Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Tak 1,8 110kw. Zimmermany vrtane + desky Ferodo Premier. Najeto okolo 5 tis. brzdi skvele , nevlni se. Jen jsem pri montazi zapomel dat dozadu mezi desky pastu , tak na rucni brzdu to vrze,vrze.... dodelam to.

Malem bych zapomel.Jsou od Seba.Super komunikace a dovezl mi je az pred vchod.Muzu doporucit.

Editováno: , autor: deko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja na Toledu II 81kw mam predne+zadne vrtane Zimmermanny + Ferodo TQ od Seba (dikes). Najazdene 2000 km zatial je vsetko OK. Prvych 500km nic moc jazdil som opatrne jemne na brzdy ale po tej 1000-ke je to stale lepsie a lepsie (kazdym zoslapnutim je to lepsie a lepsie :palec2: ). Trosku si zapiskaju ale uz to prestava asi si uz sadly :prc: .....Este som im nedal poriadne zahulit este asi troska pockam. Dufam ze este najazdim nanich vela km aspon ako na origo 60-tisic.........A nedopadnu takto lol

post-17835-1220799828_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se trochu přidám k těm kotoučum a deskám. ATE POWER DISC a brzdové desky od ATE MI VYDRŽELI 28000KM.a kotouče jsou v pr...

už zase to kope do volantu. Měl jsem je tam rok a pul a to jsem je s citem zajížděl,Už nikdy víse!!!!!

Ale je pravda,že když se zahřejou,tak to brzdí jako blázen oct. 1.6-74kw.

Tet skusím BREMBO.snad to vydrží déle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se trochu přidám k těm kotoučum a deskám. ATE POWER DISC a brzdové desky od ATE MI VYDRŽELI 28000KM.a kotouče jsou v pr...

už zase to kope do volantu. Měl jsem je tam rok a pul a to jsem je s citem zajížděl,Už nikdy víse!!!!!

Ale je pravda,že když se zahřejou,tak to brzdí jako blázen oct. 1.6-74kw.

Tet skusím BREMBO.snad to vydrží déle.

No klidně zkus, ale nevydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

QUOTE(Ignác @ 4.5.2008, 16:29 )

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

quote name='Ignác' date='16.7.2008, 22:31 ' post='826734']

takže ujeto 3500 km a zatím ani kop ;)

7500 km a drží :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i já přispěju se svou zkušeností :p Vlastním Seat Leon TDI 81 kw s chipem na 140 koní. Když jsem vůz koupil, byly tam zánovní drážkované (s elispou) kotouče Brembo s destičkama ATE na přední nápravě. Brzdnej účinek auta byl lepší jak na mém přechozím voze Mitsubishi Galant, tak jsem si říkal jak to krásně brzdí. Letos na jaře došlo na výměnu zadních brzdových kotoučů, dal jsem tam Zimmermany vrtané + ATE desky a při výjezdu po výměně jsem zjistil, jak ty předky brzdí nic moc. Po sednutí zadních kotoučů už auto slušně brzdilo, takže jsem si jen poplánoval, že letos dojde ještě na přední kotouče. Hodně jezdím, takže bylo jasně že to bude nutnost. Došlo na to v tomto týdnu, Bremba začala kopat, ve větší rychlosti až do volantu. Jelikož jsem finančně momentálně vysátý, tak jsem požádal kamaráda, vedoucího servisu, co mi nabídne za brzdy, které vydrží můj styl jízdy (občas se rád svezu bzda plyn - jo jsem debil ...). Nabídnul mi TRW kotouče i desky, s tím že s něma má dobré zkušenosti a že budu spokojenej. Má nedůvěra, aby se nezvliny byly vyslovena, ale byl jsem ubezpečen že ne, že je už vyzkoušel na x-autech a zatím ok. No musím říct, že po 150 km opatrného zajíždění, se stačí dotknout pedálu a pásy zasekávaj. V pátek jsem přesednul ze služební Fabie, takže noha byla necitlivá, páč tam to moc nebzrdí a hned jsem poznal rozdíl, že musím s lehčí nohou brzdit :palec2: Tímto chci říci, že má zkušenost s Brembo + ATE není nijak valná. Najel jsem na nich cca 40 tis km, předchozí majtel cca 15tis km. Mě z toho posledních 10 tkm už ťukali do pedálu. Takže nájezd budiž ok, ale brzdný účinek nijak valný.

Uvidíme tedy, jak se předvede TRW lucas se svou životností, brzdný účinek už v zajíždění lepší než byl, takže spokojenost zatím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Na Octe 90HP TDi jsou kotouce 255,8mm ze jo? ..Brembo Max vyjde na 1360,-

A na 110PH TDi se dvalj 280mm? co se musi vsechno menit abych mohl dat misto 255,8 - 280mm?

a to si kde vycital ze na 90Hp idu kotuce 255,8?take kotuce skodovka nema ani v ponuke.najmensie pre oktavku maju 256mm a na 90Hp idu take iste ako na 81kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

převzato z dieselpowerfora ...

Ahoj, jelikož kroucení kotoučů na Octavii I je celkem častá záležitost mám tu vyjádření předních výrobních firem proč se tak děje. Zprávu si nechalo vypracovat Autokelly.cz. Zpráva je velice pěkně zpracovaná pro laika. Hodnotný materiál i pro techniky, mechaniky atd.

Snad Vám to pomůže

Hezký den

Stahovat můžete zde --> http://www.uloz.cz/show/file/88539-Hazeni_...I_KV__2__1_.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...