ondikTDI Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 vim co ctu kamo. otec ma kompletni servisni dokumentaci a manualy u fabie 2003 a je to tam napsano jasne. TDI 74 kw je schvaleno pro bionaftu. a i kdyby ne rikam ti,ze kdyz to sezral CR a se strouhankou a jel jak hovado ,tak PD schroustne novej olej v pomeru 1:10 co ted davam jak nic. navic s PDckem se to testovalo na moc autech a stovkach tisic km. bionaftu kupovat nebudu ta me delal bordel a zrala, Sm 30 taky ne to vic zere,ale kupodivu kdyz sem lil fritovaci olej ze supermarketu jelo to moc dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 osobně mám svý PD rád, tak olej v nádrži nikdy nevidělo, ale taky znám člověka co na to přes letní sezónu jezdil, v zimě rozhodně nedoporučuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 jo vsak to se psie aj v manualu ze do urcite teploty se muze lit bionafta a pak jen nafta. no ja s JTD dlela psi kusy aj v zime,ale do PD stejne budu lit tu benzinu . mozna vyzkousim schvalne jinou cerpacku 1x jetsli poznam rozdil na spotrebe ci chodu. ale riskovat to vickrat nechci,protoze vim,ze no name benzinky nemaji dobrou mazivost. ja kdyz tam frknu 2 flasky repkace,tak tomu uskodim min nez kdyz natankuju na unicornu beznou naftu ,protoze ten olej to 100% promaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 no a o tom to je ! aditivem to domazes a zvysis aj cetanovy cislo. atd je tma vic veci co skodi vstrikovacimu systemu nebo naopak kontroluji. To,ze se si nemel problem snad neznamena,ze ta nafta je vyborna. ja tam teda problem mel spotreba se zvedla to same tank ono. Ja to mam stejne jasny ty levny benzinky mam mimo trasy co jezdim a pro usetreni 5 kc nebudu riskovat,ze se mi zvedne spotreba,hlucnost nebo to zpusobi korozi celyho systemu. kdyz jsme u toho je tady nekde tema o repasu PD vstrikovacu? docela by me to zajimalo doted sem se zajimal jen o CR tam vim vse,ale PD se ucim tak se ptam na vsechny blbosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 ja sem klidnej kdyz tam supnu prave repku. vetsi svinstvo je voda nebo neco cim to pancujou ale nedelam si iluze,ze prave takovej unicorn je schopnej prodavat 100% naftu temer jako SM30 a nepoznas to jedine podle smradu z vyfuku u EURO 3 to jde jeste citit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Když to lidi žerou v hranolkách, tak co by to nesežralo auto ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 presne:D dneska sem supl do nadrze posledni zbytek. pak uz mam jen smes oleje s benzinem to dam priste:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 vzdycky sem se divil co jsou lidi schopni do toho auta nalit ja bych na to proste nemel srdce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 spotrebu mam porad totalne totoznou. tak nevim co se bude dit az dam tu vervu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 12. Červen 2013 Sdílet Vloženo 12. Červen 2013 Přátelé okřídleného šípu, a víte, že EuroOil na všech svých ČS prodává naftu bez bio složek? Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Víme, ten předpis pro umoření určitýho procenta biosložek platí tak nějak globálněji a Čepro si ty procenta splní na jiných naftách. Proto si může dovolit prodávat i čistou, bez biosložek. Ale nikterak mě to nevzrušuje. Biosložka mi v naftě nikterak nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 liju ten rostlinak a spotreba je totalne stejne a dokonce se mi zda,ze klesa. tak uvidime az to ted vyjedu proplachnu to vervou jestli se nebude nic dit tak na to pecu a budu si neco michat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 EuroOil muzu doporucit mam dobre zkusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 ja vlastne muzu doporucit jen olej:D protoze zatim kazda benzinka mela neco nedobreho. jen ta benzina je neutralni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 Jezdim na ni nekolik nadrzi, auto je tissi a ma vetsi dojezd.. porovnavam s agip, omv a Texaco :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 este sem nezkusil,ale mam prvni problem ze dne na den se mi zvysila spotreba o presne litr. napada me jestli neodesla vaha vzduchu. oleje sem tam nelil tolik aby to bylo videt na spotrebe par flasek na nadrz. jedina zmena proti vcerejsku je,ze sem prezul na gumy MISCHELIN energy saver ve stejnem rozmeru na stejny tlak a hodne prsi,ale pochybuju,ze dest muze zvysit spotrbeu o litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 muzes mi rict co cekas ? ty tam lijes kde jakou sracku a cekas ze ti to auto podekuje ? neni to tak dlouho co sem cistil nadrz od Unicornu a jejich bionafty a v zivote bych uz do sveho nenalil nic o cem nevim ze maji relativne dobrou naftu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Hold PD potřebuje kvalitní naftu, pak se ti odvdeci dobrou spotřebou a dobrým chodem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 takze potvrzeno spotreba vzrostla o 0,8 litru bezduvodne. v nadrzi mam jeste 20 litru pak dotankuju na benzine. kazdopadne diagnostika na vahu asi neukazuje. a docela sem cumel,ze vag ukazuje spotrebu na volnobeh 0,4 l a palubak 0,5 jinak ty rozvody skacou 0,8-1,1 tydle dve hodnoty zatepla a max teplota s novym termikem je 78 stupnu dle vag to je stred budiku.ma byt teda uricte 80 stupnu? protoze jinde sme cetl,ze je provozni tdi normalne 9é a vsude pisou,ze kdo nameri 75 apod ma vymenit cidlo. to same teplota nasavaneho vzduchu kdyz je venku 10 jaktoze je teplota vzduchu 35?to se tak ohreje nez dojde k cidlu?jo a zda se mi,ze to bylo trosku lenivejsi tos sem zvedavej na tu vervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Roční Micheliny Energy saver mají u mne řekl bych stejnou spotřebu jako šestileté zimní Firestone... Jinak bych řek, že to moc řešíš, jak se ochladilo a navíc déšť, tak na trasách do 20km jsem také o litr vejš, po 50 km je to 0,5 až necelý litr. Každý den je prostě jiný, jednou dojedu za 3,7, druhý den 3,9 a další den 4,4, co si teď pamatuju poslední dni a těch faktorů co to ovlivňuje je hodně... A teplota se mi motá mám pocit za jízdy kolem 80°C a PP ukazuje taky 0,5 a diag 0,4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 mas naprostou pravdu,ale s tim,ze ja jezdil v zime v -3 za 4,8 a dneska bylo 14 stupnu a jel sem za 5,1 a to sem mev ziome samozrejme zimni a sirsi gumy. obavam se,ze bdue neco se svtrikama dneska mi nejenze zase hodil motor do nouzaku kvuli vysokemu tlaku turba,ale taky vysokemu tlaku na jednom vstriku,ale az dneska chyby sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Na volnoběh mi PP ukazuje 0,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 (editace) jo,ale kdyz mas studeny motor to me taky. pri startu aj 1,9 po minute tak 0,8 a behem 5 minut je 0,7 a pak se drzi 0,6 dokud to nema aspon 65 stupnu jo a teplota paliva byla 65 stupnu ej to vporadku? dival jsem se nedavno na EGR a byl asi cisteny byl tma velice malicky nanos karbonu. tak sem tam fikl cistic,ale uz to nikdy neudelam to co to pak delalo byla des a hruza mlatil sem se do hlavy Editováno: 26. Červen 2013, autor: ondikTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Po ohrati mám 0.7:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 tak mas urcite neco spatne,protoze aj RS ma 0,5 zatepla dokonce aj 2,0 tdi. kurna,ale ja su uplne zoufaly nevim jak hledat zavadu. jestli zkusit koupit nejlevnejsi cinsky palivac at zacnu do nejlevnejsi moznosti. ten filtron co tam je nevypada,ze by byl do roka meneny kazdopadne minimalne 10 tis najeto ma,ale odhad je tak 30 tis. reknete mi nekdo jaka ma byt teplota nasavaneho vzduchu a paliva pri zahratem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.