Přejít na obsah

Off-road pneu na Fabču I (1,9 Tdi)


Svedik

Doporučené příspěvky

Zdravím ...

Chtěl jsem se optat na použití off-road penu na Fabii ... neřešte proč, veřte, že důvod mám ... nemyslím nějaký traktory, jen prostě pneu s hlubším dezénem, třeba jen o pár milimetrů a malinko jiným vzorkem ... Nejsem žádnej závodník, stovka po dálnici je optimální rychlost ...ale mám pár otázek:

1)Bude potřeba nějaký spešl plechový disk???

2) Nemají tyto pneu význam jen pro auta s 4x4

3) jak je to s životností a hloubkou dezénu (to sem se nikde nedočet)

(dal sem to sem, protože doufám, že se najde někdo, pro koho Fabia není jeho jediné auto)

Předem děkuji všem zúčastněným :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teď mám na autě zimáky 185/60 R14 82T ... někde sem četl, že to ale není úplně ideální, že bych měl mít 185/65 ..... tak toho bych se chtěl tak nějak držet ... rozměr kol z hlavy nevim a techničák nemám u sebe ... jen hloubku zálisku ET43 ...

Popřípadě jestli by na stejné disky, na kterých je teď můj rozměr 185 šlo dát i jinou šířku .... tzn 175 a nebo 195

Editováno: , autor: Svedik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popřípadě jestli by na stejné disky, na kterých je teď můj rozměr 185 šlo dát i jinou šířku .... tzn 175 a nebo 195

ty máš určitě originál disk 14 x šíře 6" ET43, tam jdou pneu jak 165, tak 175, 185 a myslím že i 195 tam vpohodě dáš....myslím že na šíři 6" bude maximum 205 a už to bude pěknej "balón" :)

nepochopil jsi můj první dotaz = ten zněl, jakou velikost kol chceš použít a jakej rozměr pneu

1) spešl plechový disk nebude potřeba, dáš li rozměry pneu, který na něj vejdoou, na Fabču jsou ve 14" 165/70, 185/65, v 15" 185/55, 195/50 ;)

2) pokud jezdíš větší terén, tak určitě význam "hrubšího" vzorku není jen u 4x4 - sice máš hnací nápravu jen jednu = předek, ale určitě ti ty pneu pomůžou ;)

3) osobně OFF road pneu nejezdím, můžu se ti poptat, ale pokud s těma pneu budeš jezdit dost silnici, tak mizí rychleji než klasický

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co vím já, tak pneu do terénu se taky dělají mimo jiné (typ auta, typ povrchu atd.) na určitou váhu auta. Tzn. že když máš auto např. 2tunový a dáš pneu, který jsou na auta do 3,5 tuny (což samo pocítíš dle mě hlavně na financích), pneu ti vydrží i dýl na asfaltu a nesjíždí se tak rychle. Jinak tyto pneu jsou samozřejmě měkčí, jak normální letní pneu, aby líp kopírovali terén atd. tudíž životnost bude kratší. Navíc díky hrubšímu dezénu počítej s větší spotřebou a horší přilnavostí k vozovce. Pokud tě zajímá přesně životnost, tak si najdi konkrétní pneu a zavolej prodejci, třeba bude vědět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...