Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím všechny na foru,

chtěl bych poprosit o radu: mám Octávii II, r.v. 2004/11, 2.0 TDI.xenony, světelný senzor atd... Nechal jsem si nakódovat denní svícení Ameriku. Pak jsem se rozhodnul, že si namontuju LED denní svícení. Nechal jsem si to vypnout. Za nějaký čas mi je ukradli, tak jsem si nechal nakóodovat znovu Ameriku. Ale bylo to v jiném autorizovaném servise. Maturovali nad tím a pravděpodobně něco rozhodili. Po tomto zásahu mi auto začalo zlobit: když jedu přes den na Ameriku, tak se cca.za 5 minut sám zvýší volnohěh na 1100 ot./min. když ručně zapnu světla (otočím vypínač) tak se za nějakou dobu zase otáčky vrátí na cca 800 ot./min. Jo, a když přijedu před garáž a jsou zvýšené otáčky, vypnu klíček motoru, tak slyším jak dobíhá ventilátor v motoru-a to nemám zapnutou klimatizaci. Prosím, zmůžete mi někdo poradit? VAG nepíše žádnou chybu... Jezdit do autorizovaného servise jsem už vzdal-to je marný boj:(

Předem všem děkuji.

Editováno: , autor: Pavel Marek
Vloženo

Sice neporadím, ale divím se že ti to v autor. servise zapnuli. Mě ve dvou nezávisle na sobě řekli, že to mají zakázané. Proč - to už mi neuměli zdůvodnit. Tak jsem se na to vybodnul...

Vloženo
Zdravím všechny na foru,

chtěl bych poprosit o radu: mám Octávii II, r.v. 2004/11, 2.0 TDI.xenony, světelný senzor atd... Nechal jsem si nakódovat denní svícení Ameriku. Pak jsem se rozhodnul, že si namontuju LED denní svícení. Nechal jsem si to vypnout. Za nějaký čas mi je ukradli, tak jsem si nechal nakóodovat znovu Ameriku. Ale bylo to v jiném autorizovaném servise. Maturovali nad tím a pravděpodobně něco rozhodili. Po tomto zásahu mi auto začalo zlobit: když jedu přes den na Ameriku, tak se cca.za 5 minut sám zvýší volnohěh na 1100 ot./min. když ručně zapnu světla (otočím vypínač) tak se za nějakou dobu zase otáčky vrátí na cca 800 ot./min. Jo, a když přijedu před garáž a jsou zvýšené otáčky, vypnu klíček motoru, tak slyším jak dobíhá ventilátor v motoru-a to nemám zapnutou klimatizaci. Prosím, zmůžete mi někdo poradit? VAG nepíše žádnou chybu... Jezdit do autorizovaného servise jsem už vzdal-to je marný boj:(

Předem všem děkuji.

No nevím, nemůže to být souhra náhod ? Jestli opravdu není něco spíš v té motorové části. Na to by napovídal ten doběh ventilátoru chlazení. Myslím, že je úplně jedno že máš klimu vypnutou. Jsou tam dva chladiče.

Vloženo
Sice neporadím, ale divím se že ti to v autor. servise zapnuli. Mě ve dvou nezávisle na sobě řekli, že to mají zakázané. Proč - to už mi neuměli zdůvodnit. Tak jsem se na to vybodnul...

Důvod jednoduchý..tento způsob svícení není u nás povolený, pokud nepoužiješ homologovaná světla pro denní svícení, ale to se tu mele již asi ve stovce dalších vláken

Vloženo

Co je to za blbost že to mají zakázané??spíš to neumí a pokud to někomu uniklo,tak amerika je,že pokud je zatažena ruční brzda,nesvítí denní svícení,takže nepléct s mlhovkami

Vloženo

jj, při Americe svítí normálně potkávací, nevím co by na nich bylo nehomologovaného...

Jeden poznatek, když pomalu otáčím klíčkem tak se nasvítí i při brzdě v takové mezipoloze mezi "O" a "1"

Zkrátka v poloze kdy už začne hrát rádio ale ještě nesvítí kontrolky :)

Vloženo

Tak fajn, po sto první diskuze na stejné téma..pokud svítí potkávací světla, tak zároveň s nimi musí svítit i světla obrysová a ty jsou na vozidle vpředu a jsou i vzadu, tedy svícení potkávacími ala "Amerika" u nás povolené není, pokud to tak někdo má, je to čistě na něm, ale povolené to není, nevím, co se na tom nedá pochopit, že se nad tím někteří zde stále podivují.

Vloženo

Po 102....Pokud svítí seriová tlumená světla ,musí svítit i obrysová světla vzadu.Pouze při osazení auta světly denního svícení, svítí jenom ony.Různé kombinace jsou NEPOVOLENY.

Tedy AMERIKA je ......NEPOVOLENA.

Zvýšené otáčky budou možná souviset s odběrem proudu vozu,energetickou náročností....Ale ,proč ten větrák,to nevím...Musí být jedině puštěná klima,nebo závada na řídícím ventilátoru,nějakém čidlu.

Vloženo

ale podle toho co pises by to povolene melo byt. kdyz svitis pridavnymi svetli pro denni sviceni, tak nemusi svitit obrysky, ne? a pokud je na lampe vyrazeny atest pro denni sviceni, tak by mohly svitit jenom samotny pokavacky podle me...

Vloženo (editace)
OII facelift při denním svícení mlhovkama taky nesvítí zadek.

Když říkáš,že svítí denníma přes mlhovky,tak to nejsou obyčejné mlhovky ,ale mlhovky kombinované se světly denního svícení.Jsou v nich dvě žárovky a to teda svítit zadek opravdu nemusí....

Nevím,nad čím tu stále uvažujete.Vyhláška mluví jasně.....Pokud je auto vybaveno světly denního svícení,teda označení RL,tak zadek svítit nemusí...A tato značka na hlavních světlech OCTAVIE II není,takže ,pokud svítí hlavní světla,musí také svítit zadní světla....A H7,nebo xenon optravdu nejde považovat za světla pro denní svícení...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Vloženo
Ve škole vždy učili....Myslet znamená nevědět...

takovy reci si laskave nech od cesty. kdyz neco nevim na 100% radsi napisu myslim, nez tady psat neco co neni pravda. a jak zde bylo napsano, tak u OIIFL zadek nesviti pri dennim, takze mam asi pravdu.

Vloženo (editace)
takovy reci si laskave nech od cesty. kdyz neco nevim na 100% radsi napisu myslim, nez tady psat neco co neni pravda. a jak zde bylo napsano, tak u OIIFL zadek nesviti pri dennim, takze mam asi pravdu.

Ano,to je pravda,ale podívej se pořádně,co to vlastně svítí za žárovku....Jinak,dotknout jsem se Tě nechtěl....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Vloženo

Na mém Fordu transit mi svítí také pouze předek hlavními světlomety, čili potkávačkami H4 zadek nikoli. A to tak nastavili přimo v autorizovaném servisu Ford Janiš v Olomouci.

Vloženo
No já myslím,že Amerikou se žádná vyhláška neporušuje.

škodováci to prostě ve Vasu nemají,proto to nedělají,nechtějí atd.

Ale je to tam,ale musejí se dobře podívat,přečíst si popisky bitu.A taky stím polovina neumí dělat.

Vloženo
No já myslím,že Amerikou se žádná vyhláška neporušuje.

škodováci to prostě ve Vasu nemají,proto to nedělají,nechtějí atd.

Tak pro některé po sto třetí. Pokud na klasické původní OII svítí jen přední potkávací světla (a je jedno zda přes den nebo i v noci), tak je to v rozporu s vyhláškou..spolu s nimi totiž musí svítit i světla obrysová a ta jsou i ta vzadu..a to VŽDY. Teprve pokud si na auto dám světla, která jsou homologovaná jako SVĚTLA PRO DENNÍ SVÍCENÍ), tak potom naopak spolu s nimi dle stejné vyhlášky obrasová ani potkávací světla SVÍTIT NESMÍ, tzn. teprve tam je v pořádku, že autu nesvítí zaden, RZ atd. Některá auta mají již z výroby osazena světla homologovaná jako světla pro denní svícení (ať je to součástí hlavních světel nebo třeba i mlhovek, jako u OII FL), tak potom také zadek svítit nesmí.

Znovu tedy uvádím, že na klasické původní OII je odpojený zadek v rozporu s vyhláškou, kdo stále pochybuje, nechť si příslušnou pasáž alespoň přečte, ale nehází sem své nepodložené domněnky.

A jinak pro některé zde..nepleťte si světla pro denní svícení (což je jednoznačný výraz daný vyhláškou) a svícení přes den.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...