Přejít na obsah

kotouče 288mm vs.280mm


Radim205D

Doporučené příspěvky

Pánové, nezkoušel už někdo z vás z důvodů neustáleho kroucení 280mm kotoučů na 01 použít po obvodu stočené 288mm kotouče ?

Vím, že jsou o 2mm plytší a 3mm silnější, což při použití přebroušených desek o 1.5mm by nemusel být problém.

O1 mám jen na lítačku po městě a nechce se mě řešit kompletní přestavba těhlic a brzdičů.

Dal jsem tenhle dotaz i na DP tak snad se najde někdo kdo s tím má zkušenost

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=57812

Editováno: , autor: Radim205D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všichni, nechci zakládat nové téma, proto bych se tady chtěl zeptat na zadní kotouče, mám 4x4 66kW, v příručce JAK NA TO uvádělí 232mm x 9m, ale třeba v online shopu autokelly má zadní kotoučovou nápravu údajně jen 74kW a tam je rozměr 239mm x 9mm, u 66kW to hází bubny, jak to teda je? :) potřebuju koupit komplet brzdy a nechci zjistit při montáži že tam ty zadní kotouče 239mm x 9mm nepůjdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak dlouho bude? Spousta lidí tady udělalo všecko možné, aby kroucení zabránila a nepomohlo to. Ale držím palce. Já dal 288mm a mám už 13000km klid a brzdí to jak šlak v porovnání s 280mm. Předtím max 3000km a volant mi lámal ruce. Vyměněny tlumiče, silentloky z TT, ložiska, repas zadních brzd včetně lanovodů a nepomohlo a to nejsem prase na brzdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...