Přejít na obsah

Intercooler


Doporučené příspěvky

Prosím o radu, mám pocit že mi "fučí" intercooler, počujem od neho slabé syčanie aj na voľnobežných otáčkach, podľa mňa to nie je normálne. Fábia (mr2006) má cca 200t km, tachometer cca 140t ale podľa všetkého predávajúci ubral "diabolských" 66666km, intercooler je trochu od oleja (foto). Je ten zvuk normálny, alebo je IC predraný? Dá sa IC vybrať cez PP svertlo, alebo musí preč aj nárazník?

post-8574-1267546932991_thumb.jpg

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

syčet by to nemělo a chtělo by to skontrolavat komplet vedení vzduchu, jestli je to ok - možná se jen uvolnila hadice u cooleru, ale nej by bylo to prohlídnout, cooler odpojit, pokud v něm je opravdu olej, tak ho vylejt a cooler vrátit = najít místo, kde ti to uniká....na vyndání cooleru je třeba sundat nárazník - cca 10minut práce ;) PS: myslím že i log z VAGu by byl ok ;)

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že rozumiem tomu tak, že IC by nemal syčať, uvolnená hadica mi nepripadá, z vonkajšej strany (aj v najnižšom bode) nie je ani stopy po mastnote, v pamäti závad zatiaľ nebolo nič, akurát sa mi zdá moja 55kW v porovnaní s 1,4TDI/58kW čo som mal možnosť vyskúšať o dosť lenivejšia, neviem či to vysvetľujú tie 3kW navyše, ako keby "nechcela ísť za plynom". Log mám tak z pred 6 mes. ale ten zvuk som počul už vtedy, len som nevedel či je to normálne, všetko bolo OK, iba pri kontrole EGR cca 20% 430mg/H (malo byť 450-600mg/H) a cca65% 240mg/H (160-310mg/H). Čo by som mal dať do log-u? Mám tam MAF, EGR, otáčky, moment, tlak (ten bol OK) etc. Aký by mal byť pomer tlakov vonkajšíI/turbo na voľnobehu? V logu mám 969/959 cca1/1 ,nemám chuť to rozoberať 2x, ale ani kupovať nový IC (môžem ho mať za 129€) v šodovke ma usadili 300€. Ale ak je problém s IC, naradšej by som ho rovno vymenil (time is money).

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite si to lognem, ale už s novým IC, dnes som ho vymenil, bol predraný od plastového prívodu vzduchu, neviem či také malé dierky mohli mať vplyv na plniaci tlak a výkon. Je mi trochu ľúto za 130€, mohol som si ten starý zapájkovať (pastu na AL mám), ale po šoku zo škoda ceny 300€, som neodolal valeu s 27% zľavou, nakoniec predsa musel ísť nárazník a svetlo dole, aby bol prístup k IC. Plastový prívod vzduchu som v spodnej časti skrátil o cca 5mm, aby už neopieral o rúrky IC a podlepil penovou obojstrannou páskou.

post-8574-12679942918694_thumb.jpg

post-8574-12679943416772_thumb.jpg

post-8574-12679943871356_thumb.jpg

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek

intercooler je chladic vzduchu turba a ten olej se tam dostava prave z turba ktere ho tam propousti pokud uz je to nejak extremni je temer jiste ze turbo je na odchodu ja mam ten samej problem tak budu menit turbo i intercooler za vetsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...