Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ano - napojí to na diagnostiku a ta jim ukáže/nabídne aktuální SW. Bohužel, ne vždy to nutně musí být k dobru. Ale na to jsou tady jiní odborníci.

Vloženo

ze to sa aktualizuje pri servisnej prehliadke?

Ano, servis napíchne auto na on-line terminál a přes databázi fabriky zjistí co a jak, jestli se má flashnout soft atd. Zákazník se v drtivý většině o nějaký úpravě SW při garančce ani nedoví - servisy nepokládají za důležitý takovou věc bez přímýho dotazu zákazníkovi sdělovat...

Vloženo (editace)

Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů..  Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal..  

Editováno: , autor: Galvi
Vloženo

Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů..  Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal..  

presne tak isto to robí aj mne, ked dam viac plynu, via zatlacim pedal tak nesekne pri 2000, žeby fakt palivovy filter...? ja som doteraz tankoval jedine na OMW

Vloženo

Ahoj, mám podobný problém jako většina lidí zde. Auto se nad ~1750 otáček při větším sešlápnutí plynu cuká a to (možná kromě jedničky) na všechny převody i v rychlostech kolem 130 km/h. Specialitkou ale je, že se to děje jen na jaře, projevilo se to loni a projevuje se to teď. Žádné kontrolky nesvítí.

 

Loni na každoroční prohlídce se jim to nepodařilo "nasimulovat", ale všimli si nakousaných kabelů, nakousané jsou ale jen ty gumová kolínka u rozdělovače a ani netrvali na opravě. Letos jde auto na prohlídku tenhle pátek, tak jsem zvědavej, jestli se chyba projeví.

 

Nevím jestli to má vliv ale před pěti dny jsem přezouval kola. Šrouby jsou dostatečně dotažené momenťákem, nafoukané a žádné otřesy při jízdě na dobrém povrchu nepociťuji.

 

Máte někdo nějaký nápad? Mám nejdříve vyměnit ty kabely a nevíte kolik by to stálo v autorizovaném servisu? Nejde mi do hlavy proč se to děje jen na jaře, jestli se tam třeba v určitém počasí nasráží voda nebo něco.

 

Děkuji za každou radu :)

Vloženo

Výměn kabely měl sem podobnej problém . Na kabelech nepatrne zoubky nevšiml sem si jich ale servi sak se svítilnou jo a navrhl vyměnit tak sem vyměnil celou sadu a od te doby se závada vůbec neprojevila . Předtím při rychlejším sešlápnuti plynu cukání

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Inak nie je tu niekto z okolia NR, co by mal 1.2 TSI motor? Ja uz fakt neviem, co je na tom trhani normalne a co nie.. rad by som sa previezol na niecom s tymto motorom a porovnal to s mojim  :kol-35:

Editováno: , autor: Feejay
Vloženo (editace)

...uz ma to trhanie motora prestalo bavit, trocha som sa nastval a asi po pol hodine utrapnej jazdy som motor zacal vytacat poriadne do cerveneho.. nech sa zobudi...co som v podstate za tych par tyzdnov co auto mam, este neurobil.....   clovek by neveril, ze to na stovku ide pod 8 sekund a to ani netreba zaradit trojku  :kol-47:  Trojka tiez do cerveneho.. to uz som sa menil na dialnicneho pirata.. stvorka do 170 a to uz som zacal radsej brzdit... a vysledok - uz niekolko dni trhanie motorom nepocitujem vobec :D   //mozno je to iba nahoda, uvidim neskor .....

Editováno: , autor: Feejay
Vloženo (editace)

stovka pod osm vteřin: hmmm :kol-98: :kol-98:

.. tachometrova stovka.. neviem ci aj realna :) No dobre, tak ked nie pod osem, tak za rovnych osem pre tvoju spokojnost :)) Ale na youtube mas dost videi 1.2 Tsi 77kw zrychlenia,takze dotahovat sa nema asi vyznam.

Editováno: , autor: Feejay
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Máte s tímto motorem také zkušenosti jako já? co se motoru 1.2 tsi 63kw týká,je to trochu lepší HTP,motor je kultivovaný jen při volnoběhu nebo bez akcelerace..jinak se mi projev moc nezamlouvá..ze spotřeby jsem zklamaný.. a mírné pocukávání na neutrál..

Vloženo

Vůči HTP nemohu zhodnotit, jinak mě nepřijde nějak nekultivovaný. Je možné, že někomu se nemusí líbit zvuk při akceleraci, ale mě to nějak neirituje. Jestli ti pocukává na volnoběh, nemáš třeba "nakouslý" některý ze zapalovacích kabelů? Dost častá závada, chutnají kunám... A co benzín, netankuješ nějaký "blafy"?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...