Přejít na obsah

Origo radio vs neorigo radio


Doporučené příspěvky

no co jsem se díval na štítek Dance nalezený na netu a podle toho co mi psal Ekkar ... viděl bych to asi tak, že to bude ta zeleně označená část na štítku, což v praxi se mi jeví jako půlka původně modrého konektoru co sem dával na fotce Aspire (uvidíme dle kódování toho mého zeleného konektoru)

post-3505-0-98855400-1425909241_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chjo, no nie som z toho vobec mudry :kol-32: . Z tvych fotek se mi jeví, jak kdyby ty dva vodiče (oranž. a hn.) byly přepinovány v tom černém konektoru. Ovšem velikostně ten můj zel.konektor by měl jít na ty PINy ne na ty TABy, páč jsou v něm jen malé otvory právě akorát na ty PINy. To co bych potřeboval právě vidět na těch fotkách to tam zrovna není, co tam vede za dráty do toho modrého konektoru ... ikdyž dle mně tam bude asi nějaký rozdíl v tom Dance a Swingu vzhledem k MR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na ten první odkaz jsem během pátrání také narazil a to je proč jsem z toho víc a víc zmatený ... jestli teda ty stávající konektory našupu do toho samostatného velkého čer.kon.(viz ETKA) a ten pak do rádia, nebo jestli budu muset mít ten konektor z odkazu, tedy s tím bypasem pro ten repro a napájecí konektor a furt nevím jak s tím stávajícím zeleným. :kol-32: . Neboť ty 12PINové jsou pro verzi 2011 a výše a já mám MR2008 a i to rádio by mělo být z toho období ±

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  to MALTA. Podle toho co tu píšeš máš auto z výroby vybavené přípravou pro radio aftermarket. Na kabeláži máš ISO svorkovnice (3ks). Pro připojení origo radia Škoda jsou dvě možnosti:

 

 1. Koupit ve Škodovce redukci na originální autorádio, cena asi 1700 Kč.

 2. Koupit MOST svorkovnici základní díl a do ní ještě jeden vložený díl pro zapojení reproduktorů a další pro zapojení CAN-BUS (tedy jestli si to dobře pamatuji).

Z původních ISO svorkovnic vodiče vypinuješ a přepojíš do MOST svorkovnice, jen piny na CAN musíš vyměnit, tj. nalisovat nové, větší. Cena celkem asi 500 Kč.

 

  Ten druhý způsob jsem použil i já, je to levnější, a vypadá to jako origo.

PS po vypinování ISO svorkovnic ty zůstanou nezapojené vodiče z těchto svorkovnic, nezapomeň je zaizolovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký barvy mají ty kabely vedoucí do zeleného konektoru? Měly by to být oranžová/hnědá a oranžová/zelená. Pokud ano, tak to jsou CAN/L a CAN/H a ty přijdou do napájecího konektoru. Takže nemusíš řešit třetí konektor a mělo by stačit

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/Kabely-OEM-autoradii/OEM-kabely-autoradii-s-FAKRA-konektorem

a dva piny

http://www.aunika.com/search.php?f_what=254561&f_=&f_=&f_=

který dáš na ty dva vodiče ze zeleného konektoru a vložíš do pozic CAN/L a CAN/H napájecího konektoru.

post-516-0-19953300-1425931911_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  to MALTA. Podle toho co tu píšeš máš auto z výroby vybavené přípravou pro radio aftermarket. Na kabeláži máš ISO svorkovnice (3ks). Pro připojení origo radia Škoda jsou dvě možnosti:

 

 1. Koupit ve Škodovce redukci na originální autorádio, cena asi 1700 Kč.

 2. Koupit MOST svorkovnici základní díl a do ní ještě jeden vložený díl pro zapojení reproduktorů a další pro zapojení CAN-BUS (tedy jestli si to dobře pamatuji).

Z původních ISO svorkovnic vodiče vypinuješ a přepojíš do MOST svorkovnice, jen piny na CAN musíš vyměnit, tj. nalisovat nové, větší. Cena celkem asi 500 Kč.

 

  Ten druhý způsob jsem použil i já, je to levnější, a vypadá to jako origo.

PS po vypinování ISO svorkovnic ty zůstanou nezapojené vodiče z těchto svorkovnic, nezapomeň je zaizolovat.

ad1) nepřipadá v úvahu, dělat ve firmě ketrá dodává většinu konektorů a kontaktů do aut a pak jít do škodovky a vypláznout tam 1700 za tři konektory pár kabliků a pár kontaktů

ad2) tomu právě ne zcela dobře rozumím. Je to že mi bude stačit toto http://www.aliexpress.com/item/VW-Original-Radio-Connector-For-Audi-Volkswagen-SEAT-SKODA-Radio-3B7-035-444-A/32237551754.html

+ ten hnědý konektor co je dole v nabídce přiloženého linku, z černého to přepinuji přímo do té velké kostky, z původního hnědého to přepinuji do nového hnědého bez kódování a CAN L/H jen doplním do napájecího konektoru na příslušné TABy, jen je opatřím většími konektory pro TABy namísto původních pro PINy

 

Jaký barvy mají ty kabely vedoucí do zeleného konektoru? Měly by to být oranžová/hnědá a oranžová/zelená. Pokud ano, tak to jsou CAN/L a CAN/H a ty přijdou do napájecího konektoru. Takže nemusíš řešit třetí konektor a mělo by stačit

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/Kabely-OEM-autoradii/OEM-kabely-autoradii-s-FAKRA-konektorem

a dva piny

http://www.aunika.com/search.php?f_what=254561&f_=&f_=&f_=

který dáš na ty dva vodiče ze zeleného konektoru a vložíš do pozic CAN/L a CAN/H napájecího konektoru.

jj, přesně ty barvy tam jsou. Jen je můj dotaz zda mohu použít tu varinatu nahoře, nebo musím mít tu verzi co jsi dával link, tedy s bypasem pro ten hnědý a černý konektor. Pokud by musela být tato varianta, pak bych prosil někoho, zda by mi někdo neřekl čísla (AMP, nebo TE) těch samičích konektorů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chceš přepinovávat, tak by ti mělo stačit:

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-VW-Skoda-2011-2

a dvakrát

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-1

Nebo si jich kup rovnou 9 (13 - pokud máš repráky i vzadu), kabely z ISO konektoru ucvakej a nakrimpuj ty nové. Pokud nemáš vypichovák, tak to bude rychlejší.

Editováno: , autor: Dula
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

PS po vypinování ISO svorkovnic ty zůstanou nezapojené vodiče z těchto svorkovnic, nezapomeň je zaizolovat.

to je ještě další věc, co jsem se chtěl zeptat ... podle toho Dance schématu od Dula jsou na napájecím konektoru jen tři taby DI Sens, +UB a zem (krom těch CAN co budu přepinovávat z toho mého zel.konektoru). Nemám zrovna fotku, ale určitě mám v současném černém konektoru více vodičů než ty 3. Takže ty se tam nebudou dávat a musí se zaizolovat? Já si totiž myslel že to jen přepíchám, tak jak to je, jen prohodím stálé a spínané plus (ketré se musí prohazovat u aftermarket rádií) a bude :kol-32: . Sorráč že furt otravuji, ale chci mít tak nějak jasno předem ve všem, abych to nemusel furt dokola rozhazovat a dodatečně se na něco ptát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mém posledním příspěvku jsem to napsal špatně. Samozřejmě že CAN vodiče jsou v černé základní části MOST konektoru jak tu píší ostatní. Já jsem ale tenkrát ještě dodělával AUX zástrčku, a proto jsem se spletl. Jo, už je to pět let.

  Jinak schéma zapojení aftermarker rádií je tu někde uvedeno, takže stačí pěkně drátek po drátku přepinovávat podle schéma. Ten MOST konektor jsem tenkrát kupoval origo ve Škodovce, dokonce to měli i skladem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

most konektor mám už "objednaný" u maďarské kolegyně naší firmy, dnes mi psala, že už vzorky dostala od jejich dodavatele co jim dělají asembláž (tedy konektor s tím zámkem),  ... a ten fialový zámek dělají v Indii, to by se z toho fakt jeden posr.l, než to posháním  :kol-46: ...holt ať žije globalizace ... a kontakty už jsem poptával u nás na stampingu, už jich nemám doma tolik :kol-28: . Jinak ten AUX vstup mě taky docela zajímá ... moje otázka je pokud bych chtěl jen rádio --> 3,5 Jack, tak stačí jen našupat kontakty do konektoru na příslušné pozice (teď nevím jestli je to ten zelený, nebo modrý - v tuto chvíli nepodstatné) a na stíněný kabel s koncovkou 3,5 stereo Jack a po napojení telefonu či MP3 mi to pojede, nebo se to bude muset nakódovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tož kontakty už mám na stole (klasiku i zlacené), konektor je DHLkem na cestě ... to by se taky jeden picnul, jak to funguje ... odesíláno z Budapešti, letí to do Německa do Lipska, s tama to letí zpět do Bratislavy a odtud se to teprve přesouvá letecky do Brna, aby byl doručen ke mě kurýrem do "ofisu" kousek od Brna :kol-46:

 

co jinak, jak je to teda s tím AUXem, poradí někdo?

post-3505-0-84427800-1426065845_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...