pava Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Bohužel není pravda co tady ohledně bloku motoru píšeš. Blok motoru 1.416v je vyrobený ze slitiny hliníku, zatímco 1.4TSI má blok litinový, je tam i jinak řešeno chlazení bloku. Nepočítám další odlišnosti, jako je kovaná kliková hřídel, písty, hlava s variabilním nastavováním sacích ventilů. Ty motory mají podobný jen obsah válců a je mylné se domnívat, že ten novější vychází z toho staršího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Ahoj, já mám taky čerstvě (2.500km) Roomstera 1.2TSI 63kW. Maximální spokojenost, většina km najeta po dálnici, po cca 1500km. Jezdím normálně tj. trochu ostřeji (dálnice 150-170km/h, okresky + Praha), spotřeba 6.5-7.5l. Motor řekl bych má trochu dieselovou charakteristiku, tahá tak od 1.800ot/min a končí okolo 4.000ot/min. Na 170km/h točí okolo 4.000ot/min. Auto moc necítí když je naložené či prázdné. Tak do 130km/h má motor stále dost sil, po překročení této hranice je to slabší (samozřejmě). Se 77kW verzí jsem neměl možnost jet, takže nemohu porovnat. Jinak spokojenost, jen jsem měl problém s ventilátorem topení, běžel stalé i bez klíčku, ale problém se již vyřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 (editace) Je to Roomster 1.2 TSI 63kW, Style Plus, Atria 16'' 205/45/R16 Editováno: 26. Září 2010, autor: Abbi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 (editace) prepac, ale neverim tomu, ze pri 150-170km/h mas spotrebu ako pises + v kombinacii s Prahou ked vacsinu casu tam clovek skor stoji ako ide. mne to pri 160km/h bere 9. Pri 130km/h 7. a este ked mas slabsie TSI. Mam auto zabehnute, ale spotreba je teda extremne zavisla na style jazdy. Ked sa vleciem ako dedo 100km/h tak mam 5.3. potom to uz ide iba hore. A pri 160 som pod 7 nesiel ani s 1.9 TDI PD. Takze pokial "Jezdím normálně tj. trochu ostřeji " tak mam minimalne 6.5. - a to dodrzujem rychlostne limity. Je to nenazrany motor a kazda sviznejsia jazda sa hned prejavi. a to hlavne na dialnici Editováno: 29. Září 2010, autor: Misiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 prepac, ale neverim tomu, ze pri 150-170km/h mas spotrebu ako pises + v kombinacii s Prahou ked vacsinu casu tam clovek skor stoji ako ide. mne to pri 160km/h bere 9. Pri 130km/h 7. a este ked mas slabsie TSI. Mam auto zabehnute, ale spotreba je teda extremne zavisla na style jazdy. Ked sa vleciem ako dedo 100km/h tak mam 5.3. potom to uz ide iba hore. A pri 160 som pod 7 nesiel ani s 1.9 TDI PD. Takze pokial "Jezdím normálně tj. trochu ostřeji " tak mam minimalne 6.5. - a to dodrzujem rychlostne limity. Je to nenazrany motor a kazda sviznejsia jazda sa hned prejavi. a to hlavne na dialnici Myslím tím dlouhodobý průměr (2), samozřejmě, že když se podívám aktuální průměr (1) při jízdě po dálnici je tam cca 8,5. Nyní mám najeto 2.800km a na dlouhodobém průměru (2) jsem se dostal nejvíš na 8,1l/100km, ale jak píši bežně se pohybuji v rozmezí 6.5 - 7.5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Tak potom je to ok. nezda sa ti ten Roomster na diskoch 205/45/16 tvrdy? Presne take disky co mas si chcem kupit aj ja. Tiez mozno aj tym ide spotreba o nejake to deci hore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Tak potom je to ok. nezda sa ti ten Roomster na diskoch 205/45/16 tvrdy? Presne take disky co mas si chcem kupit aj ja. Tiez mozno aj tym ide spotreba o nejake to deci hore Jojo, je to trochu tvrdší, ale ne nijak drasticky.Neměl jsem možnost jet s jinými typy kol, tak nemohu porovnat. Jsem zvědavý až tam nasadím zimáky (185/60R14). Řekl bych, že to zase příjemně sedí na silnici. Mě se žádná jiná kola moc nelibí, vybrali jsme tyto, protože tyto se nám líbí. I k té bílé, většina lidí mi říká, proč jsme si koupili bílé auto - jednoduše proto, že nám líbí. Prostě nedám na ostatní, koupím si to co se líbí mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 abbi mam pocit ze na 1,2 tsi R14 neni povolene koly brzdam..minimalne R15 ..radsej si to over skor ako budes prezuvat..ja davam R15 185/60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abbi Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 abbi mam pocit ze na 1,2 tsi R14 neni povolene koly brzdam..minimalne R15 ..radsej si to over skor ako budes prezuvat..ja davam R15 185/60 No vidíš, děkuji za upozornění. Já jsem to bral dle TP, kde jsou uvedeny a podle toho jsem to kupoval.Hned zítra to vyzkouším, zda tam půjdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betko Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 No vidíš, děkuji za upozornění. Já jsem to bral dle TP, kde jsou uvedeny a podle toho jsem to kupoval.Hned zítra to vyzkouším, zda tam půjdou. Zdar Páni!!! Ja mám tak isto 1.2 63 kw letné 205/45/16 uplná spokojnosť-tiež som si myslel že auto bude na nich tvrdé ale je to o.k. a na zimu mám nachystané 185/55/15 Nordica MP 59 tak uvidím rozdiel keď prezujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 má někdo zkušenost s vytápěním Roomster TSI? Zdá se mi, že v poloze ovladače na 22 stupňů to vůbec netopí a střídají se pouze lehké závany teplejšího vzduchu a studenějšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 Tuto zkušenost mám na FII TDI z roku 2009, mám Climatic a pokud jej mám vyplý a dám teplotu na ovladači na 22°C, tak jde v tomto počasí jen vlažný vzduch, teplý jde až, když je ovladač skoro na max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ...Najeto : 10 500 kmSpotřeba : do příchodu mrazů se spotřeba ustálila na 7 l (vůz provozován jenom po Praze), jak se teploty začaly blížit nule nárůst na 7,5 l, no a teď jak mrzne tak je nárůst na 8 litrů...Poruchy : 0Závady : občasně zavrzání z prostoru PP dveří a sloupku, po obsazení zadního sedadla alespoň jednou osobou se ozývá někde z prostoru PZ kola "bouchání" (že by tlumič?), někdy se podaří zařadit jedničku, nebo zpátečku až na druhý pokus, účinnost předních stěračů Aero v mraze a sněžení mi přijde dost slabá oproti obyčejným co mám na soukromém voze.Edit : Ještě jsem zapoměl uvést, že začal "hučet" ventilátor topení. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 co vím tak to bouchání dělá uvolněné hrdlo nádrže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 Sice to nepatří do motorové sekce - ale mně bouchají vzadu do bočních plastových krytů vedle sedaček spony obou bočních bezpečnostních pásů - na samotném pásu je "plastový nýt", který nedovolí sponě sjet až dolů na dolní konec pásu, bohužel spona je zastavena v takové pozici, že po navinutí pásu do klidové polohy při jakémkoliv "drcnutí" vozu klepne do plastového krytu pod sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 Tak spony pásů to u mě určitě nejsou, projevuje se to při obsazení zadního sedadla (jedno kterého). To hrdlo nárže, jak to přesně myslíš? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 Nádrž je do kastle vlastně vsunutá zespodu, plnicí hrdlo je prostrčené do díry v pravém zadním blatníku a tam uložené v gumovém "lůžku". Pod nádrží jsou jakési "silentbloky", které mají tlumit vibrace, ale nejlepším tlumičem jsou dobře utažené úchyty - pokud je nádrž volná, ve svém prostoru hrká a hrdlo tluče do okolního plechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 Dnes proběhl na služební FII TSI 63 kW první servis po najetí 15 000 km. Skládá se to z výměny motor. olej a filtru, zkoušky brzd a načtení paměti závad. Alespoň toto jsem zahlédl na faktuře. Cena ovšem kolem 3200 Kč... Olej tam je Castrol SLX Professional 5W40.Poruchy : 0Závady : občasně zavrzání z prostoru PP dveří a sloupku, někde z prostoru PZ se někdy ozve bouchání, účinnost předních stěračů Aero v mraze a sněžení mi přijde dost slabá oproti obyčejným, občas zahučí ventilátor topení. Nic z toho se ovšem neřešilo, je to služebák. A navíc ty různé zvuky se ozývají nepravidelně. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaVac Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Mně to taky teď někdy čeká, mám to taky tak 400km do servisu, ale 3200,- mi přijde docela dost za to, že by tam prakticky neměli mít co dělat, ne? Nemůžeš tu vypsat kolik si za ty položky z tý faktury řeknou ať vím, co to stojí? Editováno: 14. Únor 2011, autor: MaVac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Já to bohužel viděl jenom letmo při podpisu faktury, je to firemní auto, akorát ta cena oleje mně zarazila,...Takže zhruba materiál:-motorový olej Castrol 5W-40 SLX 1700 Kč-olejový filtr cca 250 KčPráce (přesně si ty částky nepamatuji):-výměna oleje cca 250 Kč-zkoušení brzd (tak nějak to tam bylo napsáno) cca 250 Kč-načtení paměti diagnostiky cca 250 KčVčechny ceny bez DPH, součet pak byl něco málo přes 3200 Kč (to už včetně DPH). 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Si stím olejovým filtrem dělaj prdel nee klasickej plnoprůtokovej filtr kterej běžně stojí cca 100kč Jinak s tím olejem jak se tady už několikrát psalo je lepší si přinést vlastní olej a tím ušetřit. Editováno: 14. Únor 2011, autor: voltys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Njn, značkový servis. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Já to bohužel viděl jenom letmo při podpisu faktury,je to firemní auto,akorát ta cena oleje mně zarazila,... Takže zhruba materiál: -motorový olej Castrol 5W-40 SLX 1700 Kč -olejový filtr cca 250 Kč Práce (přesně si ty částky nepamatuji): -výměna oleje cca 250 Kč -zkoušení brzd (tak nějak to tam bylo napsáno)cca 250 Kč -načtení paměti diagnostiky cca 250 Kč Včechny ceny bez DPH,součet pak byl něco málo přes 3200 Kč (to už včetně DPH). BLABLABLA. NENAŽRANÝ ZMRDI A ZLODĚJI. Ten olej je neskutečně předraženej - za Shell Helix Premium jsem zaplatil i s DPH o něco maličko víc než TŘETINU!!! U olejové plnoprůtokové filtrační patrony je cena vyšší než u obyč, protože konstruktér udělal k filtru přístup jak k penězům - takže ta patrona musí mít šestihran na vrcholku, což není zase až tak běžné provedení - proto je i dražší, ale chtít za něj 250,-, když stojí na krámě 130,- je taky předražení skoro o 100%. Ten zbytek je normálka při ceně 500,-/hodinu. Ovšem při svém oleji, filtru a své brzdovce by cena byla méně než poloviční... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 To je teda šílené. Zajímalo by mě, kolik si budou účtovat při prohlídce ve 30 tis. Podobnou situaci jsem řešil před cca 2 měsíci. V Ostravě se ceny za 15 tis. prohlídku pohybovaly okolo 2100 kč, vč. oleje. Nakonec jsem si olej objednal přes internet a na stránkách škody auto našel autorizovaný servis ve vesnici cca 10 km od Ostravy a světe div se, cena kterou jsem nakonec za prohlídku zaplatil byla o hooodně měnší než v Ostravě a s tak slušným přístupem, že jsem si myslel, jestli jsem se náhodou nepropadl do jiného prostoru. Navíc mám špatnou zkušenost s autorizovanými servisy tady v Ostravě. Většinou se jedná o mizerně provedenou práci. Příklady: nezatažené víčko oleje, nedotažené kolo, kombinačky v motoru, umaštěný volant, neprovedená výměna brzdové kapaliny, tak jak vyměněná měla být apod. Hlavně, že všude chodí naškrobenci v bílých košilkách a tváří se, že sežrali celou moudrost světa a ještě z vás dělají blbce, když se ozvete s nějakou reklamací!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaVac Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Díky, takže koupím svůj olej a uvidíme, jak se na to budou tvářit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.