Přejít na obsah

Diesel TOP Q Verva od Benziny


Doporučené příspěvky

 vim co ctu kamo. otec ma kompletni servisni  dokumentaci a manualy u fabie 2003 a je to tam napsano jasne. TDI 74 kw je schvaleno pro bionaftu. a i kdyby ne rikam ti,ze  kdyz to sezral CR a se strouhankou  a jel jak hovado ,tak PD schroustne novej olej v pomeru 1:10 co ted davam jak nic.  navic s PDckem se to testovalo  na moc autech  a stovkach tisic km.  bionaftu kupovat nebudu ta me delal bordel a zrala, Sm 30 taky ne to vic zere,ale kupodivu kdyz sem lil fritovaci olej ze supermarketu jelo to moc dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo vsak to  se psie aj v manualu ze do urcite teploty se muze lit bionafta a pak jen nafta. no ja s JTD dlela psi kusy aj v zime,ale do PD  stejne budu lit tu benzinu . mozna vyzkousim schvalne jinou cerpacku 1x jetsli poznam rozdil na spotrebe ci chodu. ale riskovat to vickrat nechci,protoze vim,ze no name benzinky  nemaji dobrou mazivost. ja kdyz tam frknu 2 flasky repkace,tak tomu uskodim min nez kdyz natankuju na unicornu beznou naftu ,protoze ten olej to 100% promaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a o tom to je ! aditivem to domazes a zvysis  aj cetanovy cislo.  atd je tma vic veci co skodi vstrikovacimu systemu nebo naopak kontroluji. To,ze se si nemel problem snad neznamena,ze ta nafta je vyborna. ja tam teda problem mel spotreba se zvedla to same tank ono. Ja to mam stejne jasny ty levny benzinky mam mimo trasy co jezdim a pro usetreni 5 kc nebudu riskovat,ze se mi zvedne spotreba,hlucnost nebo to zpusobi korozi  celyho systemu.

kdyz jsme u toho je tady nekde tema o repasu PD vstrikovacu? docela by me to zajimalo doted sem se zajimal jen o CR tam vim vse,ale PD se ucim tak se ptam na vsechny blbosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

este sem nezkusil,ale mam prvni problem ze dne na den se mi zvysila spotreba o presne litr. napada me jestli neodesla vaha vzduchu. oleje sem tam nelil tolik aby to bylo videt na spotrebe par flasek na nadrz.

jedina zmena proti vcerejsku je,ze sem prezul na gumy MISCHELIN energy saver ve stejnem rozmeru na stejny tlak a hodne prsi,ale pochybuju,ze dest muze zvysit spotrbeu o litr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze potvrzeno spotreba vzrostla o 0,8 litru bezduvodne. v nadrzi mam jeste 20 litru pak dotankuju na benzine. kazdopadne diagnostika na vahu asi neukazuje. a docela sem cumel,ze vag ukazuje spotrebu na volnobeh 0,4 l

a palubak 0,5 jinak ty rozvody skacou 0,8-1,1 tydle dve hodnoty zatepla a  max teplota s novym termikem je 78 stupnu dle vag to je stred budiku.ma byt teda uricte 80 stupnu? protoze jinde sme cetl,ze je provozni tdi normalne 9é a vsude pisou,ze kdo nameri 75 apod ma vymenit cidlo. to same teplota nasavaneho vzduchu kdyz je venku 10 jaktoze je teplota vzduchu 35?to se tak ohreje nez dojde k cidlu?jo a zda se mi,ze to bylo trosku lenivejsi tos sem zvedavej na tu vervu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roční Micheliny Energy saver mají u mne řekl bych stejnou spotřebu jako šestileté zimní Firestone... Jinak bych řek, že to moc řešíš, jak se ochladilo a navíc déšť, tak na trasách do 20km jsem také o litr vejš, po 50 km je to 0,5 až necelý litr. Každý den je prostě jiný, jednou dojedu za 3,7, druhý den 3,9 a další den 4,4, co si teď pamatuju poslední dni a těch faktorů co to ovlivňuje je hodně...

A teplota se mi motá mám pocit za jízdy kolem 80°C a PP ukazuje taky 0,5 a diag 0,4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mas naprostou pravdu,ale s tim,ze ja jezdil v zime v -3 za 4,8 a dneska bylo 14 stupnu a jel sem za 5,1 a to sem mev ziome samozrejme zimni a sirsi gumy. obavam se,ze bdue neco se svtrikama dneska mi nejenze zase hodil motor do nouzaku kvuli vysokemu tlaku turba,ale taky vysokemu tlaku na jednom vstriku,ale  az dneska chyby sporadicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,ale kdyz mas studeny motor to me taky. pri startu aj 1,9 po minute tak 0,8 a behem 5 minut je 0,7 a pak se drzi 0,6 dokud to nema aspon 65 stupnu

jo a teplota paliva byla 65 stupnu ej to vporadku? dival jsem se nedavno na EGR a byl asi cisteny byl tma velice malicky nanos karbonu. tak sem tam fikl cistic,ale uz to nikdy neudelam to co to pak delalo byla des a hruza

mlatil sem se do hlavy

Editováno: , autor: ondikTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mas urcite neco spatne,protoze aj RS ma 0,5 zatepla dokonce aj 2,0 tdi. kurna,ale ja su uplne zoufaly nevim jak hledat zavadu. jestli zkusit koupit nejlevnejsi cinsky palivac at zacnu do nejlevnejsi moznosti. ten filtron co tam je  nevypada,ze by byl do roka meneny kazdopadne minimalne 10 tis najeto ma,ale odhad je tak  30 tis. reknete mi nekdo jaka ma byt teplota nasavaneho vzduchu a paliva pri zahratem motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...