Přejít na obsah

Origo radio vs neorigo radio


Doporučené příspěvky

Vzdy som mal neorigo radio, No odkedy mam Columbus-a tak uz by som neorigo nechel. Originalne radio jednoducho viac dizajnovo pasuje do palubovky. (nevytrca tak atd..)a blbosti typu blikajuci display a ine hovadiny nepotrebujem )

A co sa tyka kvality zvuku mal som Pioneer deh9800BT (stalo 30 000skk) a mam pocit ze columbus ma lepsi zvuk :palec2:

ale zas je rozdiel originalne dance a columbus to je tiez pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

využiji asi tady tohoto tématu, nebudu zakládat nové, neb v podstatě je to i moje současné dilema. Chtěl jsem si pořídit do rooma (výroba 09/2007, MR2008) nějaké origo rádio z bazaru ... co jsem tu zatím prošel, narazil jsem na několik úskalí. Rád bych aby umělo MP3, což umí ty novější, ovšem zde bude asi problém CAN 1,6->2. Avšak neřeším teplotu, ani park.senzory, neb nic takového nemám, ale zase nechci aby se mi co 30min samo vypínalo, kvůli chybějícímu CAN signálu. Chci jen aby to dobře vypadalo (tedy origo look) a normálně hrálo. Momentálně tam mám nějaký obyč.aftermarket Sencor (koupený s autem).

Takže když jsem procházel všechny možné modely Bolero, Swing Dance, Stream měl jsem v tom víc a víc guláš (něco pasuje něco ne, ikdyž je to furt stejný název) ... nicméně narazil jsem po různých sbazarech, bazoších apod. na toto na Aukru

http://aukro.cz/show_item.php?item=5140851203

Můj dotaz je, bude to hrát, šli byste do toho? Přes prodejce jsem zkoušel dostat se na kupující, abych získal nějaké osobní zkušenosti (zatím čekám na odpověď jednoho kupujícího, dalších 9 bohužel nedalo hodnocení, takže není jak se na ně dostat). Popř. co mám shánět z origo, aby mi to v MR2008 hrálo, bez nějakých dalších vícenákladů na převodníky apod.

 

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ktery to mas rok ? Ja jsem byl prave mile prekvapeny , mel jsem puvodne jen pripravu pro autoradio , a nakonec jak jsem vyndal svoje puvodni medion tak byl pro me kily sok ze mam originalni kabelaz a jen redukci na iso , po vymene za dance vse krasne fungovalo , i maxik :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musím se taky podívat, co tam mám vlastně všechno za konektory, ještě jsem je neměl vytažené (vlastně nebyl důvod), jestli jsou tam jen ty dva klasika, nebo i ten CAN

takže včera jsem měl vytažené rádio, abych juknul co tam je za konektory ... a krom klasiky (dvou konektorů), jsem tam našel ještě ten zelený, ty dva vodiče do něj vedoucí vycházely přímo z origo kabeláže. Jen netuším k čemu je? Nemám maxík, ale něco mi říká, že by to mohlo být od venkovního tepl.čidla. Nebo? :kol-32:

post-3505-0-88676900-1425890810_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NNN, je to myšleno jako sériová počítačová komunikace - "data" jsou datový pakety nesoucí do celýho auta informaci využívanou různýma jednotkama, přímýho "adresáta" toho kterýho paketu rozlišuje "hlavička" neboli úvodních několik byte. To znamená, že po tom drátu jdou i data od motoru a od čidel do palubky, do ABS a zase zpátky třeba mimo jiný poloha plynovýho pedálu v rámci "E-gasu" apod. Slovo "hodiny" je překlad EN pojmu "clock", což znamená synchronizační "hodinovej" kmitočet pro celkovou komunikaci.

 

Rádio po sběrnici dostává info pro funkci svýho kódování (kód je v čipu v palubce s imobilizérem), o zapnutí světel pro podsvícení a třeba i o rychlosti pro funkci "GALA" (zvedání hlasitosti při rychlosti nad 100km/h). Obrácene do sběrnice "pumpuje" data pro zobrazování kmitočtu/názvu stanice na Maxíku. pokud je v autě "těžká sada hands-free" nebo třeba multifunkční volantový ovládání, i tyhle ovládací funkce se čuní přes sběrnici.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

áha, už je mi to jasné :kol-47:  ... nicméně ještě jeden dotaz, zatím ještě nemám Dance doma, takže jsem neviděl jeho zadní stranu (na netu jsem také žádné uspokojivé foto nenašel), ale už tak nějak tuším, že asi budu potřebovat takový ten "redukční konektor" který jsem tu někde zahlédl, do kterého z jedné strany nastrkám ty tři konektory a ten pak vrazím do autorádia ... je tak? Pokud ano, kde všude ho seženu a co za to chcou? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jak se tak dívám asi u této verze (viděl jsem i malinko jinou teď na netu) bude nutno všechny vodiče přepinovat do tohoto černého, nebo se pletu a jen se do toho zasunou stávající konektory a celé se to pak dá do rádia a tím zamykáním se konektor nakonec zaaretuje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...