Ancovka Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 Zapojení podle obrázku 1 je správné, zapojení paralelně! To druhý zapojení by vůbec nefungovalo, tzv relé by vůbec nepřitáhlo a ještě by ti došlo k úbytku napětí na relé a BSG jednotka by ani nepoznala že dobíjíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 Tiež si myslím,že by BSG chýbala ta informácia o dobíjaní. Ešte raz prezri všetky spoje musí to fachať bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kafo Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 na jednom fore som nasiel tuto schemu. je jednoducha a funkcna a navyse nemusim sa pripajat na signal altika. funguje nasledovne: ked zapnem klucik palubna siet ma cca12 V tak sa nic nedeje ale ked zacne dobijat altik po nastartovani zvysi sa napätie na cca14,5 V a tym dojde k otvoreniu tyristora a k zopnutiu rele. treba sa ale pohrat s odporom R1 lebo je velky a nefungovalo to. musel som tam dat mensi ale neviem aku mal hodnotu. treba tam dat taky aby rele pri 14 V zoplo. vobec netreba vyrabat plosak tie suciastky sa daju naletovat priamo na relatko samozrejme treba to aj izolovat zmrstovackou. v aute som to zapojil nasledovne kontakt "klucik" som napojil na pin 3 na prepinaci svetiel, kostra je pin 10 a spinacim kontaktom rele som premostil pin 1 spinom 7 a cez diody na pin 13 a 14. tato schema nie je z mojej hlavy ale myslim si , ze autor nebude mat nic proti ked si pomozete spravit denne svietenie. tymto mu chcem aj podakovat , ze vymyslel taku jednoduchu a funkcnu schemu aj by som tu napisal jeho meno, ale neviem na akom fore som nasiel schemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.