Eisy Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Zdravim v poslednom tyzdni sa mi par krat stalo pocas jazdy, ked som pridaval plyn ( nie dajako na podlahu, ale zase ani nejak jemne) tak otacky sa zvysili ale auto netahalo! zatim som to spozoroval len pri 4 a 5 prevodovom stupni! ked idem plynule tak to nerobi, ale ako pisem, ked zosliapnem plyn tak to sem tam urobi! proste ako keby to slo nejaku sekundu - dve na volnobeh ! ked trochu povolim plyn a zase trocha pridam, ale jemnejsie tak to ide normalne! niekedy nato mozem dupat a nic sa nedeje a niekedy len pri trocha razantnejsom zosliapnuti to je vidiet a citit! neblika ziadna kontrolka a ani VAG nic neukazuje! Viete niekto co by to mohlo robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldDog Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 No ja som tu novy.tiež mám take iste auto 1.9 tdi 66.kw r.v.01 s podobným problémom.Len u mňa je to tak že pri rýchlosti okolo 100 km/h mu stlačím plynoví pedál a strašne sa mu do toho nechce ako keby ho dusilo.Ale iné čo som si všimol som sledoval druhé Octavky TDIčka tak pri volnobežných otáčkach mne už pracuje turbo píska si.Či to nemá nejaký vplyv na ten problém opisovaný na začiatku.Ako som už písal na ostatných aut som počul len ten motor.POZOR bolo to tiež TDI. Ja som si kúpil Octavku len pred pár mesiacmi tak že som z tohto auta jeleň.Pred tým som mal Escorta starého tak tam som sa musel naučiť počúvať motor asi chápete čo tým myslím........:-) Za skorú pomoc či radu DAKUJEM.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 mel bych podezreni na vahu vzduchu, zkus ulozit log, at tu na nej kouknou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldDog Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 ................................................................................ ........................... Váha vzduchu čiže nejaký snímač predpokladám asi a ten log znamená čo?Keby že ho dám na diagnostiku zistili by to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 18. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2010 OldDog : mno je to mozno podobne, ale uplne o inom! teraz som kon z toho komu odpisal zdesim! zaloz nove vlakno nech sa tu neriesia 2 rozdielne problemy!!! Zdesim : komu bola ta odpoved? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Zdravim v poslednom tyzdni sa mi par krat stalo pocas jazdy, ked som pridaval plyn ( nie dajako na podlahu, ale zase ani nejak jemne) tak otacky sa zvysili ale auto netahalo! zatim som to spozoroval len pri 4 a 5 prevodovom stupni! ked idem plynule tak to nerobi, ale ako pisem, ked zosliapnem plyn tak to sem tam urobi! proste ako keby to slo nejaku sekundu - dve na volnobeh ! ked trochu povolim plyn a zase trocha pridam, ale jemnejsie tak to ide normalne! niekedy nato mozem dupat a nic sa nedeje a niekedy len pri trocha razantnejsom zosliapnuti to je vidiet a citit! neblika ziadna kontrolka a ani VAG nic neukazuje!Viete niekto co by to mohlo robit? Ahoj. No podle toho co popisuješ si myslím, že máš v pytli spojkové obložení a při sešlápnutí plynu spojka proklouzne (tak jak prokluzuje při rozjezdu), otáčky motoru vylítnou, ale ty jedeš pořád stejně rychle. Nasvědčovalo by tomu i to, že ti to dělá na 4 a 5 rychlostní stupeň. Jsou to "těžké" převody, představ si to tak, že auto klade větší odpor, takže opotřebená spojka proklouzne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 - přesně tak, pokud prudce přidáš a otáčky letí nahoru bez vazby na zrychlování tak je motor OK ale spojka prokluzuje !!! po chipu to má větší sílu a spojka to neudrží - bohužel oprava je dost drahá, chce to celou spojku ven a povětšinou i výměnu setrváku (nová dvouhmota ideálně z 81kW verze nebo jednohmotový) cena tuším od jednoho člena fóra za celý spojkový set = lamela + přítlačák + setrvák cca 5000,- + práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 OldDog : mno je to mozno podobne, ale uplne o inom! teraz som kon z toho komu odpisal zdesim! zaloz nove vlakno nech sa tu neriesia 2 rozdielne problemy!!!Zdesim : komu bola ta odpoved? bylo pro: OldDog pokud slapne plyn a auto se zacne "dusit" a pak se neco stane, tak je nejlepsi udelat log dle VISu, aby se videlo jestli je vaha, turbo moc ok nebude, kdyz piska pri toceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 20. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) - přesně tak, pokud prudce přidáš a otáčky letí nahoru bez vazby na zrychlování tak je motor OK ale spojka prokluzuje !!!po chipu to má větší sílu a spojka to neudrží - bohužel oprava je dost drahá, chce to celou spojku ven a povětšinou i výměnu setrváku (nová dvouhmota ideálně z 81kW verze nebo jednohmotový) cena tuším od jednoho člena fóra za celý spojkový set = lamela + přítlačák + setrvák cca 5000,- + práce nj, len teraz pre ktoru variantu sa rozhodnut! komplet nova dvojhmota + setrvacnik vyjde hodne draho!!!! risknut to a setrvacnik este nechat (ten vyzera OK) alebo kupit teda lacnejsiu komplet variantu Valeo-jednohmotu! jo a este ako dlho sa da takto jazdit, ked to presmykuje... samozrejme kludnou jazdou,,,, ci sa mam ponahlat s vymenou, alebo mam nejaky ten tyzden nebodaj mesiac cas!? Editováno: 20. leden 2010, autor: Eisy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 - pokud prokluzuje jen při razantním přidání tak můžeš jezdit, jak hodně a kdy klouže si zvaž sám při opatrném zacházení dle mě ještě 1/2roku vydrží ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 20. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) tak sa mi podarilo zohnat komplet spojku + setrvacnik znacka LUK za 350Eur! Editováno: 20. leden 2010, autor: Eisy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jezekm Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 tohle se mi stavalo taky, stacilo vypnout a zapnout klicek a srovnalo se to. potom jsem prisel na to, ze mam prasklou podtlakovou hadicku na vyrovnani tlaku od turba. vymena za 50 Kc a je po problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjerdole Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 přesně tak jak píše kolega nademnou. jedu přidám a turbo netlačí. Druhý den třeba vše fungovalo jak má. Pak jsem přišel na to že mi vyskočila jedna podtl. hadička. nasunul jsem a bylo po problému.Ted asi po měsíci opět problém. Zas to někde neviditelně utíká, proto beru od pana bruna sadu hadic a předělám to vše!!! Kde to utíká netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.