ještě přes booka poladil špatný teplý starty a je to ok. dal sem mu kilo a sem zas spokojenej, jen jsem měl velký štěstí že se mi tohle stalo přímo při dojezdu k baráku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.