Garen Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Tak se mi přihodila taková nemilá věc. Utahoval jsem šroub na kole (ne zas nějak velkou silou) a šroub se protočil. Teď nejde ani utáhnout, ani vyšroubit ven. Je to stržený šroub nebo závit uvnitř náboje? Nevíte někdo, jak bych to mohl teď vytáhnout? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Předek,zadek?? Něco podobnýho se mě stalo na golfu,na zadku,závit v bubnu,tak sem shodil náboj a do té díry sem dal diskový šrub a kolo sem dotáhl matkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Nj na golfu...tady sou kotouče a je to předek. Rozdělávat to nechci. Mám to nový :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) Doporučuju závit opravit vyvložkováním větší vložkou s osazením a s jemným závitem, a zajistit např Loctite 270. Rozdělat to bohužel budeš muset... Editováno: 27. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) Jej a bude to teda určitě špatnej závit uvnitř? A když to rozdělám a dám tam případně tu vložku, tak nepřijdu náhodou o záruku nebo tak něco? Neměl bych s tím správně jet do autorizovanýho servisu? Ale tam bych za to dal majland :-( Editováno: 27. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Vyvložkovat se to musí na souřadnicové vyvrtávačce / frézce. Poloha budoucího závitu musí být zachována tak do ±0,2mm. Musíš s tím do strojírenské dílny. V servise ti nic opravovat nebudou, tam vymění celý díl za nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drag84 Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Pani, co mu to tu radite. Chod s tym do servisu. Povedz, ze si to utahoval rukou, ziadne skakanie po kluci a ze to povolilo. Povedz, ze to je vyrobna vada zrejme. Mozno uznaju. V opacnom pripade to budes mat aspon seriozne a profesionalne opravene... Ziadne bastlenie. Toto nie je srob od vrat na kurine!!! Tu ide o bezpecnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 (editace) A neřeknou mi náhodou, že jsem výměnu kol měl nechat na nich? Že to byla z mé strany neodborná manipulace? Co když bych jezdil na 4 šroubech? Ale stejně bych ten šroub musel nějak vyšroubovat až budu měnit zas na zimní... Editováno: 27. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 a proč by jsi k nim musel na výměnu...to když píchneš tak taky budeš volat autorizák???? Normálně tam zajeď...4 Ti to udrží až tam pojedeš a raklamuj to....nic víc nic míň..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Jediné rozumné řešení je vyměnit náboj. Stojí asi 2200 Kč, plus samozřejmně šroub, ten vyjde na přibližně 80 Kč. To, že jsi to utahoval "malou" silou ti moc nevěřím. Já si měním kola vždy sám, jak na své OCII, tak na manželčině FII, a nikdy se mi nic takového nestalo. Ovšem kola utahuji vždy momentovým klíčem, šrouby očistím, tak aby šly šroubovat jen rukou a dotáhnu momenťákem. Závity se nikdy nemažou, jen se lehce potře vazelínou dosedací plocha. V pneu servisech dotahují kola vzduchovýn klíčem, a nějaký utahovací moment je moc nezajímá, neměl jsi to auto někdy u nich? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 <br />Vyvložkovat se to musí na souřadnicové vyvrtávačce / frézce. Poloha budoucího závitu musí být zachována tak do ±0,2mm. Musíš s tím do strojírenské dílny. V servise ti nic opravovat nebudou, tam vymění celý díl za nový.<br /><br /><br /><br />Na opravu strhnuteho zavitu sa pouziva opravna sada HELICOIL . Da sa to opravit aj priamo na aute. Nemusis to ani demontovat a nosit do ziadnej dielne. LINK: http://www.helicoil.cz/ Sada na opravu poskodeny-strhnutych zavitou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Na opravu bych se vykašlal pokud šel jeden závit do kelu tak můžou jít i ostatní asi bude nekvalitní materiál,běžně vydrží náboj celou dobu životnosti auta při správném dotahovacím momentu.Mohou mít na to vliv i o kousek delší šrouby které koukají malinko za náboj pak zreznou a při povolování pak postupně ničí závit.Není na škodu máznout grafitovou vazelínou a tím udržovat závity v kondici před korozí. Za mě nech vyměnit a zkus reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 tak předek?to se divým,chce to zjistit jestli je závit poškozen na šrubu nebo v náboji.Kolik se má dotahovat kilo na fabce?Na nákladáku 70kilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 radsej to zavez do toho servisu , domaca oprava ta mozno vyde drahsie ako ked das nahodit nový bubon ,... a mozno ze je tam fakt vada materialu tak to ti zato nestoji ,.. tiez som zastanca toho ze to nieje na domace bastlenie , ... takze tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 27. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 V úterý zajedu do škoda servisu a uvidíme, jestli mi to uznají. Potom dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Rozhodne mazej do servisu. Prezouvam kolo spoustu let, krizem vsi silou a NIKDY se mi to nestalo. Bude to chyba. At ti to koukaj na zaruku vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 29. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Mimochodem, nevíte někdo jakej je dotahovací moment šroubu kola na přední nápravě u Fabie 2? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Hiihi do prvniho "chrupnuti" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 30. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Tak už jsem to zjistil, je to 120nm, zejtra jedu na tu reklamaci, tak uvidíme...Navíc mi drnčí plasty rádia, to tam taky uvedu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 VYŘEŠENO! Reklamaci mi bez problému uznali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Parada. Oni moc dobre vedi, ze strhnout takovej sroub je "skoro" nemozny, pokud na klic nedas metrovou trubku a skace na tom 100 kilovej chlap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.