marecko Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 ahoj tak som tu zas,uz mi odisli uple predne stierace,zadny stierac,smerovky,odstrekovace,topenie nefuka.mam octaviu kombi elegance rok 2001.auto startuje bez problemu,svetla a vystrazne funguju.tak ja neviem.prosim o pomoc.mimochodom pocul som rapcanie v palubovke, potom to este fungovalo 1 den a potom koniec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 koukni nad pedaly na relatkovy box, jestli neni nejaky ohorely, nebo neco povolenyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marecko Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) Tak aje to, je to rele c.100 inak diki za odpoved,mohli bi ste mi poradit kde to objednat on line,ja zijem v anglicku a tu to je samy magor ,diki. Editováno: 20. leden 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimisekz Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Tak aje to, je to rele c.100 inak diki za odpoved,mohli bi ste mi poradit kde to objednat on line,ja zijem v anglicku a tu to je samy magor ,diki. Ahoj, no mám taky problém se stěračema, ale nikdo nemůže přijít co je stím, mraky hodin tady na foru a mraky hodin u auta. Každopádně díly a dobré ceny najdeš na www. skoda-dily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 Ahoj. Mám nějaký neidentifikovaný problém s předními stěrači. Nastartuju a když naběhne motor, chvíli to trvá, než se rozeběhnou. Jednou se mi nehly vůbec, jednou dokonce šly pomalu a potom se časem rozeběhly. Možná to bude motorkem, zkoušel jsem to prostříknout ty táhla, zatím jedou, ale pořád jim dlouho trvá, než se rozjedou, řádově 10 vteřin, pak se teprv chytnou...díky za radu. Mám po problému. Prostříkání a promazání nepomohlo, byl jsem s tím pak v servisu, řekli mi, že to je na "přepákování", tak jsem to nechal udělat a šlape jako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vladoc Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Je vymena toho nahonu stieracov nejak zlozita alebo je to jednoduche. Prip ako to niekto robil napiste strucny navod, na co dat pozor atd. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs1971 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 (editace) Zdravím, když budu vyndavat ten mechanismus táhel na stěrače, vyndavá se to zároveň i s motorkem, nebo bez něj? V případě, že jdou provést obě varianty, která je lepší na demontáž i montáž? Já měl zatím sundaný ty plasty pod oknem a viděl jsem tam 3 šrouby na torxi. 2 pod osičkami stírátek a 1 pod motorkem. Stačí odšroubovat pouze tyto 3 šrouby a jde to dolů, nebo již tam je víc? Nevíte někdo, kolik stojí ty plasty pod oknem? Jeden se mi podařilo při sundavání poškodit a už tam tak dokonale nesedí. Editováno: 27. Srpen 2010, autor: pitrs1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 PITRS1971:Zaklad je napisat ake mas AUTO??? oc1??? oc2??? Mechanizmus stieracou je spolu z motorcekom. Treba vysrobovat 3x sroby ktore drzia mechanizmus stieracov a odpojit konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojik448 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Taky mě to napadlo,že to bude v tom nastavení,ale nejdřív jsem se zeptal.Zkusíme a uvidíme .Díky mne sa stalo nieco podobne ale stierace zachadzli bud hore lebo dole moc daleko a ma lsom tam rozhegany ten cap co ide od prevodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 (editace) Ahoj. Tez jsem dnes vymenoval tahla. Koupil jsem origo skodovacky, za ktery jsem si oproti neorigo priplatil asi 400,- jen ty origo nemely ty dva mezikusy s takovou pakou (s tisicihranem) ktera je narazena na motorku. To jsem vzal z te stare sady. Nizmene ta neorigo ma vse v sobe, ale prodejce mi to nedoporucoval, ze uz se mu to parkrat vratilo, ze byl napriklad strzenej ten tisicihra nebo ze to fungovalo cca pul roku. Proc pisu ale ja. Vzhledem k tomu, ze jsem to jiz delal po nekolikate (demontaz a montaz tahel), slo to bez problemu. Poprve jsem to tez resil cistenim, grafitovou vazelinou a novymi gumovymi podlozkami, ovsem takovato oprava mi vydrzela cca 1 rok. Pak se akce opakovala a najedne strane opet doslo k totalnimu zatuhu (dnes), coz bylo videt z motorku, ktery jako by dodelaval. Rozdil mezi rychlosti 1 a 2 byl tak nepatrny, ze to jasne ukazovalo, ze je opet jedno nebo obe tahla zatuhla. Po odpojeni te prevodni tycky na jednotlive strany tahel jsem si overil, ze je motorek v poradku, nebot behal jak ma a mezi rychlostmi byl viditelny i slysitelny rozdil. Vymenu jsem provedl a vse beha jako zamlada... Mam spise jen takovy dotaz: koupil jsem originalni krytky 2 + 2. Prvni dve jsou gumove a pudorysne obtekaji ten plech toho tahla. Maji tvar pul-elipsy nebo taky paraboly (myslim tu hranu ty gumy zespod). To mi jasne ukazovalo na to, ze musi jit na tahlo (tisicihran kazdeho tahla) jako prvni. Pak jsem ovsem koupil jeste dve cerne umelohmotne krytky/prachovky ve tvaru cleniteho krouzku (dolni cast rozsirena, nahore obteka ten tisicihran), ktere se nasazuji primo na ten orech kazdeho sterace (opet tam kde uz jsou ty gumove). Ty tam puvodne byli jiz z vyroby namontovane. Problem ovsem nastava v tom, ze kdyz jsem je tam nechal jak byly, nesla pres ne navliknout ta gomova parabolicka krytka. Ten rantlik by byl zdeformovanya nedrzelo by to na sobe. Naopak to slo (v opacnym poradi - napred gumova parabolka a pak umelohmotny krouzek), ale zda se mi to takovy divny. Kdyz je natom tisicihranu napred ta gumova parabolicka, ktera se na nej krasne prisaje a az pak je tam ta umelohmotna, ktera objima ten vorech a jakoby doseda na tu umelohmotnou, pusobi to trocha divne. Ja tam driv ty umelohmotny vubec nemel a ty gumovy byli roztrhany. Tak ze tam tekla voda, coz v kombinaci s tim, ze okta stoji porad venku, urcite na zivotnosti tahel nepridalo. Jak to tam mate vy ? V jakem poradi ? Diky za echo... Editováno: 25. Květen 2011, autor: jiroch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 zdar přestala mě fungovat nejvyšší rychlost na stěračích jinak vše funguje bez problémů Octa 1.9TDI 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 nikdo neví čím to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipoman Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Ahoj, oživím toto starší vlákno, delší dobu se stěrače sekaly, vše jsem vyčistil a namazal, cca po 3 měsících jsem jel opět v dešti a tentokrát to dopadlo tak, že se ramínko levého stěrače zlomilo, mechanismus byl tak zatuhlý, že se prostě zlomilo. Jak se prosím vyndavají komplet stěrače, na stranách vidím torxe v gumovém lůžku, ale drží to ještě někde a za boha nevím kde. vůz mam OII 1.9 je mechanismu ve FL v něčem lepší, případně šel by použít (mechanismus z auta r.v. 2010 bude v dobrém stavu a za pakatel). Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mir77 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Mam spise jen takovy dotaz: koupil jsem originalni krytky 2 + 2. Prvni dve jsou gumove a pudorysne obtekaji ten plech toho tahla. Maji tvar pul-elipsy nebo taky paraboly (myslim tu hranu ty gumy zespod). To mi jasne ukazovalo na to, ze musi jit na tahlo (tisicihran kazdeho tahla) jako prvni. Pak jsem ovsem koupil jeste dve cerne umelohmotne krytky/prachovky ve tvaru cleniteho krouzku (dolni cast rozsirena, nahore obteka ten tisicihran), ktere se nasazuji primo na ten orech kazdeho sterace (opet tam kde uz jsou ty gumove). Ty tam puvodne byli jiz z vyroby namontovane. Problem ovsem nastava v tom, ze kdyz jsem je tam nechal jak byly, nesla pres ne navliknout ta gomova parabolicka krytka. Ten rantlik by byl zdeformovanya nedrzelo by to na sobe. Naopak to slo (v opacnym poradi - napred gumova parabolka a pak umelohmotny krouzek), ale zda se mi to takovy divny. Kdyz je natom tisicihranu napred ta gumova parabolicka, ktera se na nej krasne prisaje a az pak je tam ta umelohmotna, ktera objima ten vorech a jakoby doseda na tu umelohmotnou, pusobi to trocha divne. Ja tam driv ty umelohmotny vubec nemel a ty gumovy byli roztrhany. Tak ze tam tekla voda, coz v kombinaci s tim, ze okta stoji porad venku, urcite na zivotnosti tahel nepridalo. Jak to tam mate vy ? V jakem poradi ? Diky za echo... Zdravím, nemohl by toto někdo zodpovědět? Právě to zde řeším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 (editace) Kdyby ještě řešil někdo další - gumy jsou předface provedení, plastové krytky facelift, k sobě to nepatří Editováno: 19. Únor 2014, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Nazdar lidi, tedka sem resil zatuhle sterace, v nejvetsim lijaku se zastavily, tak sem koupil cely mechanismus novy a tedka to sice jede hodne rychle, ale dela to divne zvuky. Natocil sem video pro představu a vsimnete si, ze se hybe cely ten plech pod oknem. Napada někoho cim to muze byt? Ze bych to spatbe slozil? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Zespod toho plechu co se hybe je sroub a o ten dre to leve tahlo. ( podivej bude trochu vydrene ) Taky jsem to resil a nevim kde je chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 16. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2014 (editace) Když jsem měnil, taky mi to lehce klepalo, tak jsem to táhlo prostě uchopil za uložení těch osiček, lehce ohnul a bylo to OK. Měl jsem to těžší v tom, že jsem dával ramena O2, a ty mi pak lítaly víc do šířky (lehce se přikloní úhel osiček směrem ke sklu) a levý se pak dotýkal sloupku, nastavit kompromis byla docela chuťovka :-). Editováno: 16. Srpen 2014, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Ahoj, mám jednu otázku, rád bych vyměnil i ty těsnící gumičky, co jsou kolem čepu pod segerovkou. Nevíte prosím někdo, jaký rozměr "O" kroužku tam mám dát? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bawosek Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 Tak dnes mi umřeli stěrače, po cca 3 tydením klepaní se dnes sterače zasekli a je slyšet pouze točící se motorek. Zitra to rozeberu a kouknu v případe nemožnosti opravit bych potřeboval ETKA radu. Jelikož majitel tam predemnou daval neorigo mechanismus chci koupit original, ale kompletní tzn. i stěma pohaněcíma táhlama a tou malou častí od motorku k tahlů, prodává škoda takovy komplet? Nebo musím objednat po častech? nebyl by nekdo ochotny vypsat potřebné díly popřípadě ceny? Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 ŠA to komplet nedodáva,treba to vyskladať .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bawosek Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 Mockrat děkuj, kdyz to bude total K.O. alespon mohu do Škodovky zavolat. Jen se zeptam ještě to tahlo 1J0 955 325A je zřejme stejne a budu ho potřebovat 2x že? jinak beru Díly 1u1 955 603c + 535 955 121A + 1j0955229+ 2x tahlo a mělo by to byt komplet. Ramínka a motorek nepotřebuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bawosek Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 (editace) . Editováno: 28. Duben 2015, autor: bawosek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 Jen se zeptam ještě to tahlo 1J0 955 325A je zřejme stejne a budu ho potřebovat 2x že? áno... pre istotu čo máš za MR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenyk Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Přátelé, kamarádi. Jako všichni v tomto vlákně, dopadnul jsem stejně a stěrače během pár dnů skončili a zastavili se. Ovšem při pokusu o rozebrání jsem skončil dřív, než jsem vlastně začal. Za žádnou cenu nemůžu sundat ten plast pod sklem. Nemáte na to někdo nějakej fígl? Moc díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.