Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ano - napojí to na diagnostiku a ta jim ukáže/nabídne aktuální SW. Bohužel, ne vždy to nutně musí být k dobru. Ale na to jsou tady jiní odborníci.

ze to sa aktualizuje pri servisnej prehliadke?

Ano, servis napíchne auto na on-line terminál a přes databázi fabriky zjistí co a jak, jestli se má flashnout soft atd. Zákazník se v drtivý většině o nějaký úpravě SW při garančce ani nedoví - servisy nepokládají za důležitý takovou věc bez přímýho dotazu zákazníkovi sdělovat...

a kebyže len tak dojdem teraz do servisu tak aky je asi poplatok len za ten update, neviete?

v rámci záruky určitě ne, jak je to po záruce, to nevím

Upraveno od HjM

Mě update sw přišlo na 285,- Kč + dph, samo po záruce, ale nechtělo se jim do toho!

Upraveno od ales-r

Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů..  Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal..  

Upraveno od Galvi

Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů..  Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal..  

presne tak isto to robí aj mne, ked dam viac plynu, via zatlacim pedal tak nesekne pri 2000, žeby fakt palivovy filter...? ja som doteraz tankoval jedine na OMW

To ovšem neznamená, že jsi nemohl natankovat nějaká svinstvo...

PS: Necituj předchozí příspěvek! ;)

sorry :kol-28:

Ahoj, mám podobný problém jako většina lidí zde. Auto se nad ~1750 otáček při větším sešlápnutí plynu cuká a to (možná kromě jedničky) na všechny převody i v rychlostech kolem 130 km/h. Specialitkou ale je, že se to děje jen na jaře, projevilo se to loni a projevuje se to teď. Žádné kontrolky nesvítí.

 

Loni na každoroční prohlídce se jim to nepodařilo "nasimulovat", ale všimli si nakousaných kabelů, nakousané jsou ale jen ty gumová kolínka u rozdělovače a ani netrvali na opravě. Letos jde auto na prohlídku tenhle pátek, tak jsem zvědavej, jestli se chyba projeví.

 

Nevím jestli to má vliv ale před pěti dny jsem přezouval kola. Šrouby jsou dostatečně dotažené momenťákem, nafoukané a žádné otřesy při jízdě na dobrém povrchu nepociťuji.

 

Máte někdo nějaký nápad? Mám nejdříve vyměnit ty kabely a nevíte kolik by to stálo v autorizovaném servisu? Nejde mi do hlavy proč se to děje jen na jaře, jestli se tam třeba v určitém počasí nasráží voda nebo něco.

 

Děkuji za každou radu :)

Výměn kabely měl sem podobnej problém . Na kabelech nepatrne zoubky nevšiml sem si jich ale servi sak se svítilnou jo a navrhl vyměnit tak sem vyměnil celou sadu a od te doby se závada vůbec neprojevila . Předtím při rychlejším sešlápnuti plynu cukání

  • 2 týdny později...

kable su OK, palivo tankujem vylcne OMV Maxx Motion, vysledok ten isty, pri 2000 na jednotke sekne motor

Inak nie je tu niekto z okolia NR, co by mal 1.2 TSI motor? Ja uz fakt neviem, co je na tom trhani normalne a co nie.. rad by som sa previezol na niecom s tymto motorom a porovnal to s mojim  :kol-35:

Upraveno od Feejay

Zajdi do nejaké Škoda salónu, určite tam budú mať nejakú predvádzačku s týmto motorom.

Jestli to dělá furt na jedněch otáčkách, tak by o tom měla vědět ŘJ a mělo by to něco ukázat na VAGu.

...uz ma to trhanie motora prestalo bavit, trocha som sa nastval a asi po pol hodine utrapnej jazdy som motor zacal vytacat poriadne do cerveneho.. nech sa zobudi...co som v podstate za tych par tyzdnov co auto mam, este neurobil.....   clovek by neveril, ze to na stovku ide pod 8 sekund a to ani netreba zaradit trojku  :kol-47:  Trojka tiez do cerveneho.. to uz som sa menil na dialnicneho pirata.. stvorka do 170 a to uz som zacal radsej brzdit... a vysledok - uz niekolko dni trhanie motorom nepocitujem vobec :D   //mozno je to iba nahoda, uvidim neskor .....

Upraveno od Feejay

I tyto rádoby malootáčkové hebla je potřeba sem tam pořádně prohnat a vyhnat pavouky z výfuku.

stovka pod osm vteřin: hmmm :kol-98: :kol-98:

stovka pod osm vteřin: hmmm :kol-98: :kol-98:

.. tachometrova stovka.. neviem ci aj realna :) No dobre, tak ked nie pod osem, tak za rovnych osem pre tvoju spokojnost :)) Ale na youtube mas dost videi 1.2 Tsi 77kw zrychlenia,takze dotahovat sa nema asi vyznam.

Upraveno od Feejay

  • 2 měsíce později...

Máte s tímto motorem také zkušenosti jako já? co se motoru 1.2 tsi 63kw týká,je to trochu lepší HTP,motor je kultivovaný jen při volnoběhu nebo bez akcelerace..jinak se mi projev moc nezamlouvá..ze spotřeby jsem zklamaný.. a mírné pocukávání na neutrál..

Vůči HTP nemohu zhodnotit, jinak mě nepřijde nějak nekultivovaný. Je možné, že někomu se nemusí líbit zvuk při akceleraci, ale mě to nějak neirituje. Jestli ti pocukává na volnoběh, nemáš třeba "nakouslý" některý ze zapalovacích kabelů? Dost častá závada, chutnají kunám... A co benzín, netankuješ nějaký "blafy"?

auto za ten rok nocovalo vždy jen v garáži,kabeláž je v pořádku a pocukávání je od začátku,už ze spalování benzínu při nákupu to dělalo..

že se takhle může projevovat nezajetý motor..myslím,že po 7700km už by zajetý být mohl..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.