Červenec 16, 200619 r Rozhodně doporučuji hydroštely vyměnit pokud klepou. Mě klepaly na motoru cca 60tis.km co stím jezdím a chystal jsem se je vyměnit i s rozvodama do kterých mi zbývalo 5tis. km, ale když jsem jel z dovolené, tak mi auto na dálnici z ničeho nic dojelo. Myslel jsem že je to nějaká blbost, ale když se otevřelo víko na ventilech, tak jsem bohužel zjistil, že se jeden hydroštel rozletěl na kusy. Výsledek - vačka ko, hlava- ko, ventil- ko, píst - ko, = nový motor. Takže jsem sehnal jiný motor a teď mi ho budou montovat. Nicméně mě ta sranda vyjde na cca 25tis.kč. Takže doporučuju všem radši vyměnit.
Červenec 16, 200619 r Autor Rozhodně doporučuji hydroštely vyměnit pokud klepou. Mě klepaly na motoru cca 60tis.km co stím jezdím a chystal jsem se je vyměnit i s rozvodama do kterých mi zbývalo 5tis. km, ale když jsem jel z dovolené, tak mi auto na dálnici z ničeho nic dojelo. Myslel jsem že je to nějaká blbost, ale když se otevřelo víko na ventilech, tak jsem bohužel zjistil, že se jeden hydroštel rozletěl na kusy. Výsledek - vačka ko, hlava- ko, ventil- ko, píst - ko, = nový motor. Takže jsem sehnal jiný motor a teď mi ho budou montovat. Nicméně mě ta sranda vyjde na cca 25tis.kč.Takže doporučuju všem radši vyměnit. tak to je pešek. Já byl nervózní dokud sem to neměl zpátky poskládaný. A sral mně, že jsem ho 1,5 měs. k tomu dokopával. Furt nemám čas, nemám čas, nemám čas, víš co mám aut?, .... No je fakt, že těch aut u něj čeká dlouhá řada. Holt znamení, že ledasco umí.
Leden 27, 200817 r Zdravim,ale ja sem dal novy hydroštely novi stali 5500kč.Ale furt se mě zda žetam něco klape.Ale jeto takovi nepravidelny cvakani.Octavija81kwk kombi. Čau,mám ten stejný problém potvrzeno u 3 odborníků špatné asi 2 hydroštely, objednával jsem 8 ks je lepší je vyměnit všechny když už je to rozdělané. Měl jsem výběr ze dvou druhů originál nadzdvihátek zn. Ina jednoduché cca 310 kč/ks vč.DPH nebo zdvojené 380 kč/ks. Objednal jsem ty lepší takže cena za 8 ks 3150 kč proto vyměním všechny práci mám u známího 1000 kč Je to machr na TDI motory je to jeho každodení práce a bylo mi řečeno že po výměně hydroštelů mi to ještě chvíli bude cvakat než se zaplní pořádně olejem, tak nehaž flintu do žite a vydrž co ukáže pár kilometrů po výměně. mário1 O1.r.v.2000,19TDI 81 kw, najeto 190000 km
Leden 28, 200817 r klape mi zdvihátko blíž k rozvodům ,používám pouze plnou sysntetiku a najeto je 150 000,mám 5 000 po rozvodech.Nevíte někdo prosím kde sehnat buď ks nebo celou sadu zdvihátek na TDi 81 KW ?
Leden 29, 200817 r Přesně tak, když um měnit, tak bych tam dal nové všechny, dají se sehnat i levněji: http://skoda-dily.cz/index.php?action=sear...=034.109.309+AD
Leden 29, 200817 r klape mi zdvihátko blíž k rozvodům ,používám pouze plnou sysntetiku a najeto je 150 000,mám 5 000 po rozvodech.Nevíte někdo prosím kde sehnat buď ks nebo celou sadu zdvihátek na TDi 81 KW ? Kontaktuj člena fora SEBO
Únor 2, 200817 r kdepak, podívej se na ten špatnej hydroštel, nevím, jestli to z té fotky není vidět blbě, ale je tam vymlácená rýha od vačky. Časem by se mohlo odkurvit něco dalšího. Takhle mám jistotu. Dneska jezdí Octa jak z praku, mnohem líp než předtím. Jsem naprosto překvapen(mile). Po složení to sice vypadalo dost blbě, mlátilo to ze začítku jako kráva, kouřilo jak diesel lokomotiva nebo snad ještě hůř a pořádně nejelo. Nakonec ale po ujetí asi 100tkm se to nějak srovnalo, vůbec to nekouří a nádherně táhne. A už to ani tolik neklepe. Jako kdyby si to sedlo. Jsem to dneska cestou z práce zkoušel trochu okulit a 180 jsem tam měl natošup a furt táhla, ale už jsem musel brzdit. Fakt jsem valil bulvy, protože před výměnou to lezlo nahoru jak když sere a maluje. Před výměnou to taky lehce kouřilo při velkém zatížení, teď nic není vidět. jestli po nasazení řemene seřídil předvstřik tak je jasny že to míň kouří a víc jede a samozřejmě líp chytá Upraveno Únor 2, 200817 r od dadaoct
Únor 2, 200817 r ty vole to tu citam, a mne cvaka celi motor jak traktor, cvaka mi ta nadobka s ak uhlim a asi v 3x vacsej frekvenci to cvaka v hlave valcov niem ci ma aj 1,8T hydrosteli alebo co to je, to prvykrat pocujem ze nieco take existuje. co to moze cvakat??? Ak by to boli hydrostely tak to ma asi vyde trochu drahsie kedze mam tych ventilov 20. Inac motor ma nabehane cez 200 000.
Únor 2, 200817 r ty vole to tu citam, a mne cvaka celi motor jak traktor, cvaka mi ta nadobka s ak uhlim a asi v 3x vacsej frekvenci to cvaka v hlave valcov niem ci ma aj 1,8T hydrosteli alebo co to je, to prvykrat pocujem ze nieco take existuje. co to moze cvakat??? Ak by to boli hydrostely tak to ma asi vyde trochu drahsie kedze mam tych ventilov 20. Inac motor ma nabehane cez 200 000. Mozna je budu menit. Automechanik mi rikal, ze jeden stoji kolem 500kc. Tak to bude pekna palka. Pry to muze byt olejem, nebo ze nekdo nemenil olej. Nejprve ale se na ne koukne, nez je kopim. Nebo koupit cely motor? 1.8T 20V
Únor 2, 200817 r to by skor stacilo kupit hlavu valcov nastrojenu. Ale ja pojdem v lete na prerabku a budem davat hlavu z eresa takze tie hydrosteli nebudem kupovat (dufam)
Únor 2, 200817 r Autor Mozna je budu menit. Automechanik mi rikal, ze jeden stoji kolem 500kc. Tak to bude pekna palka. Pry to muze byt olejem, nebo ze nekdo nemenil olej.Nejprve ale se na ne koukne, nez je kopim. Nebo koupit cely motor? si to pročti celý a zjistíš, že se daj koupit INA za 200,-\ks 1.8T 20V
Únor 2, 200817 r Autor já už ani nevím, kde jsem je kupoval, ale řekl bych, že MJ Auto tuším, a nebo někdo tady z fora.
Prosinec 23, 200816 r a ta životnost je cca kolik? 200, 300, 400 tis? ja mel 180 000 mil-288 000km kdyz se jeden propad a vacka ho vzala ven a vykousla tu diru
Prosinec 23, 200816 r tý jo,tak mám v hlavě takovýho brouka,že je asi vyměním taky i přesto že klepe asi jen jeden a jen za studena
Prosinec 23, 200816 r Kluci ty hydra stojej dneska pár korun a výměna není zas tak složitá, jestli klepe tak měňte, jednak se zbytečně vytlouká ventilové sedlo a jednak dostává vačka víc zabrat jelikož náběh není plynulý díky vadnému hydru.
Prosinec 23, 200816 r Jinak na dieselpower fóru se prodávaj nový origo na TDi PD, ale to jedno jdou i na obyč TDi jen jsou odolnější kvůli PD za 200kč/ks.
Prosinec 23, 200816 r Ano jsou na DP, ale da se sehnat i levněji cena za kus je 100,- sda za 800,- Snad se nikdo nebude zlobit že dávám odkaz na jiné forum http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...ht=hydro%9Ately
Prosinec 31, 201410 r Jak poznám že je na váčkové hřídeli něco špatně. Co všechno měnit s hydroštely, když budu zdělávat jen váčku. Hydroštely, Gufera a dál ? díky
Leden 14, 20205 r Kluci mne take neco klepe v motoru ale neni to moc hlasite. Jak sa daju poznat este ze to su hydrostely? Nejake cukanie alebo zle starty? Motor BJB 245.000 KM. Pripajam video so zvukom na neutral. VID_20200108_181147.mp4
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.