Zkontroluj si napřed stav hladiny chladící kapaliny v nádržce a raději ji měj v autě na dolití. Pozor při dolévání při zahřátém motoru. A topení bych dal na chvíli na maximum.
Ne, to znamená, že termostat otevírá až po zahřátí kapaliny v tom okruhu na těch cca 105°C. No nevím, ale třikrát měnit pumpu, to je pěkná divočina. Je si mechanik jist, že ta poslední pořádně funguje, respektive, že fungují termostaty?
@bouchy01 Pozor, motor 1.2 TSI v OIII je z jiné konstrukční řady, než ty díly motorů a téma, na které vedou tvé odkazy. Termostat (respektive dva termosty - pro velký a malý chladící okruh) je tam ve skříni termoregulátoru a čerpadla chladící kapaliny.
2 - Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ pro velký okruh chladicí kapaliny
❑ začátek otevírání do 07.2016 cca 105 °C
❑ začátek otevírání od 07.2016 cca 97 °C
❑ rozdílná provedení ⇒ Elektronický katalog originálních dílů „ETKA“
15 - Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ pro malý okruh chladicí kapaliny
❑ začátek otevírání cca 87 °C