Maverick Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Nechápu že si člověk koupí nové auto a přemýšlí hned nad tím, jak předělat bubny za kotouče. Je to zásah do konstrukce vozidla a pokud to někdo má a vychází mu to tak ať je rád.Až dojde k vážné dopravní nehodě a auto půjde na technickou a tam se zjistí že někdo předělal brzdy je konec a vše má tento řidič na triku. A věř že v případě kdy se šetří brzdná vzdálenost apod,jsou přizváni odbornící a ti ví co jaké auta má za brzdy.A nikoho nebude zajímat že jsi pro lepší brždění předělal brzdnou soustavu za kotouče.Pokud si to teda nepředěláš a nenecháš schválit od výrobce.Navíc pokud máš dobré bubny není co řešit,nebrzdí špatně. A brzdí tu i větší plocha.Jen to chce občas vyčistit. Navíc jestli se nepletu ale na všech kolech jsou snímače ABS a předělat to vše není sranda aby to šlo jak má být.Dle mě zbytečná práce a pouze frajeřinka nic víc. Halelujá, prvni prispevek od Bobyho77, se kterym souhlasim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANScz007 Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Před faceliftem byly kotouče vzadu u TDI 77kW a u Roomstera taky u 1.6, momentálně mají vzadu kotouče všechny motory se 77kW a RS. To které auto kotouče má nebo ne je dost složité ale například tenhle 77KW je nemá....http://www.youtube.com/watch?v=FRCES50C14E ,sám jsem ho v květnu kupoval a kotouče byly jen když jsem si připlatil za aktive pack,ten na videu ho sice má taky ale kotouče ne, jak je vidět tak škodovka v tom má asi pěknej mrdník a vyznat se v tom nebude asi zrovna jednoduché... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Pokud vím kotouče u F a R = ESP ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 ESP nemá u FII a R žádnou souvislost s kotouči. ESP je příplatková výbava. Např. já jezdím na FII s ESP, která má vzadu bubny. Podle cenníku mají FII vzadu kotouče jen pro motorizace s 77 kW (1.2 TSI a 1.6 TDI CR). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Přesněji řečeno souvislost má, ale jenom do faceliftu. "Prostřední" motorizace nákupem ESP zadní kotouče získaly. Týkalo se to motorů 1.4/63kW a 1.4TDI/59kW. Po faceliftu už TSI 63kW a TDI 66kW na našem trhu kotouče nemá. V Německu jsou standardně od 55kW. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Dívám se do ceníku 03/2007 na předfacelift a podle něj má kotuče vzadu jen nejvýkonější benzín a diesel. U položky ESP je uvedeno pouze "ESP včetně ABS+MSR+SR+Dual rate",o kotučích nic. Nebylo to omezeno spíš rokem výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Je to jak pise bojler, ale bylo to vazano na urcite MR (a trhy), vypsat to tady by dalo pomalu na roman. Po FL ale takoveto variace uz nejsou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 Podobne to tak bylo u Octavie I. Tam s ESP zadni kotouce pribyvaly u 1.9TDI/66kW, 1.6/75kW a 2.0/85kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Mnooo udelat to jde, asi to i funguje, ale vyznam to nema a doufam, ze narazis na znalce, kterej se NEvyzna v autech a je tak blbej, ze nezada do ETKY VIN a vybavovy kody auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Presne tak - kdyby doslo na to zjistovat, jake to konkretni auto ma mit zadni brzdy, neni snad nic jednodussiho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mréca Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Možná, že na Slovensku tato přestavba s následným používáním na silnicích možná je. Já se ptal nejdříve v servisu a pak i přímo u výrobce a mého auta (dle VIN) přestavba možná není. Pro upřesnění - Roomster 1,2 STI 63kW, brzdy jsou opravdu slabé, proto jsem chtěl vyměnit bubny za kotouče, což by bezpečnosti provozu určitě pomohlo, ale výrobce má jiný názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Vladek959: Věř si cemu chces, prestavba bubny --> kotouce je primo vyrobcem Skoda Auto, a.s. Mladá Boleslav ZAKÁZANÁ! A tento zákaz je platný celosvětově. Zmíněného prejimaciho technika bych okamzite vyhodil z duvodu nekompetentnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 (editace) A ja bych ho vyhodil i za to ze "se bubny kazi a ze nebrzdi." ( To je zase exprt. Editováno: 19. Únor 2013, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 VLADEK959: Jak se dál vyvíjí situace s výměnou tvé zadní nápravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladek959 Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Zatiaľ tu zadnú nápravu nechcem meniť, nakoľko mám na tej originálnej náprave najazdené len 10 000km a bola by to škoda ju vymeniť len kvôli kotučom. Keby sa dali tie kotučove brzdy dorobiť na tu moju originalnu nápravu tak neváham, ale dorobiť sa to nedá lebo ta náprava nemá držiak na brzdový strmeň... čo je škoda lebo napr. FABIA | tam ten držiak mala aj keď si mal bubnové brzdy, teda aspom naša FABIA r.v. 2003 to tak mala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribinačik Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 presne preto, že FABIA od roku 2006 a novšia nemá na bubnovej náprave potrebné držiaky na brzdový strmeň sa podľa VIN "akože" nedá urobiť prestavba... avšak som sa stretol s prípadom kedy som vedel, že auto malo originál kotúčové brzdy (FABIA I, 1,4 16V 63 kW - dovoz Nemecko) a podľa VIN mala mať brzdy bubnové. Taktiež v prípade použitia originálnych dielov by som si nerobil vôbec "ťažkú hlavu", lebo brzdný tlak určuje hlavný brzdový valec, ktorý je v prípade bubnových aj kotúčových bŕzd rovnaký taktiež nie náhodou majú autá systém EBD - elektronické rozdelenie brzdnej sily, aby sa nestalo, že zadná náprava keď sa odľahčí tak pôjde do šmyku. Tento týždeň idem meniť ešte predné brzdy (z Fabie I RS) a tiež v tom nevidím žiaden problém, lebo sa tam mení len otoč a strmeň (samozrejme + kotúče a platničky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Pribinačik: Zajímavé případy popisuješ. Mohl by ses o nich rozepsat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 pri technickej kontrole nebudú pozerať aj do techničáku že v predu sú napísané kotúče a v zadu bubny a v zadu budú namontované kotúče neni v tom problém ? Dneska som inak videl fabiu II pred FC motor 1,4TDI slabšia verzia a mala kotúčové bezdy aj vzadu a to auto podľa toho že nemalo spravenú KO- kontrolu originality tak by nemalo by byť dovezené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malyhonza Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 na Roomster pasuje zadní náprava z OI?? kotouče 232mm ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 myslím že ano ale nech tu napíšu viac znalí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Když vidím,jak kotouče reznou,tak jsem rád za bubny.Auta kolem 100tis.najeto,krátké trasy, mají kotouče v háji a většinou i zatuhlý aspoň jeden třmen,oprava je samozřejmě o něco dražší,než u bubnů.Dáváme zásadně kotouče Ate a stejně málokomu vydrží aspoň 60tis. Brzdný účinek mě proti bubnům taky nijak neuchvacuje,ruční brzda většinou brzdí húř a na nohu ani na zkušebně moc rozdíl nevidím. Co taky čekat od kotoučků s tak malým průměrem. Přestavba je zbytečná komplikace s efektem 0,maximálně to bude chvíli než to zrezne vypadat lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Standa - reznou jen tomu čo nebrzdí , vytečené a zadreté valčeky , zadreté pakne a klzné štíty na bubnových brzdách sú denný chlieb , brzdný účinok neporovnávam kedže sa to pri rozdielnej koncepcii ani nedá , ručná na kotúči brzdí určite lepšie , na druhom treťom zube v akomkoľvek kopci , proste tam kde sú bubny nech sú bubny a tam kde kotúče nech sú kotúče , do žiadnej prestavby by som nešiel ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 twl ted už jen čekám diskuzi typu- koupil sem si fabku a chtěl bych ju předělat na roomstera, kdo mi poradí jak na to??? nechapu, že někdo může ztrácet čas takovou pi...vinou jako předělávat bubny na kotouče.. to nemáte nic jinýho na práci??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.