Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Dobrý večer jsem tu novy....Mám octavia 1.9Tdi 81Kw .... Po sealpanutí plynu turbo tlačí do plus,mínus 3 tisíc ot/min... potom jako kdyby to padlo do neakyho nouzovyho režimu nebo tak potom ztratí výkon a pak už netáhne ani od 1500 ot/min jako tlačí ale jakoby vynechávalo turbo... po zhasnutí a opetovném nastartovaní ok než se zase vytočí nad 3000 ot/min problém se objevý znovu.. za krytem motoru je něaký mechanismus spinavy od oleje typuju podtlak turba pod ním je to potečené olejem po celem motoru ze strany hadice od turba (i u olejového víčka je olejova kaluž).. .....čím Může to být??? prasklou hadicí k turbu...? nebo něaké těsnení..???naklápění lopatek..? Mám to auto 3 dny a nemam s nim zatím žádné zkušenosti ... Prosím poradte...Předem děkuji za odpověd s pozdravem kozar... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Řešilo se to tu několikrát. Sežeň si nové turbo. Drhnou ti nejspíš lopatky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Proč hned kupovat turbo? První na vag a taky zjistit co a kde to teče. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 To střílíš od boku? Proč měnit hned turbo? Nejdřív to diagnostikovat vagem pak můžeš pokračovat.Příčin je hodně od odpojený poškozený hadičky podtlakové regulace turba zatuhlé ovládání lopatek špatný elektromagnetický ventil N75 nebo jak se přesně nazývá musí cvakat přerušovaně,špatná váha vzduchu ,špatný snímač stlačeného vduchu a mnoho dalšího tak tu hned nestraš špatným turbem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 4. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Je to po tatovi byl druhy majitel tet ma momentalne nalůítáno 267000 nové rozvody a serviska byla vedena do 9 mesíce roku 2009 v té době 200000km pos. prohlidka v servise to už by přišli na něco tam....Myslím si že přidřený turbo nebude jinak díky za rady zítra jedu s tím na vag myslím si že to bude něaká hadička na ventilu N75.......Dám vědět jak jsem dopadl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Tak ať je to jen nějaká blbost jako hadička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 4. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Snad to bude jen ta hadička repasovany turbo muze odejit po chvili:( ...A 17 000kč je docela dost:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 To střílíš od boku? Proč měnit hned turbo? Nejdřív to diagnostikovat vagem pak můžeš pokračovat.Příčin je hodně od odpojený poškozený hadičky podtlakové regulace turba zatuhlé ovládání lopatek špatný elektromagnetický ventil N75 nebo jak se přesně nazývá musí cvakat přerušovaně,špatná váha vzduchu ,špatný snímač stlačeného vduchu a mnoho dalšího tak tu hned nestraš špatným turbem. Omlouvám se. Samozřejmě prvně na VAG, už jsem zblblý. Vždycky co přijdou za mnou s úplně stejným problémem, vždycky to jsou zadřené lopatky. Vždycky doufám, že to bude hadička nebo něco levného. Myslím si, že odpojená hadička to být nemůže, regulace by nefungovala. Děravá hadička a by to mohla být. Snímač tlaku by to sice taky mohl být, ale to by se projevovalo truchu jinak. Ventil N75 vagem otestuješ jestli cvaká, ale to ještě neznamená, že pracuje dobře. Může se přidírat. Škoda, že Vagem otestuješ jenom celek tzn. N75, těsnost hadičky a turbo. Chce to osciloskop a měřit i podtlak a máš 100% jistotu. Už jste se někdo setkali s tím, že by to mohlo být váhou? Nemáte to Vagem nebo osciloskopem někde zaznamenané? Hodně by mě to zajímalo, jak se při tom váha chovala. Jestli se v něčem pletu, tak mě opravte. Budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 11. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Omlouvám se. Samozřejmě prvně na VAG, už jsem zblblý. Vždycky co přijdou za mnou s úplně stejným problémem, vždycky to jsou zadřené lopatky. Vždycky doufám, že to bude hadička nebo něco levného. Myslím si, že odpojená hadička to být nemůže, regulace by nefungovala. Děravá hadička a by to mohla být. Snímač tlaku by to sice taky mohl být, ale to by se projevovalo truchu jinak. Ventil N75 vagem otestuješ jestli cvaká, ale to ještě neznamená, že pracuje dobře. Může se přidírat. Škoda, že Vagem otestuješ jenom celek tzn. N75, těsnost hadičky a turbo. Chce to osciloskop a měřit i podtlak a máš 100% jistotu. Už jste se někdo setkali s tím, že by to mohlo být váhou? Nemáte to Vagem nebo osciloskopem někde zaznamenané? Hodně by mě to zajímalo, jak se při tom váha chovala. Jestli se v něčem pletu, tak mě opravte. Budu rád. Omlouvám se za opožděnou odpověd byl jsem na vagu a známímu to psalu regulátor plnícího tlaku ....Kolem regulátoru Za krytem motoru po levé straně někde je tam netěsnost a teče tam olej ........ Přídřené lopatky ..???? Je možné že by se tam někudy dostal olej skrz netěsnost ložiska na turbu...??? je to moje první TDi a mám obavy zatím jsem nepřišel s kloudným nápadem .......Kdyby byly přidřené lopatky proč po vypnutí a ihned opětovném nastartování je vše zase v pořádku než jí vytočím opět nad 3 tisíce ot/min...??? To by bylo zadřené furt..... Kolik může stát u škodovky diagnostika + prohlídka (bez oprav jen prohlídka abych věděl co mám koupi) Má někdo něaké zkušenosti prosím ještě něaké návrhy .....Mockrát předem děkuji za vaše upřímné odpovědi... s pozdravem Kozar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 11. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 A kdyby to bylo to turbo jaký méte všeobecně názor na repas má to cenu nebo je lepší našetřit na nové..?předem děkuji za odpovědi a rady k mému problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Hele většinou je zatuhlá regulace ovládání turba, zkus vyčistit turbo a uvidíš.To je bolest týhle motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 (editace) Hej tak zadrete lopatky neznamena ze rotor je zaseknuty. Skus prezriet nejake konstrukcne veci,tam ide o to ze po obvode okolo turbinky su take nastavovacie klapky ktore usmernuju tok vzduchu na rotor. V pripade väcsej rychlosti,alebo teda otacok sa to postupne naklapa. Takze nie lopatky turba. Nemylte si to preboha,ako by to fungovalo v tej rychlosti aby sa potom tie lopatky nerozsypali? Takze tebe to stiha do tych 3000 ot v pohode regulovat ako napr klasika turbo bez naklapania. Ked treba viac vykonu tak dojde k regulacnej odchylke,lebo sa odchylka tlaku a mnozstva vzduchu pozadovana-merana zväcsuje a RJ to zhodi do nudzoveho rezimu. Po restarte nabieha nomalny rezim RJ,preto ti to zakazdym funguje pokial nevytocis do otaciek. Zit sa s tym da pokial to nevycistis. nebudes jazdit jak schumacher ale ako dochodca,radit pri 2500 a ide dalej. Uz viac zjednodusit sa to nedalo snad. :-) EDIT link tuto to vidis tie klapky sa maju pohybovat kolom dokola po obvode. http://www.skodaoctavia.cz/clanek/rozeberani-turba-vrchem Editováno: 12. Březen 2010, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Omlouvám se za opožděnou odpověd byl jsem na vagu a známímu to psalu regulátor plnícího tlaku ....Kolem regulátoru Za krytem motoru po levé straně někde je tam netěsnost a teče tam olej ........ Přídřené lopatky ..???? Je možné že by se tam někudy dostal olej skrz netěsnost ložiska na turbu...??? je to moje první TDi a mám obavy zatím jsem nepřišel s kloudným nápadem .......Kdyby byly přidřené lopatky proč po vypnutí a ihned opětovném nastartování je vše zase v pořádku než jí vytočím opět nad 3 tisíce ot/min...??? To by bylo zadřené furt..... Kolik může stát u škodovky diagnostika + prohlídka (bez oprav jen prohlídka abych věděl co mám koupi) Má někdo něaké zkušenosti prosím ještě něaké návrhy .....Mockrát předem děkuji za vaše upřímné odpovědi... s pozdravem Kozar To co Vám známý vyčetl přes Vag je pro určení diagnózy téměř k ničemi. Je třeba zjistit jak se to chová za jízdy. Jak jsem už psal. Bez měření na osciloskopu Vám nikdo přesně neřekne čím to je. Říkám to proto, že mnohokrát to končí stylem "Vyměníme to a uvidíme jestli to bude lepší." ... Zkusil bych důkladnou kontrolu těsnosti hadiček a celého sacího potrubí. Jestli se nic nenajde tak to dát někomu, kdo to změří....Co se týče repase turba, tak pokud se udělá dobře, tak turbo vydrží hodně za poloviční cenu. Bohužel životnost turba jako takového je z 99% závislá na stylu zacházení. Stačí když se pojede hodně sportovně a pak hned zastavíte motor. Turbo se neochladí a jde okamžitě do kytek. To je všeobecně dáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Podívej se sem http://www.turbosport.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 13. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Hej tak zadrete lopatky neznamena ze rotor je zaseknuty. Skus prezriet nejake konstrukcne veci,tam ide o to ze po obvode okolo turbinky su take nastavovacie klapky ktore usmernuju tok vzduchu na rotor. V pripade väcsej rychlosti,alebo teda otacok sa to postupne naklapa. Takze nie lopatky turba. Nemylte si to preboha,ako by to fungovalo v tej rychlosti aby sa potom tie lopatky nerozsypali? Takze tebe to stiha do tych 3000 ot v pohode regulovat ako napr klasika turbo bez naklapania. Ked treba viac vykonu tak dojde k regulacnej odchylke,lebo sa odchylka tlaku a mnozstva vzduchu pozadovana-merana zväcsuje a RJ to zhodi do nudzoveho rezimu. Po restarte nabieha nomalny rezim RJ,preto ti to zakazdym funguje pokial nevytocis do otaciek. Zit sa s tym da pokial to nevycistis. nebudes jazdit jak schumacher ale ako dochodca,radit pri 2500 a ide dalej. Uz viac zjednodusit sa to nedalo snad. :-) EDIT link tuto to vidis tie klapky sa maju pohybovat kolom dokola po obvode. http://www.skodaoctavia.cz/clanek/rozeberani-turba-vrchem A ten únik oleje jsem takový kutil nerozumím tomu něak extra ,,,,, Kde by tam mohla byt netesnost kdyz to teče u toho regulatoru....????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukin 1.9Tdi 110PS Vloženo 13. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Turbosport.cz Tohle přesně hledám děkuji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 A ten únik oleje jsem takový kutil nerozumím tomu něak extra ,,,,, Kde by tam mohla byt netesnost kdyz to teče u toho regulatoru....????? Ani ja. Ja som Ti len trochu objasnil tvoj nazor na ten restart a system tych lopatiek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lengyel Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Motor 1,8T 20V. Mal som podobný problém. Jednoducho to bola zrada s tlakom ako hrom. Pri dosiahnutí určitých otáčok, ale aj jazdného režimu náhle pokles výkonu. Potom vozidlo šlo OK,ale len na taký slabśí výkon. Po vypnutí a opätovnom naštartovaní sa vozidlo zase správalo v poriadku až do chvíle "CH", keď to cuklo a bolo zase po paráde. Ešte sa zapálila kontrolka ESP. A bolo počuť fučavé zvuky, ako keď vysávač tlačí vzduch mimo potrubia. Nuž, nič vážne, ale potrápilo. VAG ukazoval náhly pokles tlaku medzi turbom a nasávaním. Od tej chvíle motor bežal v inom režime. Po reštarte sa chyba vynulovala a opäť bolo všetko OK. Jednoznačná diagnostika - niekde prasknuté, alebo uvoľnené potrubie. Všetky hadice zbežne skontrolované aj pásky a nič. Zobral som k súkromníkovi do servisu a po dvoch dňoch - nič. Tak som to zobral do autorizovaného servisu a prvý deň tiež nič. Vymenili všetko, čo sa dalo. Až potom úplne náhodou prišiel automechanik na to, že jedna hadica mala nie celkom dotiahnutú sťahovaciu pásku. Páska ale bola dobre prilepená na gumu a guma na to hrdlo na ktorom bola natiahnutá. Až pri dosiahnutí určitého tlaku sa hadica zrazu podfúkla (to bol ten náhly pokles tlaku) a RJ na to reagovala. Po vypnutí motora sa hadica opäť usadila a chiľu to šlapalo dobre. No proste taká malá hlúposť !!! Ale v každom prípade by som najprv doporučoval VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Zatuhlou regulaci jde poznat spolehlivě od 1 do 60min, stačí na to vakumetr,diag. a palec s ukazováčkem. Obvykle se vyšistí regulace a auto funguje jak má. Není dobré opravu odkládat. Hrozí úplné zničení turba. Repase jsou OK, ale záleží kdo je a jak dělá. Co se týká úniku oleje pomohla by fotka, kde přesně to uniká. Možností je víc. Váha jde taky poznat celkem snadno, jen je potřeba aby bylo funkční turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 nevi nekdo jaka ma byt hodnota podtlaku v hadickach? zda se mi ze mi jde vyveva do kytek tak bych to chtel promerit...dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Jestli se nepletu tak kolem -0,8Barů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.