Pawouk Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Ano - napojí to na diagnostiku a ta jim ukáže/nabídne aktuální SW. Bohužel, ne vždy to nutně musí být k dobru. Ale na to jsou tady jiní odborníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 ze to sa aktualizuje pri servisnej prehliadke? Ano, servis napíchne auto na on-line terminál a přes databázi fabriky zjistí co a jak, jestli se má flashnout soft atd. Zákazník se v drtivý většině o nějaký úpravě SW při garančce ani nedoví - servisy nepokládají za důležitý takovou věc bez přímýho dotazu zákazníkovi sdělovat... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 a kebyže len tak dojdem teraz do servisu tak aky je asi poplatok len za ten update, neviete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) v rámci záruky určitě ne, jak je to po záruce, to nevím Editováno: 20. Duben 2013, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) Mě update sw přišlo na 285,- Kč + dph, samo po záruce, ale nechtělo se jim do toho! Editováno: 20. Duben 2013, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů.. Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal.. Editováno: 20. Duben 2013, autor: Galvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 Něco podobného se nám stalo na Golfu 1.2 TSI 77kW, Jel úplně normálně, ale jakmile se otáčky dostaly cca na 1900, tak najednou jako kdyby přestalo turbo pracovat a opět kolem cca 2200 se auto zničeho nic probralo, cuklo a začalo zase normálně táhnout.. Ale když se držel plyn úplně na podlaze, tak to bylo bez problémů.. Tehdy jsme to reklamovali, v servise vyměnili filtr (v papírech je pouze výměna filtru, ale asi palivový) a doporučili tankovat kvalitní benzín (brával se u Tesca kvůli ceně), no od té doby jsme začali brát u Shell a problém už nenastal.. presne tak isto to robí aj mne, ked dam viac plynu, via zatlacim pedal tak nesekne pri 2000, žeby fakt palivovy filter...? ja som doteraz tankoval jedine na OMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 To ovšem neznamená, že jsi nemohl natankovat nějaká svinstvo...PS: Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4nney Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 Ahoj, mám podobný problém jako většina lidí zde. Auto se nad ~1750 otáček při větším sešlápnutí plynu cuká a to (možná kromě jedničky) na všechny převody i v rychlostech kolem 130 km/h. Specialitkou ale je, že se to děje jen na jaře, projevilo se to loni a projevuje se to teď. Žádné kontrolky nesvítí. Loni na každoroční prohlídce se jim to nepodařilo "nasimulovat", ale všimli si nakousaných kabelů, nakousané jsou ale jen ty gumová kolínka u rozdělovače a ani netrvali na opravě. Letos jde auto na prohlídku tenhle pátek, tak jsem zvědavej, jestli se chyba projeví. Nevím jestli to má vliv ale před pěti dny jsem přezouval kola. Šrouby jsou dostatečně dotažené momenťákem, nafoukané a žádné otřesy při jízdě na dobrém povrchu nepociťuji. Máte někdo nějaký nápad? Mám nejdříve vyměnit ty kabely a nevíte kolik by to stálo v autorizovaném servisu? Nejde mi do hlavy proč se to děje jen na jaře, jestli se tam třeba v určitém počasí nasráží voda nebo něco. Děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 Výměn kabely měl sem podobnej problém . Na kabelech nepatrne zoubky nevšiml sem si jich ale servi sak se svítilnou jo a navrhl vyměnit tak sem vyměnil celou sadu a od te doby se závada vůbec neprojevila . Předtím při rychlejším sešlápnuti plynu cukání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 kable su OK, palivo tankujem vylcne OMV Maxx Motion, vysledok ten isty, pri 2000 na jednotke sekne motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feejay Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 (editace) Inak nie je tu niekto z okolia NR, co by mal 1.2 TSI motor? Ja uz fakt neviem, co je na tom trhani normalne a co nie.. rad by som sa previezol na niecom s tymto motorom a porovnal to s mojim Editováno: 9. Květen 2013, autor: Feejay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Zajdi do nejaké Škoda salónu, určite tam budú mať nejakú predvádzačku s týmto motorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Jestli to dělá furt na jedněch otáčkách, tak by o tom měla vědět ŘJ a mělo by to něco ukázat na VAGu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feejay Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 (editace) ...uz ma to trhanie motora prestalo bavit, trocha som sa nastval a asi po pol hodine utrapnej jazdy som motor zacal vytacat poriadne do cerveneho.. nech sa zobudi...co som v podstate za tych par tyzdnov co auto mam, este neurobil..... clovek by neveril, ze to na stovku ide pod 8 sekund a to ani netreba zaradit trojku Trojka tiez do cerveneho.. to uz som sa menil na dialnicneho pirata.. stvorka do 170 a to uz som zacal radsej brzdit... a vysledok - uz niekolko dni trhanie motorom nepocitujem vobec //mozno je to iba nahoda, uvidim neskor ..... Editováno: 12. Květen 2013, autor: Feejay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 I tyto rádoby malootáčkové hebla je potřeba sem tam pořádně prohnat a vyhnat pavouky z výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 stovka pod osm vteřin: hmmm :kol-98: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feejay Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 (editace) stovka pod osm vteřin: hmmm :kol-98: .. tachometrova stovka.. neviem ci aj realna No dobre, tak ked nie pod osem, tak za rovnych osem pre tvoju spokojnost ) Ale na youtube mas dost videi 1.2 Tsi 77kw zrychlenia,takze dotahovat sa nema asi vyznam. Editováno: 21. Květen 2013, autor: Feejay 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 Máte s tímto motorem také zkušenosti jako já? co se motoru 1.2 tsi 63kw týká,je to trochu lepší HTP,motor je kultivovaný jen při volnoběhu nebo bez akcelerace..jinak se mi projev moc nezamlouvá..ze spotřeby jsem zklamaný.. a mírné pocukávání na neutrál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 Vůči HTP nemohu zhodnotit, jinak mě nepřijde nějak nekultivovaný. Je možné, že někomu se nemusí líbit zvuk při akceleraci, ale mě to nějak neirituje. Jestli ti pocukává na volnoběh, nemáš třeba "nakouslý" některý ze zapalovacích kabelů? Dost častá závada, chutnají kunám... A co benzín, netankuješ nějaký "blafy"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 auto za ten rok nocovalo vždy jen v garáži,kabeláž je v pořádku a pocukávání je od začátku,už ze spalování benzínu při nákupu to dělalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 A co na to servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 že se takhle může projevovat nezajetý motor..myslím,že po 7700km už by zajetý být mohl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 Tak s takovou odpovědí bych se po 7700 km nespokojil. Změň servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.