Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vsem, koupil jsem si nedavno octavii 1.9tdi 66kW (100 tis. km) a v posledni dobe se mi cas od casu stane, ze motor uplne ztrati vykon. Kdyz zastavim, zhasnu motor, opetovne nastartuju tak pak vse uz je OK. Cetl jsem tu par odkazu, nekdo mel podobny problem, ale ten mu pry z nicehoz nic prestal. Mate s timto nekdo zkusenosti?

Podle tvého polpisu se to nedá jednoznačně určít, ale vypadá to na přidřenou regulaci turbodmychadla. Motor ti zřejmě padá do nouzového rečimu z důvodu odchrany turba. Použij Hledání vopravo nahoře skus zadat třeba regulace turab. Tento problém se tu velmi často řeší.

Záleží jaký je to rok výroby? Starší nemají proměnnou geometrii lopatek a mladší(tším od roku 2002??) už ji mají...

  • Autor

je to rok výroby 2002

Modelový rok 2002 už má naklápění klapek turbodmychadla a potom platí co jsem psal nahoře.

  • 4 měsíce později...

Zdravím .u octavie tdi 66 kw mi nad 130 km/h motor skočí do nouzové režimu ventil tlaku turba jsem vyměnil a dělá mi to neustále ještě skusím čidlo intercoleru vyměnit. Mužete mi poradut co stím?

Myslím, že nemá smysl jen tak bezhlavě měnit čidla. Spíš to chce někoho, kdo Ti udělá pořádnou diagnostiku - ne jen vyčte závady. Nejspíš to bude zatuhlá regulace v turbu, ale jak říkám kvalitní diagnostika je základ. :palec2:

Aky mas motor ? AGR alebo ALH?

Aky mas motor ? AGR alebo ALH?

agr

agr

jsem se spletl ALH je to

Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok.

  • 2 roky později...

Ahoj všem,

určitě se to tady už probíralo ale opravdu jsem nenašel nic co by mě pomohlo. Tak se omlouvám za nové téma.

K věci: koupil jsem Škodu Octavii 1,9 TDI 66 KW ALH, r.v. 2002 (před X lety prodělala dle slov majitele CHIP TUNING na AutoJarov) a problém je takový že po nastartování okamžitě spadne do nouzového režimu, musím zastavit stopnout motor a znovu nastartovat a pak zas jede "relativně" normálně, na první rychlost absolutně nechce táhnout až na druhou rychlost tak od 2800 ot/min teprv zatáhne což si myslím že není v pořádku. Prosím poradíte někdo ??? Nebo nezná někdo z vás někoho s diagnostikou v okolí Prahy nebo Středních Čech ???

Děkuju

Upraveno od MarfyE34

Bez diagnostiky by to bylo jen zbytečné spekulování.

Tak už to jede jenom v nouzovém režimu

Nepomohlo ani když jsem odpojil na 10 min baterku, prolejzal jsem podtlakové hadičky a zdají se být všechny v pořádku, sahal jsem na turbo na tu osičku

co leze z té podtlakové "bakule" a jde s ní hýbat celkem snadno. Tak bych řekl že asi odešla váha vzduchu :-(

Opravdu zde není nikdo s notebookem a VAGem kdo by mě pomohl najít závadu???

Upraveno od MarfyE34

Podtlakove hadicky se zdaji byt v poradku ale nemusi tomu tak byt. moje taky vypadaly ok a jak jsem je menil tak se trhaly jak byly vevnitr pod opletenim sterele.

Jinak další poznatek, teď jsem se vrátil z cesty do Prahy a před odjezdem jsem odpojil konektor na váze vzduchu a hurá auto vystřelilo jako šíp,

závada pryč, ale jen pokud se jede s vypojeným konektorem, čili si jednotka bere signál místo od váhy tak ze svých map v paměti.

Takže to vypadá na vadnou váhu vzduchu.

Upraveno od Wojnar
Včem jsi jedinečný nebo Tvůj problém, že musí být celý příspěvek tučně a velkým písmem?

Nemusí to být.

Myslíš že nemusí??? Já nevim logiku to má, když je váha zapojená nejede to, když je odpojená a ŘJ si bere ze záložního zdroje data, tak jede správně tak jak má . No zítra jsem domluvenej s jedním klukem co má doma VAG tak uvidíme snad v tom umí i číst a řekne kde je chyba.

Upraveno od Wojnar

Snad to nebude nic vážného, u těch nouzáků člověk nikdy neví, co bude muset měnit.

Nevim no ale logicky z toho vyplývá jedině ta VÁHA.

Upraveno od Wojnar
Není třeba psát celý příspěvek tučně!

Tak problém vyřešen díky jednomu ochotnému a šikovnému týpkovi z Děčínska :kol-47:

Celý problém byl v poškozené regulaci lopatek turbodmychadla, resp. byla špatná (protržená) membrána v tzv. baňce na turbu, baňku jsem koupil jinou

a funkční, namontoval a konečně vím jak ten můj pekáč umí pěkně jezdit :kol-27:

Rudo děkuji !!!

Upraveno od Wojnar
Není třeba psát celý příspěvek tučně a velkým písmem!

  • 5 měsíců později...

Zdravim mám problém, mám škodu octavia 1.9tdi 66kw občas mi auto padne dou nouzového režimu,ale příde mi, že je to divný protože turbo v nížších otáčkách syčí a docela i rozumně táhne, potom je to děs. Prosil bych o radu co to může být? Na turbo jsem koukal a má mírnej vakl v horizontální rovině.

Tak udělej log a dej ho sem.

  • 6 let později...

Dobrý den,

moc prosím o radu už jsem v koncích oct 1 1.9 66kw ALH padá do nouze různě nezávisle na ot. motoru, nové turbo, hadičky,podtl. baňka, vývěva, relé RJ motoru, váha vzduchu, čidlo teploty motoru , N75, sání vyčištěné komplet , nejde....  Přikládám logy padá to i při nízkých ot.  moc děkuji za případné návrhy rady aj. David

cca_42sec.CSV

cca_133sec.CSV

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.