one-z Vloženo 20. Listopad 2008 Vloženo 20. Listopad 2008 No a nechceš to zkusit? Docela by mě zajímal výsledek, výkon si zvýšit chtěl a oproti jiné převodovce by tohle bylo skoro zadarmo Citovat
Dejviz Vloženo 20. Listopad 2008 Vloženo 20. Listopad 2008 (editace) pokud by mi dali ridici jednotku nacipovanou a mohl ji vymenit za moji stavajici a projet to na miste tak proc ne, ale do svy ridici jednotky si hrabat nenecham ... Editováno: 21. Listopad 2008, autor: Standis Citovat
Standis Vloženo 21. Listopad 2008 Vloženo 21. Listopad 2008 Dejviz: poslední varování, předešlý příspěvky se necitují, přístě to máš za zvýšení varování pochybuji, že ti půjčí nachipnutou jednotku, ale bylo by to fajn si to vyzkoušet a pak se rozhodnout Citovat
cheno Vloženo 21. Listopad 2008 Vloženo 21. Listopad 2008 tych 85 kw z toho nedostanes bez hardwarovej upravy motora .Podla mna je aj 82 kW moc na 1,4 .. toto podla mna funguje len v pripúade ze vymenis pol motora ) Hlavne sanie a vyfuk... Citovat
Milan Vloženo 21. Listopad 2008 Vloženo 21. Listopad 2008 Otázka je, jaký ten "řecký" motor plní emisní limity. Třeba pro řecký trh není motor tolik utlumen katalyzátorem. Jinak já osobně bych se do čipování 1,4/74 kW nepouštěl, a když už bych to nemohl bez čipu vydržet, tak bych zkusil Sportmotor. Jednal jsem s nimi a mohu posoudit, že s tím mají větší zkušenosti než nějací pětadvacetiletí blbečci z tuningu. A o Cimbu ani nemluvím, jsou zbytečně drazí a v e-mailové komunikaci mi přišlo, že se rádi "poslouchají". Citovat
one-z Vloženo 22. Listopad 2008 Vloženo 22. Listopad 2008 Jak píše Milan, taky bych asi šel do sportmotoru, protože maj prostě lepší jméno a ten jejich čip na 78kW je řekl bych reálný, těm 82 nevěřím a neuvěřím, dokaď neuvidím hodnoty z brzdy, proto by mě to docela zajímalo Citovat
Dejviz Vloženo 22. Listopad 2008 Vloženo 22. Listopad 2008 (editace) Nemá tady někdo se Sportmotorem zkušenost nebo neznáte někoho kdo by zkušenost s touto firmou měl? Nezáleží jaké má auto. Editováno: 22. Listopad 2008, autor: Dejviz Citovat
hace Vloženo 24. Únor 2010 Vloženo 24. Únor 2010 Zdar chlapi...potřebuju sundat zdravě plastový kryt motoru a nevim jak na to.Mám fabii pár dní a musim vyčistit egr ventil.Všim sem si těch vrutů ze spoda krytu,ale nevěřim že kluci z MB by to udělali takhle nepřístupný.A nechtěl sem použít sílu;-)...díky Citovat
Standis Vloženo 24. Únor 2010 Vloženo 24. Únor 2010 kryt je normálně nacvaknutý na takových packách a neboj se za to zabrat, drží pevně Citovat
hace Vloženo 25. Únor 2010 Vloženo 25. Únor 2010 kryt je normálně nacvaknutý na takových packách a neboj se za to zabrat, drží pevně díky,myslel sem si to ale když sem za nej bral a že docela fest tak se zvedali tlumiče a furt nic Citovat
UNIE Vloženo 10. Listopad 2010 Vloženo 10. Listopad 2010 když se tady bavíte o chipu našel jsem na netu firmu která chipuje 1.4 16V 74Kw na 85KW,nebude to podle mě nesmysl páč to nabízí nejedna firma. odkaz : http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=2023&name=Chiptuning%20%8Akoda%20Fabia%201.4%2016V%2074kW Citovat
Standis Vloženo 11. Listopad 2010 Vloženo 11. Listopad 2010 to jsi se malinko uklepl tady se řeší vzduchový filtr Citovat
HumaniCek Vloženo 3. Únor 2013 Vloženo 3. Únor 2013 Jednu dobu jsem taky přemýšlel o výměně filtru, ale bylo mi to vymluveno právě i v několika servisech - rozdíl v jízdě je prakticky nulový a ještě větší riziko bordelu v motoru. Od chipu jsem upustil taky docela rychle, ono to auto nejede vůbec zle a maximálku jsem podle tachometru měl těsně za 215km/h (rovina na dálnici, 1/4 nádrže a sám v autě). Navíc mi ještě před cca 1-2 lety, kdy jsem to řešil, všichni oslovení (co mi hned neřekli, ať na to kašlu) slibovali za dnešní peníze cca +5-8% výkonu s nejistým vlivem na motor. Citovat
zelvacz Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Dneska jsem kontroloval filtr na vsim novim mazlikovy Fabia Combi Comfort 1.4 16V 55Kw pročetl jsem tuhle diskuzi a opravdu musí člověk hodně zabrat aby sodtal ten plastovy kryt motoru dolu. Drží ho 4 malí gumový distanční sloupky a dolu z nich to jde jedině násilím ale zpátky už to jde nacvaknout lehounce :-) Citovat
street-dog Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Mě to šlo dobře i sundat, ale motor byl po jízdě, takže ta guma ve které to drží byla asi měkčí Citovat
Casy Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 vždy sundavat , když je zahřátej motor, kvůli tý měkkosti, pak to jde dobře. Citovat
zelvacz Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Když jsem to tam vracel nazpatek gumičky jsem maznul vazelinou pujde to priste lip dolu :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.