Přejít na obsah

hrdza na prednych kotucoch


colins

Doporučené příspěvky

Škodovka zaručuje životnost kotoučů na 80 000km.

To je snad vtip, to by se muselo najezdit těch 80000 km tak maximálně do dvou let, mě kotouče totálně zrezavěly na pracovní ploše asi po třech letech i když auto jezdí denně asi po 35000 km, destičky jsem zbrousil do roviny, namontoval nové kotouče a jsem zvědavý za jak dlouho zhnijou, škoda že nestojí 200 Kč jako kdysi na Favorita, to bych s radostí měnil jen kotouče a destičky by byly OK

auto jezdí denne po 35000 km??? :o:huh:

Trans: má najetocca 35000km a auto jezdí každý den.

Já se snažím jezdit tak, jako bych brzdy vůbec neměl, ale nikomu to pánbuchraň nevnucuju, jsem už starší pán... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovka zaručuje životnost kotoučů na 80 000km.

To je snad vtip, to by se muselo najezdit těch 80000 km tak maximálně do dvou let, mě kotouče totálně zrezavěly na pracovní ploše asi po třech letech i když auto jezdí denně asi po 35000 km, destičky jsem zbrousil do roviny, namontoval nové kotouče a jsem zvědavý za jak dlouho zhnijou, škoda že nestojí 200 Kč jako kdysi na Favorita, to bych s radostí měnil jen kotouče a destičky by byly OK

auto jezdí denne po 35000 km??? :o:huh:

chybí mi tam čárka, chtěl jsem tím říct, že to nezrezlo tím, že by auto dlouho stálo, skutečně mi ty kotouče zrezavěly tak, že to skoro zničilo desky, z venku byly ještě jakž takž, ale z vnitřní strany jsem měl na pracovní ploše jen úzké mezikruží které bylo hladké a kde desky brzdily a vedle toho mezikruží byla tlustá a hrbolatá vrstva rzi, která rašplovala obložení na deskách. Mám to někde vyfocený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem měl na vnitřní straně kotoučů na činné ploše taky vyleštěnou vrstvu rzi a hoblovalo mi to destičky. Kotouče jsem sundal, kompletně odrbal a omlátil (šlo to hezky dolů a činná plocha zůstáva docela rovná) a lehce přelíznul ruční bruskou.

Stalo se to asi tím, že jezdím skoro bez brzdění. Je potřeba občas pořádně zabrzdit, aby se to průběžně strhávalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
QUOTE (Julo @ 10.2.2007, 19:13 )

Ja som musel menit kotuce pri 30 000km - boli uplne zhrdzavene z vnutornej strany, tiez tam boli take 3-4 ryhy a uplne sa rozpadali mad.gif

aky bol dovod prehrdzavenia kotucov po 30tkm az na vymenu? ... to by ma vazne zaujimalo

Ved tie kotuce boli doslova rozpadnute, chlapik co ich menil povedal,ze nieco take este nevidel a okrem toho boli uz tenke a trochu stocene - mi to z volantom robilo ako na starej 120-tke

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 115t.km a este stale origo kotuce aj dosticky - cca 2-3 mm. v zime a blate sa mi s tym nechce robit, v lete sa chystam menit a zmerat aj kotuce ci aj tie bude treba.

Já mám najeto 122 tis. a teď budu měnit kotouče i destičky (oboje tam je originál). A to to ještě budu měnit jen proto, že mechanik říkal, že by to chtělo, jinak nemám pocit, že by auto nějak hůř brzdilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už tady všichni měříte kotouče: jakou minimální tlouštku musí mit? A kolik destičky?

A co pakny a bubny? Vyžadují nějakou údržbu, popř. kontrolu?

Edit: a ještě jeden dotaz, na co je tenhle plastovej sráč? Mám ho nějakej volnej a dost rachtá.

Editováno: , autor: Xp3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se to asi tím, že jezdím skoro bez brzdění. Je potřeba občas pořádně zabrzdit, aby se to průběžně strhávalo.

To je právě ono, člověk se snaží jezdit co "nejšetrněji" k autu, tzn. brzdí jen motorem, lehkou nohou motor nevytáčí, stěrače používá jen když už nic nevidí, okna raději nestahuje vůbec a ono auto se mu takhle odvděčí.

Věci fungují jen když se používají, tzn. brzdit, vytáčet, stírat a rozhejbat okna, ať to frčí -_--_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Když už tady všichni měříte kotouče: jakou minimální tlouštku musí mit? A kolik destičky?

A co pakny a bubny? Vyžadují nějakou údržbu, popř. kontrolu?

Opravdu niko nevíte kolik mají mít destičky a kotouče, když je bude měřit šuplériho přístrojem?

A pakny udržba nějaká?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FS II- kotouč nový 18mm, hranice opotřebení 15mm

FS III- kotouč nový 22mm, hranice optořebení 19m

Destičky maj mít minimálně 2mm materiálu měřeno bez nosné ocelové desky.

Zadní pakny opotřebení 1.5mm opět bez nosné kovové desky.

U zadních paken se nejvíse opotřebovává náběžná strana, já zadky cca jednou za rok rozdělám, prach vyfoukám kompresorem, šmirglem líznu buben zevnitř, a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FS II- kotouč nový 18mm, hranice opotřebení 15mm

FS III- kotouč nový 22mm, hranice optořebení 19m

Destičky maj mít minimálně 2mm materiálu měřeno bez nosné ocelové desky.

Zadní pakny opotřebení 1.5mm opět bez nosné kovové desky.

U zadních paken se nejvíse opotřebovává náběžná strana, já zadky cca jednou za rok rozdělám, prach vyfoukám kompresorem, šmirglem líznu buben zevnitř, a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem.

Tom

Mám najeto 75.000km a kotouče a destičky původní. Mají původní destičky signalizici opotřebení nebo ne? Kontrolka na palubce je, ale je funkční?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

......a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem.

co je to za sprej ?

nemas foto, alebo odkaz?

lebo mi nejako zacala zadna brzda piskat, skripat.

ked zatiahnem rucnu brzdu a stlacam pedal, tak to nerobi.

:-(

uz som nieco nasiel :

http://media.wurth.sk/katalog/04181_sk_A.pdf

http://www.tectane.cz/produkty/tectane/1344.htm

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...