Září 4, 201411 r Atmoska 1,4 taky není nijak hlučná - větší hluk začíná až tak od 120-130km/h respektive nad oblastí otáček 3500-3800rpm, při "předpisový" jízdě po silnicích nedálničního typu je jízdní hluk daleko víc způsobovanej obtokem vzduchu kolem krabicoidní kastle a značkou/druhem obutí než samotným motorem... A co mám možnost jet s TSI 63kW (ve fábuli HB), tak se liší jen lepším zátahem odspodu, jak se točky navýší nad 3000rpm, tak taky začne ryčet - jen je to takový víc basový ve srovnání s atmoskou, protože to je jednoduše "o tisícovku otáček níž" - na vzniku hluku se u TSI podílí větší tlak ve spalovacích prostorech proti atmosce a taky se u obou motorů projevujou konstrukční nedostatky nebo spíš zanedbání - například vynechaná protihluková izolace na spodku kapoty i na spodku tunelu kolem vejfuckovýho potrubí...
Září 4, 201411 r Přesně, jak píšeš - jet hodinu po dálnici se dá vydržet, ale delší cesta je pak utrpení, a to mám na kapotě tu zmiňovanou deku. V sobotu mám předváděcí jízdu, tak to prověřím. TSI má delší převody, kolik točí při 130km/h?
Září 4, 201411 r Honzo, dával jsem to sice do jiného témetu, ale mělo by to být - tabulka 63 kW jsou pro Roomstra, 55tka je fabia. Ještě pro pobavení, teoreticky dle výpočtu by to mělo být 3106,6 ;-) pro 195/55 15 Upraveno Září 4, 201411 r od norton
Září 4, 201411 r Sam za sebe muzu rici, ze letos vyrobena atmo 1,4 FII hatchback ve 120 tacho toci 3 300 a me to prijde, ze je tichy.
Září 4, 201411 r To by mohlo sedět Pandoro, Honza rozhoduje o Roomstru a ten má "kousek" kratší převod. Přece jenom je to větší "bedna" a hlavně ta "useknutá" záď tomu "pomáhá". Za vozem je větší podtlak, který "táhne dozadu" Rooma víc, než Fabču. Zkrátka, za Fábií není tak výrazný "pytel", což je znát hlavně ve vyyších rychlostech. Tady mají výhodu liftbacky, nebo takova 911 od Porcheho... ;-)
Září 4, 201411 r Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky. Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný. Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý... Po mých, dosti negativních zkušenostech s původním motorem než došlo loni k výměně za provedení "2013" bych se TSI i tak nebál. Nový motor se zatím vyhnul zarachocení( skoro 30000km) oproti starému s již v těchto kilometrech po výměně rozvodů, spotřeba oleje byla nula nic od výměny turba u starého motoru(tzn. že ´by mohl být klid). V mém očekávaném autě se bude v nádrži sice šplouchat nafta, ale při dalším autě zpět do vrnivého benálu. Být v Yetíkovi EA211, tak naftu neberu, ale tady už by EA111 byla jako nenasytná bestie. Delší zahřívání je dáno malým odpadním teplem přímovstřiku. Samozřejmě je s podivem, že to nikomu z té hromady testmenů nevadilo. Dnes je poupraven SW a clonka na čerpadle vodu "popouští" a alespoň%n nástup topení je rychlejší. To Ekkar- TSI u Rooma a Fabule izolaci kapoty má. Je však s podivem, že kategorií vyšší Octa u benzínů toto nemá. Asi je zase lepší ta mezikabinová. Upraveno Září 4, 201411 r od KubinoPv
Září 5, 201411 r Od příštího měsíce začnu také přispívat o mých zážitcích s TSI. Bude to jedna z posledních FII s TSI EA 111, tak schválně, jak budou vychytané problémy.
Září 5, 201411 r cekaci doba na FII je 5 mesicu, obchodnikum k tomu dorazil i pokyn ze SA, kde je to napsano.
Září 5, 201411 r Mně tento týden u Klokočky ubezpečovali, že 7 týdnů. edit: pardon, to se týká roomsteru... Upraveno Září 5, 201411 r od HonzaR
Září 5, 201411 r Vždyť se o tom teď všude píše, že i přes posílení směn nedokázala továrna uspokojit všechny zájemce o FII. Na několik stovek zákazníků se nedostalo. Těžko bys už objednal.
Září 5, 201411 r to dávají ty fábie zadarmo? jinak si nedokážu vysvětlit ten zájem. s tím motorem budeš spokojenej :-)
Září 5, 201411 r mám jednu blbú otázku motory 1.2TSI 1.4TSI 1.8TSI 2.0TSI ktorý z nich má intercooler? dík
Září 5, 201411 r fakt? tak dik a to ale 1.2TSI musi mat pidi inter oproti 2.0 nie? foto by nebolo diki
Září 5, 201411 r Cca doby dodávek vozů od objednání - CitiGo - do 14ti týdnů - Fabia II - nelze - Roomster cca 8-12 týdnů - Rapid do 8 týdnů - Octa lift do 12ti týdnů - Octa combi až 28 týdnů - Superb 10- 14 týdnů - Yeti až 28 týdnů
Září 5, 201411 r fakt? tak dik a to ale 1.2TSI musi mat pidi inter oproti 2.0 nie? foto by nebolo diki
Září 5, 201411 r To takto nelze srovnávat, protože 1.8 TSI a 2.0 TSI mají výměník vzduch/vzduch, zatímco 1.2 TSI a 1.4 TSI voda/vzduch. Tedy kromě1.4 TSI Twincharger, kde je opět vzduch/vzduch. Mluvíme tedy o motorech EA111.
Září 5, 201411 r a to voda vzduch je spolachlivejsie ako vzduch vzduch? som cital ze to je chluba 1.2TSI a odkial mas taketo info dielenska prirucka 1.2TSI?kubino a co z toho je inter? Upraveno Září 5, 201411 r od juraj07
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.