profor Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 no pokial maš komfort system to je jedno...princíp čo dal Koldo je ten istý...ja mám tiež komfortku a diodovy modul a fachčí to. a že dať rele sa bojíš...prosím ťa tie relatka su dosť masívne a aj dobre držia v origo päticiach tak neviem čo riešiš...ale pokial si trochu vzdatny, kup si jazýčkové relé v GM buď s diodou alebo keď bez tak paralelne diodu naňho a ver tomu že to rele prevadzku v aute vydrží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Skôr sa ti poserka mikrospínač v dverách, ako relátko. Jazýčkové je ideálne, ale aj klasiky zoženieš od výmyslu sveta a s minimálnym odberom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 tak tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 (editace) Mam taku otazocku: 1. Mam comfotnu jednotku a chcem aby mi ukazovalo na budikoch otvorene dvere a kufor. Neviem ci sa mi marí ale dakto spominal daco o kodovani gateway,je na tom nieco pravdy? Krem toho,ze musim nakodovat panel pristrojov. 2.mate dakto klasicke budiky s kontrolkami pre otvorenie dveri a kufra? Zaujmalo by ma ci aj tieto kontrolky idu otestovat cez vag.Skusali ste to dakdo? Nemyslim na maxi ale na klasickych budikoch,co maju aj tieto kontrolecky. Editováno: 16. Listopad 2006, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 1. pokud panel pristroju neumi tyto kontrolky tak na kodovani nereaguje,ve vetsine normalnich vybav prichazi po Canu info o otevrenych/zavrenych dverich a kontrolky spina panel dle sveho sw. 2. budiky s kontrolkama mam,ale mam prepsany program takze ti to moc nepomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 (editace) Kontrolky som mal osadené z výroby, nakódovať a ani otestovať sa nedali. Tak som ich aktivoval úpravou prístrojovky. Editováno: 16. Listopad 2006, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 (editace) Kontrolky som mal osadené z výroby, nakódovať a ani otestovať sa nedali. Tak som ich aktivoval úpravou prístrojovky. To fakt si si dorobil? Aj som si myslel ze to nepojde testovat,lebo iba daktore idu cez vag.Inak neviete ci ma na to vliv kodovania CAN GATEWAY? Inak nemate dakto dump do pristrojovky 1.2 6Y0 920 870M, 871M? Alebo do niakej co ma aj kontrolky dveri a kufra a je na 1.2? KOLDO: Ty nemas nahodou foto palubovky od stany spojov,teda od tej kde su konektory? A ty mas ake oznacenie pristrojovky?Mas tam aj kontrolky hladiny ostrekovacov?Aky mas r.v. auta.Ja mam 11/03 a nakodovat sa mi to dalo,ale kedze su tam neni tak kto vie co som tym vlastne nakodoval Editováno: 16. Listopad 2006, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 1. pokud panel pristroju neumi tyto kontrolky tak na kodovani nereaguje,ve vetsine normalnich vybav prichazi po Canu info o otevrenych/zavrenych dverich a kontrolky spina panel dle sveho sw.2. budiky s kontrolkama mam,ale mam prepsany program takze ti to moc nepomuze. Ale kdesi som zapocul cosi o kodovani can gateway ale uz neviem presne kde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 no pokial maš komfort system to je jedno...princíp čo dal Koldo je ten istý...ja mám tiež komfortku a diodovy modul a fachčí to.a že dať rele sa bojíš...prosím ťa tie relatka su dosť masívne a aj dobre držia v origo päticiach tak neviem čo riešiš...ale pokial si trochu vzdatny, kup si jazýčkové relé v GM buď s diodou alebo keď bez tak paralelne diodu naňho a ver tomu že to rele prevadzku v aute vydrží... Zdatny som az moc a mam aj super vybavenie,len sa pytam na prakticke poznatky,nechce sa mi to vsetko rozpytvavat,merat,analyzovat.Hlavne nechcem aby mi pre ten ubytok na diode t.j. vstup BSG nebude mat presnych 0V kostrovych a zacne nieco blbnut,ale budiz verim. To rele:Uz sa X-krat stalo,ze kamos autoelektrikar vyhadzoval po rokoch odidene relatko na umretom dodatocnom imobilizeri.Neprajem to zazit pri minus 20, v nedelu podvecer 250km od servisu ) Sice moj pager neni kriticka vec,ale nastvalo by ma,ked by prestal fachcit. Ak sa nebude dat ovladat vstup mojho pageru optoclenom,tak zozeniem si 12Voltove rele co s najmensim budiacim prudom a najkvalitnejsom prevedeni.Myslim,ze su dolezite obe diody,aby sa tam nezavliekalo 12V napatie z druheho polu cievky a blokuje zaporne spicky pri odpade kotvy.Dalej sa mi tiez nechce pretinat ten fialovo-biely kabel, ale nejak to poriesim,teraz mi je jasne ako funguje dverny mikrospinac. Chalani a co to stropne svetlo,aby mi to zachytilo vsetky dvere musim to pripojit na vsetky mikrospinace a to sa mi urcite nechce .Nedalo by sa odpichnut zo stropneho svetla nejak??Je tam vzdy signal,ktory sa vzdy prikostruje (z BSG) alebo pripne k 12V,ked sa otvoria dvere,hoci je zhasnute osvetlenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 Mám rv 2003, prístrojovka je 6Y0 920 860 M B41, kontrolku ostrekovačov tam nemám, fotku takisto nie. Upraviť sa to dá jednoducho: Pre istotu odškriabeš pôvodné spoje od ledky, zaistíš napájanie lediek cez rezistor po zapnutí zapaľovania, výstupy z katódy pripojíš na diódový modul od alarmu a kontrolky dverí a kufra fungujú Kódovanie gateway by nemalo mať vplyv, tým sa len zabezpečuje komunikácia s ABS, airbagom a servom po CANe ("povieš" aké RJ má hľadať). Podobne som sprevádzkoval ledku tempomatu (pomocou PICčka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 to andy220> pravdepodobne by sa to dalo, ale počítaj s tým, že pager ti tam bude pražiť vždy po rozsvietení svetla. Aj zapojenie s relátkom by bolo dobré podmieniť trebárz zapnutím alarmu alebo aspoň zamknutím auta, aby to nevysielalo po každom otvorení dverí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 ...Podobne som sprevádzkoval ledku tempomatu (pomocou PICčka). taky nas maly slovensky Cosby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 to andy220> pravdepodobne by sa to dalo, ale počítaj s tým, že pager ti tam bude pražiť vždy po rozsvietení svetla. Aj zapojenie s relátkom by bolo dobré podmieniť trebárz zapnutím alarmu alebo aspoň zamknutím auta, aby to nevysielalo po každom otvorení dverí. Pockaj moj pager je trosku inteligetnejsi ako bezne kusky.On sa bezdratovo aktivuje do aktivneho stavu,takze aby prazil len nehrozi )Vie kedy ma strazit.Ked to urobim tak porozpravam.Naklady na HW okolo 3500 plus praca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 Mám rv 2003, prístrojovka je 6Y0 920 860 M B41, kontrolku ostrekovačov tam nemám, fotku takisto nie. Upraviť sa to dá jednoducho: Pre istotu odškriabeš pôvodné spoje od ledky, zaistíš napájanie lediek cez rezistor po zapnutí zapaľovania, výstupy z katódy pripojíš na diódový modul od alarmu a kontrolky dverí a kufra fungujú Kódovanie gateway by nemalo mať vplyv, tým sa len zabezpečuje komunikácia s ABS, airbagom a servom po CANe ("povieš" aké RJ má hľadať). Podobne som sprevádzkoval ledku tempomatu (pomocou PICčka). Takze tak. Ja som mal na mysli dake sofistikovane riesenie,bez tahania kablov. Nevies o dakom kdo ma dump z pristrojovky 1.2 920 870M? Alebo z dakej co ma tieto kontrolecky dveri a kufra. Takze gateway sa nekoduje,to je dobra sprava.Inak neviem preco ,i neslo na budikoch nastavit km smerom hore.login to nebere a mojom co ma r.v.03 ho hadam ani netreba. Ta kontrolka tempomatu ma laka ale zas ty draty! Ty to tam musis mat jak v elektrarni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Kontrolka tempomatu obnáša navyše len jeden drát z prístrojovky plus signály z brzdy, spojky a od páčky tempomatu. Pokiaľ sa pripojíš niekde pri RJ BSG, nie je to tak strašné. Pôvodne som to aj ja chcel spraviť sofistikovane, ale keďže som neuspel, nastúpila "hrubá sila" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Tak na mně taky došlo s nefunkčním mikrospínačem a teď už mi signalizujou jenom jedny otevřený dveře. Tak jsem se pustil do rozborky a zjistil jsem, že to tam vypadá ouplně jinak než cosbyho na fotce. Nemám centrál, takže to tam je úplně jiný. Spínač je v jednom kuse se konektorem. Zjistil jsem výrobce spínače, dokonce jsem asi objevil i přesný typ, ze kterého tahle sestava vychází a ze kterého by snad šel použít horní rozbitej díl. Ale jedinej dodavatel, kterého jsem objevil dodává min 100ks za asi 4400kč bez DéPéHá. Výrobce spínače je BURGESS a podobný typ (pohledově a rozměrově) je V4NC. V autě ale je asi trochu jiné zákaznické provedení tohoto typu s jiným spodkem a konektorem. Kdyby někdo věděl, kde by se dal koupit konkrétní mikrospínač (BURGESS V4NC), dejte prosím info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 foto2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Tady je PDFko s tím co vypadá jako identickej, snad by šel použít vrchní díl, jen ho sehnat. Rozebrat jde jednoduše bez poškození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Tady je PDFko s tím co vypadá jako identickej, snad by šel použít vrchní díl, jen ho sehnat. Rozebrat jde jednoduše bez poškození. čus, jsem došel na zásobování pro katalogy spínačů ze kterých vybíráme pro výtahy, večer se tím proberu, ev. naskenuju a zítra to dám sem o.k.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 mám jen tohle, nejde mi otevřít to PDF (blbne mi připojení) tak nemohu porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 (editace) ... Editováno: 2. leden 2007, autor: JaKr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Bohužel to je moc velký, tenhle je poloviční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Tento by tam mohol pasovať. Podrobnosti najdes tu: http://www.sos.sk/index_sk.php?str=371&artnum=E004787 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Ten je zase malej. Největší problém je s uchycením. Sakra, znám výrobce, znám typ, ale neumím ho sehnat. Asi teda budeme muset bastlit. Neví někdo, kdo dělá pro škodovku zámky do dveří? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.