petrumr Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 ale za pět roků nezteří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Náhlý úbytek komprese si umím vysvětlit jedině tak,že zůstally viset ventily- nezavřely se (zadřely se ve vodítku) a pak se to samozřejmě potká i s pístem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 ale za pět roků nezteří HTP s řetězem taky uměl přeskočit ! měl dost místa ve vedení a upravoval se napínák .. ted už je to OK :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 no moc OK to asi nebude nejak sa my to chrncanie nepozdava mojho motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 šak máš starou rachtlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 před týdnem se mi stalo to samý na firemní fabceII 1.4 potřeboval jsem sjet z obrubníku tak nastartuji, sjedu (max 30s) a vypnul jsem motor. Příští den jsem auto nenastartoval 10 pokusů a nic bylo vidět jako by auto chtělo chytnout ale nemělo dost šťávy přes sytič tak jsem tomu pak pomahal přes plynový pedál a nakonec jsem na po 20té nastartoval venku byly 4 stupně nad nulou tak nevím Naštěstí se to už neopakovalo a hrozím se toho zase někde jenom tak popojet a vypnout motor že to bude to samý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 To je přesně co se stalo mě, také jsem den před tím nastartoval na 5 sec. a druhý a za dva dny jsem už nenastartoval, jen to blaflo a potom to jen točilo a přidáním plynu na maximum to jen mělo náznak že by to chytlo ale nic. Nechápu ale že nenaměřili žádné tlaky, to je snad mechanické požkození a tím že jsem motor nastaroval na 5sec. došlo k mechanickému požkození???? DFnes už bych ten motor nevypnul nechal bych to nastartované nějakou dobu nebo ujel 2km. Podle mě je jedno jestli je to v zimě nebo v létě, mě se to stalo i v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 covece kdyz si vzpominam tak jsem taky nastartoval jeste vecer a popojel pred garaz(cca 10s) tak se zda ze kratoucky nastarovani motor poskozuje !!! to sem zvedavej co s tim bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Já to taky tenkrát nastartoval jen na asi 5-10sec. To se mě nechce věřit že se takovou banalitou dá zničit motor. V servisu mě bylo řečeno že jsem nic nezanedbal. Byl jsem ale ted na garančce v jiném servisu a tam mě servisák řekl že už taky měli takový případ a měnil se motor. Máš to v záruce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 No já doufám, že i kdyby to v záruce nebylo, tak Škoda nebude dělat kraviny a u motoru s 60 000km nenechá majitele všechno zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 nemam to v zaruce je to 3 roky stary auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Motor mám vyměněný a ato se zdá v pořádku. Pokud bych to platil tak cena opravy by byla 110.000Kč, pokud by to nebylo v záruce tak by to bylo síla. Jinak ventily se nepotkali, špatně jsem to pochopil. Válce neměli žádné tlaky ale proč se to stalo mě nikdo nevysvětlil. Znovu musím zajíždět motor, motor byl zajetý a začínam znovu od 0km. Zajímavé že na motor mám záruku do konce záruky auta tedy do května ale pokd by mě záruka končila zítra tak do zítřka, to je snad blbost a proti zákonné S tou zárukou to budeš mít asi takhle: Záruka na výrobek se prodlužuje o tu dobu, co to bylo v servise. Na opravu a opravené díly je záruka minimálně 6 měsíců, pokud výrobce nedá delší. Většinou je to tak, že záruku na opravený díl dává výrobce do konce celkové záruční doby výrobku a pokud by to bylo méně jak 6 měsíců, tak na ten opravenej díl se prodlužuje na těch 6 měsíců od opravy (ale jen na tu opravu a ten díl!). Záleží na vůli a domluvě s výrobcem, někdo může dát na ten opravenej díl klasicky dvouletou záruku. Zde je podstatné, že se nejedná o nový výrobek, ale o nějakou opravu toho celkového výrobku v záruční době. Jo kdyby Ti dali nové auto, tak tam máš bez debat 2 roky záruku! Ale jak píšeš, pokud by ti záruka končila zítra, měl bys mít minimálně nárok na záruku 6 měsíců na opravu a opravený díl. Je jen na vůli výrobce, zda ti dá na opravu a opravený díl delší záruku. U auta a takovéhe opravy bych logicky bral, že by to mělo být 2 roky, ale u menších výrobků a tedy i více spotřebních (spotřební elektronika atd.) se dává 6 měsíců. Přesně neznám obchodní zákoník, ale tak nějak to tam na beton bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 S tou zárukou to tak je, máš pravdu. Bylo mě řečeno že kdyby se něco s tím motorem něco stalo po záruce tak se dá se škodovkou domluvit, to už potom záleží na hodně okolnostech. Nemám s těchto motorů moc dobrý pocit. mr.pecoun jsem zvědavej jak dopadneš, třeba to nakonec bude nějaká blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 hmmmm desive .. takze zaver . po nastartovani treba nehat motor bezat viac nez len par sekund ... ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Je to divny... Já když jsem měl ten problém, tak se mě motor točil nějak rychle, připadlo mě to jako kdyby se točil jen startér a neposouval se pastorek. Myslel jsem že je něco ze startérem tak jsem zkusil nastartovat přes rychlost a ono to skočilo tak mě bylo jasné že startérem to neni. Tobě to taky tak točí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 Mam podobny problem s 1.6kou. Ak je von teplo, nastartujem motor bezi, pridavam otacky stupnu niekam do 2000 a od vtedy cim viac pridavam tym viac klesaju, ked davam nohu s pedalu zase stupaju. Ak dupnem na plyn streli do vyfuku. Ak sa pomaly rozbieham po 200m to prejde. Prejde to aj ked ho na mieste opatrne pomaly par krat "preturujem". Robi mi to uplne od noveho auta. A v zime to nerobi nikdy len ked je von teplo. Já měl úpně to samý a zjistil jsem že na to vydala škodovka TPI a je tam přehrátí SW ŘJ motoru a v pohodě,udělali mi to zdarma.Jo,taky,závady žádný,a jen když bylo venku teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Slabá baterka nebo přechodák - při odběru poklesne napětí alarm /si myslí, že zloděj odpojuje baterii/ a začne řvát. Je chytrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikroflex Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 (editace) Tak se opet pripojuji ke spatnym startum (se to tak pomalu neda ani nazvat) druhy prehrati softu v RJ (loni po 700km 1. prehrati) a dnes (dnes predano) a pul hodiny po dojeti ze servisu, odstaveni auta pred barakem, cca 30min. na to chci jet do mesta a opet nejde startovat.. spatny starty za tepla..bud to naskoci cca s 500otackama, cely auto se roztrese,pak se chytne... v horsim pripadne po nastartovani zdechne v nejhorsim, co bylo ted za poslednich 14dni - nenastartovalo vubec (toci,toci a prd..) rv. cerven 2009, 1,2htp :-( resil nekdo neco podobnyho? neco tu bylo s tema studenejma startama, ale odpoved jsem nepotkal..servis nevi, v pondeli to tam jde znova uz na delsi dobu... kdyz to meli apojeny na pc (ci na cem) tak to nehlasilo zadny zavad vlogu... edit: auto opet doma (v pondeli znova v servisu na 3dny)... oprava zadna... ze menit prej nic nebudou, dokud jim pocitac nenahlasi chybu..takze jsem moc rad, ze jezudim s casovanou bombom a nezbyva mi nic jinyho, nez cekat, kdy zustanu nekde viset a zavolam si asistencni sluzbu od skodovky.. nadhera..co vic si prat.. Editováno: 30. Červenec 2010, autor: Mikroflex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasku123 Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Mam takýto problém. Keď nechám auto odstavené na slnku a je vonku viac ako 27 stupňov tak nechce naštartovať. Podari sa to niekedy až na tretí alebo štvrtý krát ako keby som nemal benzín. Pred šatartovaním počkám kým čerpadlo naťahá benzín no i tak nechytí na prvý krát, pritom v zime i pri -20 nebol žiadny problém. Taktiež pri otáčkach od 5000 do 6000 auto hádže ako keď ste na starej 120-ke vypli sytič skôr ako bol zohriaty motor. Nevie niekto poradiť čo s tým je. Auto bolo i na diagnostike v škode a neukázalo žiadnu chybu na žiadnom zariadení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Několikrát se mi stalo, že po nastartování studeného motoru (venkovní teplota 10-15°C) motor 3 sekundy bublá jakoby na dva válce a pak zhasne. Po opětovném nastartování je už vše OK. Čím by to mohlo být? Motor má najeto 35 tisíc km a jedná se o 1,4 63kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojsaa Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 Možná jsem měl jiný případ, ale motor často startoval na 2-3 válce po cca 5 až 30 vteřinách se srovnal, diagnostika nic, měření komprese v normě, záměna vstřiků a cívek nic. Pak v autorizáku natlakovali chladící systém a prý kontrolovali hlavu nějakým ultrazvukem (nevík jak a co), nicméně po výměně těsnění pod hlavou chytá vždy na brnknutí, motor 08/2009 najeto 42 000, opraveno na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 niečo podobné ako píše lojsaa som zažil aj ja..po kompletnom repase hlavy=pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 8. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 Byl jsem v servise se závadou viz. můj příspěvek o 3 příspěvky nahoru. Zjištěn vadný ventil odvzdušnění palivové nádrže. Oprava na záruku. Jestli to byla ona příčina, nevím. Motor zatím startuje bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 Dobrý den, nechal jsem si vyčisti škrtící klapku a vyměnit svíčky ale studený motor mi pořád startuje až na po třetí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 Napíchnout na Vag, bráchovi u 1,6 MPI OII, vyskakuje závada na Snímači vačkového hřídele, startuje poněkolikráté a s plynem- na foru píšou, že to je zřejmě onen snímač. To by mohla být závada, ale vag by to mohl ukázat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.