Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Jj, u těch atmosféráků to asi nemá moc cenu, i když někdo si třeba pochvaluje snížení spotřeby.

Ja mam sice starsi 74kW, AKL, ale cip byl dobra investice a penez sem nelitoval, a nelituju. Spotreba sla dolu asi o pul litru a v nizsich otackach to vyrazne lip tahne, vyzkouseno, porovnano, osobne bych do toho sel znova, mit to uz doma :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po rozhovoru s vedouvim v servisu v MB je to jasne.

U 1.6Mpi je potreba vypnout svetla,klimu,radio,vyhrivani sedacek a zrcatek... Auto se pry potom pomoci plynu podari pomalu rozjet. Je to vyrobni vlastnost.

.

.

.

.

o)))))) It's a joke... Ale je fakt ze u 1.6Mpi je znat ubytek vykonu nejvice. Ale 2.0Tdi to ma taky jen to proste dozene samo osobe. Takze klima zere stejne jako vse co ma odber na aute. Pro neverici. Zkuste si jet trasu sevsim vypnutym a sevsim zapnutym. Za stejnych podminek a stylu jizdy budete mit rozdilnou spotrebu.

HOWGH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pockej pockej...

Nahodou 1.6Mpi je motor pro lidi co jedou 20 do worku 20 z worku na nakup a obcas na vylet naprosto super. Neni to zihadlo. Je znat vse. Od sirky kol po tu klimu. V zime se jezdi za mene nez v lete. klima 16'' kontra topeni 15'' Dlouhodoba rezim 70procent city zbytek ruzne je 8.5 leto 7.5 zima. Bez plouzeni klasicka normalni jizda i s predjetim Avie (ale te kratke verze o))))

Spotreba woleje litrik na 10tkm ze zacatku. Tichej chod. Zadny kable kadle kadle...hviiiiiiiiiii a vypnout a za pul roku do servisu uhrat zaruku o))

Proste 1.6Mpi = Moc Prakticka Investice.

Ale prichazi novy or ktery bude konecne shazovat ega blbecku co si mysli ze O2 v tedeicku dvoulitru je vstupenka k nesmrtelnosti a s couzenim a erekci vas predjizdi do kopce aby pak stali zmereni s vocasama dolu o)) Pac je to vetsinou sluzebni tak tomu davaji cocku.

Vitejte 1.8T(F)SI uz cekam jen na facelift... Velmi sviznej motor. A jezdi za plus minus stejne jako 1.6Mpi. Dokonce sem stim jel za mene. Myslim ze toto je presne engine ktery O2 slusi. Tichej necoudi tahne a tahne a tahne o)) Jo a u nej je ta klima citit taky o)

Krysimlade velmi vtipné, už jsem slyšel názor, že 1.6 MPI nepředjede Avii, jen aby jsi měl o čem psát.
Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdo to rekl ? Ikdyz je fakt ze O2 v automatu zdatne sekunduje benzinu.

Asi takto. Videl jsem jel jsem precetl jsem.

Nekdy neni vse jen o spotrebe. Jsou i lidi co radeji dynamiku a bezpecne predjeti a komfort nez spotrebu.

Ano nafta bude stale zrat mene. Ale jen co ji docpou natvrdo DPF a prejdou na CR tak myslim ze ten rozdil se zase zmensi.

Ke komfortu pricitam i minimalni efekt turba. To co u dvoulitru ropaka dela z kluku chlapy a rikaji teeeen tahne wodspodu. Tak u 1.8 neni moc poznat. vono to tahne nejak furt o))

Ale opakuji. Kazdy podle svych schopnosti, kazdemu podle jeho prace... Pro soudruhy potreb o))

jasný, za chvíli začnou benzínaci porážet TDI ve spotřebě :doh
Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trubky jsou ti, co maji sluzebni auto ci za prachy od rodicu a machrujou jak je 1.6Mpi xcipla a oni nic neciti... :p:p

Pro takove pripady neni argument. Snad jen, uzivejte si svoje vozy s extra doplnkem Climatro-nictonezere... My Vam to prejeme. lol

My ostatni si tam hold musime nalit pullitrik az litrik na stovecku navic... ;)

Uz to closnete tady pls nez se dostaneme nekam kam nexceme...

Diky

KrysiMlade

Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme súčastné klimatizácie (Fabia, Octavia II, Superb) už nebežia stále na plný výkon (majú premenlivý zdvih piestov), takže ani z motora neodoberajú rovnaké množstvo mechanického výkonu. Veľmi to záleží od rýchlosti ventilátora a od teploty vzduchu, ktorý sa ochladzuje.

to diamant: Ten premenlivy zdvih piestov plati aj pre klimatizaciu s climaticom? Ja som si doteraz myslel ze tam sa teplota upravuje kurenim - t. j. ohrievanim vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...