GoofyX Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Zdravim, tak jsem zacal toto forum procitat pravidelne, protoze na netu se clovek dozvi vice nez v autor. servisu. Drive jsem mel Fiat Tipolino a musim rict, ze jsem se o nej staral a vsechno info z netu bylo vzdy na 100 pro a s auti jsem nikdy nebyl v servisu Ale k veci ... Prisla chvilka a ja koupil new car v podobe Fabie 1,2HTP 47kW, coz musim konstatovat neni vubec spatne vozitko (prosim o vynechani komentaru na tema, ze Fiat neni auto atd. ) Ale protoze tenhle motor vubec neznam, ale nepovazuji se za uplneho blba, tak bych se chtel timto poptat na par veci, co me zarazili, ale nechci se hned hnat do servisu, - patrim k tem co divne zvuky strasne resi 1) najeto mam par tis. km, ale docela me prekvapuje, jak ten motor slusne na neutral vibruje, je toto normalni ? Jako na volantu to je citit pouze nekdy a malinko, ale kdyz jsem se dneska koukal na ten motor, tak me to prijde dost ?! Ale snad ma skodovka dobre silentbloky 2) to asi souvisi s tou prvni veci, - kdyz bezi motor na neutral, tak se v motoru ozyva takove divne hluboke chrasteni (nekde se tady o tom psalo, ze to je prevodovka ?!), tak nevim, jestli to mam resit nebo ne a co od toho cekat ? Je to takovej zvuk, jak kdyby nekdo klepal na blok motoru druhou stranou sroubovaku Odkud to jde, ale netusim Ale jestli to dela prevodovka, tak by me zajimalo co presne ? Jinak me to prijde, ze bezi uplne pravidelne a v poho, ale tenhle zvuk me prijde takovej "jinej", ale kolega ma starsi Fabii, stejny motor a toto mu to nedela a nebo opravdu malinko. No zatim je to asi vse co jsem nasel, ale treba se jeste neco najde Diky za reakce V. Citovat
Thor Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Motor mám stejný, ale asi moc neporadím. Motor na neutrál opravdu dost vibruje - a musím říct, že i mne to překvapilo - ale na druhou stranu zmáknuté to mají a vibrace se do auta moc nepřenáší. Že občas motor jakoby chrastí - to mi přijde spíš u studeného motoru - za tepla ne. Porovnej to u sebe u studeného a prohřátého motoru. Navíc po pár tisících km se motor jakoby ztišil - nebo jsem si zvyknul a teď u něj nic zvláštního nepozoruju. Ale pokud bych měl opravdu podezření na něco nekalého, tak bych se nebál do servisu zajet a slušně se na to pozeptat. Citovat
Byrto Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 sa nediv ze ti ten "coffemlejnek" vibruje Citovat
Thor Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Kušujte chlapci. Ten "kafemlejnek" si svou práci udělá a jeho pořízení a ani provoz nezadluží rodinu na další generace. Citovat
fabka2004 Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Mam tu samu motorizaciu a vibracie sa mi ani za studena (nieto este za tepla) neprenasaju do interieru,a ni do volantu. Auto je zvonku tichsie ako zvnutra, tolko moj postreh Npocujem ziadne neprirodzene zvuky, takze neviem, a to mam dost citlive usi prirodzene zvuky a prirodzena vibracia tohto motora je daleko lepsia ako u starsich 1,4 MPi ci uz 44kW ci 50kW verzii, tie kopali jak do sedacky tak do volantu a to dost citelne aj pri zahriatom auta. Ja na volnobeh pri zahriatom aute ani nepocujem motor, musim pozriet na otackom a to mam dot vycibrene usi, ale mozno to je ohlusenim po dlhsiej jazde na dlanici pri 130km/h sa pod vplyvom vysavacoidneho zvuku a 4000ot dovnutra dostava slusna porcia hluku (ale je nizsia ako u mnou jazdenych aut pri 4000 ot) holt ze to toci cca 4000ot pri 130km/h je dan za kratke sprevodovanie (pozor, nemylte si so zvysenou spotrebou). Tieto zvuky co pipisujes ja nepozorujem, takze iste to nieje standardne, alebo ak je, tak ja mam nestandard Citovat
fabka2004 Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 este by som dodal, ze chvenie opozorujem aj ja ked otvorim kapotu, ale myslim si ze je to prirodzene, kedze sa jedna o trojvalec. Citovat
Jar_da Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Ty zvuky, pokud to není tutově kovové klepání bych přičetl nezvyklosti zvukového projevu, který je u tebe nový, porovnej studený a ohřátý motor. Vibrace na volnoběh jsou asi normální, nicméně já vyřešil úpravou ŘJ (chip), při kterém mi bylo nabídnuto zvýšení volnoběžných otáček a taky se lépe auto rozjíždí. Přeji hodně spokojených km, mám stejný motor a vzhledem k tomu co jsem mohl očekávat při pohledu do papírů - 1,2, tři válce, 47kW, jsem nadmíru spokojený a motor toho umí o dost víc než na zmíněném papíře. Auto jsem kupoval jako "třetí do rodiny", ale teď s ním jezdím nejvíce. Citovat
GoofyX Vloženo 4. Květen 2006 Autor Vloženo 4. Květen 2006 jj je pravda ze kolega na tom ma uz najeto cca. 20tis a vubec nic takoveho na tom motoru nepozoruju , tak snad to bude OK. Preci jen je to v zaruce, tak tomu rok dam a pak se uvidi. Ale kdyby mel nekdo podobne poznatky, tak at je sem urcite napise, alespon clovek vi, ze v tom neni sam. Dikes Citovat
Kachna80 Vloženo 22. Říjen 2011 Vloženo 22. Říjen 2011 ahoj, mam 12V ,cimbuchip a najeto ted asi 48000km, prijde mi poslednich par dni, ze po seslapnuti plynu nad 3000otacek dost vibruje motor, prenasi se to i do pedalu,radici paky i do volantu... je to takovy brneni dost vyrazny.. co by to mohlo být? netusite nekdo? Citovat
FilHauz Vloženo 3. Prosinec 2011 Vloženo 3. Prosinec 2011 Já jsem vibrace u mého motoru 40kW začal pozorovat cca při najetých 80 000km, do 84 000km jsem to ještě neřešil a žil v domění, že mám špatnej silentblok, ale po náštěvě servisu a napíchnutí na diagnostiku mi bylo sděleno, že je špatná hlava. Kompletní výměna, vše vyřešila a motor zase šlape, tak jak má Citovat
Kachna80 Vloženo 3. Prosinec 2011 Vloženo 3. Prosinec 2011 ja byl v servisu, tam neobjevili nic ani wag nic neukazal.. prijde mi, ze se to ted trosku sklidnilo (mozna jinej benzin) ale na dalnici kolem 130 to vibruje stale hodne... nejvic do sedacky.. Citovat
Vlasta Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 Co znamená par tisíc,? 1)třívalec vibruje někomu víc někomu míň bohužel tyhle motory je kus od kusu a pokud nic neukazuje vag a motor jede normálně tak bych zkontroloval právě ty silenbloky a kompletně celé uchycení motoru. 2)chrastění od převodovky většinou dělá spojkové ložisko,někomu to nevadí a vymění až při nové spojce,někdo ho vymění dřív provozu to nijak nevadí,zda je to ložisko poznáš tak,že p sešlápnutí spojky chrastění utichne protože se převodovka odpojí a přestane se točit. Citovat
jozzi Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 Tak tak, hatapka vibruje, ale je to normalni, co by clovek htel od 3valce . Po 4 rokach jsem si zvyknul, a ted kdyz sednu do sluzebniho tsi cka tak mi to dokonce chybi . (null) Citovat
Kachna80 Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 na podobnou odpoved jako ta od jozziho jsem se primo tesil , vsichni tu jezdime nebo sme jezdili HTPckem, tak vime jak vibruje, ale kdyz ze dne na den zacne o dost vic, tak to je divny, ne?! Citovat
jozzi Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 Ten muj malej ratlik se roklepe o krapanek vic jen poranu kdyz ji je zima, ale kdyz hytne enonuno teplotu tak je jak sici stroj klepe se standard, jinak dela to uz od te doby co ji mam takze nic divneho na tom neni (null) Citovat
bobor Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 Ja som mal pred HTP Renault Clio a tam sa motor ani nepohol. Keby som ho nepočul, tak ani neviem že ide. Tiež som bol z toho vyplašený, keď som sa pozrel na motor na voľnobeh. "Chudák" sa triasol, ako by mu bola zima. Už som si na to zvykol aj na tie pazvuky ktoré z toho pri ranných štartoch vychádzajú. S tým sa musíš zmieriť a nepočúvať to veľmi inak sa s nim dá žiť. Citovat
Kachna80 Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 (editace) Ja to auto nemam od vcera, ale uz s nim jezdim peknejch par let(s timhle konkretnim kusem)... ze dne na den vibruje radove vic, pri zrychlovani nad 3000 ot/min. Je to nejaka zavada!. Editováno: 8. Prosinec 2011, autor: Kachna80 Citovat
bobor Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 Tak v tvojom prípade by som nechal zmerať tlaky vo valcoch. Necítiš pokles výkonu ? Citovat
PaveloSK Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 (editace) Ahojte, dnes v noci som si všimol na volnobehu pri zohriatom motore(okolitá teplota vonku cca 3st.) sem-tam celkom silné vibrácie, ktoré bolo cítiť v interiéry(podlaha, volant). Ručička otáčkomera sa ale ani nepohla a tiež to nebolo doprevádzané žiadnou zvukovou kulisou - vnútri v kabíne nie je zohriaty motor na volnobeh temer vôbec počuť. Rodinné auto 99tis km reálnych, zatiaľ (klop klop) pekný ťah, spotreba i dynamika. Dôvod sa dačoho obávať a dačo očakávať alebo prirodzený prejav HTPčiek? Editováno: 21. leden 2012, autor: PaveloSK Citovat
jozzi Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 Vibrovalo to porad nebo v cyklech toznamena kdid klid vibrace , klid klid vibrace? (null) Citovat
PaveloSK Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 V cykloch ale nezdá sa mi, žeby boli dáko pravidelné.. Bolo to asi klid, vibrace, klid klid, vibrace, klid klid klid, vibrace, klid, vibrace atď Citovat
škoda-autodiely Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 zmerať tlaky vo válcoch a vieš na čom si Citovat
jozzi Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 Ono jak by to bylo v cyklech tak bych to prisuzoval tomu ze je to hatapka a ona uz to tak ma. Jinak na tlak ve valcich se mi to nezda, ono by to melo i vliv na motor pri jizde. Napihl jsi to na vag? Hodilo to nake chyby? (null) Citovat
PaveloSK Vloženo 21. leden 2012 Vloženo 21. leden 2012 Cca pred týždňom som to mal napichnuté a hlásalo chybu 16555, ale na prístrojovke nesvietila žiadna kontrolka, ani nebolo nič badané na chode auta. Chybu som vymazal ale odvtedy som to znova nepozeral, lebo s autom som nenajazdil vela km. Ale asi ako vravíš, bude to charakteristikou hatapky, pretože sa mi zdá, že už v minulosti som si to všimol, len vtedy som to buď tak velmi neriešil alebo to nebolo tak citelné. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.