Přejít na obsah

Viktor X

Uživatel
  • Počet příspěvků

    415
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2811 zobrazení profilu

Oznámení Viktor X

  1. Pořešils? Kdys naposled měnil palivový filtr s gumičkami na "téčku"? Mě se to kdysi chovalo podobně, a lítal tam vzduch, ve vyšších otáčkách to čerpadlo přepralo.
  2. Viktor X

    pada nafta

    Zdalipak s O1 TDi ještě nekdo kromě mě jezdí... 🙂 Přes prázdniny O1 odpočívala a pak nešla nahodit, vůbec netahala naftu, ani po výměně a zalití filtru. Byly zpuchřelé a popraskané před lety měněné přepadové hadičky, jedna přímo na čerpadle.
  3. Fakt nikdo nic? První dle mapy použitelné a snad nezablokované místo vypadá u silnice "Ke kolodějskému zámku" https://mapy.cz/zakladni?pid=105198245&newest=1&yaw=1.235&fov=1.257&pitch=0.187&x=14.6197179&y=50.0630709&z=19&ovl=8 Edit tak plocha za zákazem vjezdu je prý občas od PČR za 200,- 🙂
  4. Holka bude výhledově dělat řidičák, tak hledám nějaké místo na popojíždění a tréning řazení, ideálně opuštěné letiště 😄, kterého jsem si zatím nevšiml. Od parkovišť s lidmi a vozidly bych se nejraději držel dál. Neřešil jste někdo, nemáte nadějný tip? Děkuji.
  5. Teda to je doslova hysterie kvůli odsávání oleje... :-( . Podle DP se mění olej po 2 letech/30.000 km vypuštěním šroubem s výměnou filtru, tady není co řešit. Ale jakákoliv péče navíc je nadstandartní! Pokud olej, který má zvládnout 30t a dva roky vyměním už po 15t a jednom roku odsátím (především proto, že tím nedělám před panelákem bordel), tak i kdyby tam zbylo 1/2 litru starého, jako že nezůstane, pořád tam bude 90% zcela nového oleje bez roční vlhkosti, který půjde po dalších 15t pryč i s filtrem a motor bude nadšený. Záleží na vkusu každého soudruha, ale chce to především zapojit zdravý rozum. Co takhle jít zpátky k věci - odsáváte jen polyuretanovou hadičkou od odsávačky, nebo s nějakou kovovou koncovkou, aby se nekroutila nebo nějakou trubičkou? Kovovou do toho ohybu nenarvu. Díky za věcné reakce. PS První výměna u předchozího majitele proběhla ve 32 081 km, za to bych přerážel ruce...
  6. To je mi právě záhada, podle škoda dílů má 1,6 a 2.0 TDI stejnou "esíčkovou" měrku, do tohohle kovovou trubičku zaručeně nenacpu, i když bych rád - zamlouvá se mi nápad měnit olej po 15 tisících bez výměny filtru.
  7. Tak u Supa na začátku měrky ohyb jako blázen, mluvíš o jiném voze, nebo jsi vyndával vedení měrky? Nebo jsi jen přilepil krátkou trubičku na konec hadičky? Dával jsem nový Total (byl tam i od autorizáku), na sídlišti jsem se děsil vyndávání filtru a olejové sprchy, ale přípravek z plastové trubky a pet lahve vražený v prázdné lahvi od oleje zachránil životní prostředí od potupné zkázy.
  8. Po stažení samozřejmě doplněna přípona pdf, ale ať dělám, co dělám, technický list se ne a ne ukázat, vždycky to stáhne "KARTA BEZPEČNOSTNÝCH ÚDAJOV", tj bezpečnostní list. Ale z jiného soudku - nakoupil jsem Total Quartz INEO Long Life 5W-30, protože podle nálepky v motorovém prostoru v autě dosud byl, ale vytáčí mě "nejistá" hodnota TBN, tj alkality oleje. V aktuálním technickém listu není uvedena, v anglickém TL z roku 2012 a španělském TL z roku 2019 stojí 6,2 mg KOH/g, ale v německém TL z roku 2018 je uvedeno krásných 8,7 mg KOH/g. Dělají si z nás Frantíci srandu, nebo je to pověstná dvojí kvalita zboží u nás a "na Západě"? EDIT Pro fanoušky Totalu přikládám odkaz na technickou analýzu oleje z roku 2013, mj TBN naměřili 6,6 mg KOH/g. Total Quartz Ineo Long Life 5W-30
  9. Podle Dílenské příručky (pardon) S3, nicméně jak jsem viděl ukázky z S2, má to stejné, i do "jeté" převodovky patří 2,3 litru. Ve zkratce postup při "Kontrole hladiny převodového oleje" je dle DP takovýto: vyčištění převodovky, vypuštění oleje do zachycovací měrné nádoby 3l, cituji "Doplnit množství převodového oleje v záchytné nádobě na 2,3l", a šup s ním zpátky přes demontovaný spínač zadních zpátečky. Uvažuju, že tam vrazím RAVENOL MTF-3 SAE 75W, který splňuje G05 252 7A2. U Okty mi Mogul Syntrans také šlape, jako hodinky. Ono dát za 3 litry oleje 1000,- nebo 4500,- je sakra rozdíl.
  10. Převodovka 02Q, 0BB, 0FB vydání 04.2018 Ale nikde nemůžu najít převodovku RSP pro 1.6 TDI, dostal jí i Karoq... EDIT Omluva, nalezený odkaz odstraněn - odkazy na obě převodovky jsou již zveřejněné v sekci Karoq.
  11. Viktor X

    Chiptuning

    Zdar, Balance je + 25% výkon 88kW -> 110kW a + 30% krouťák 250Nm -> 325Nm. Šel jsi do toho? Jakou máš zkušenost? Já vážně uvažuji o variantě Atest +19%, tj 105kW a 298Nm, to mi přijde celkem citlivé.
  12. VCDS je program s vlastním kabelem (origo s licencí), na něm WOW nespustíš, ten má vlastní kabel. Nezkoušel jsem, ale s hex can V2 by neměl být problém nakódovat.
  13. Viktor X

    Vyměna antény

    Takže těsnění s "hranatými" otvory je na nic, velikost na půl cesty mezi origo a čínskou náhražkou se sklopnou anténou (a zesilovačem k ničemu), která má větší rozměry, ale to oválné je celkem použitelné, i když by se hodilo o chlup menší. Kupoval jsem ho označené jako "Auto Roof Aerial Antenna Rubber Gasket Seal for Astra Corsa Meriva Car Styling Car Accessories Outer parts" zde za 0,89 USD: https://www.aliexpress.com/item/33019154973.html?
  14. To není dobře, byl jsem na tom stejně. Vůli hadičky na trubici podtlaku u vývěvy vyřeší hadicová spona, ale ověř si, jestli nemá vůli i ta samotná příruba vývěvy, na fóru to lidé řeší zalepením epoxidem. Ověř stav hadice, co vede k posilovači, je z měkčeného plastu či co a ráda na koncích napraskává, hlavně u posilovače, pak tam tudy vniká vzduch. Já auto koupil už s hadicí omotanou izolačkou, ale musel jsem dát novou. Taky jsem musel seřídit vůli (po výměně zadních třmenů) na ručce, byla moc utažená, a od té doby (klepu na dřevo) už to snad brzdí OK, i když na to při každém sešlápnutí pedálu musím myslet.
×
×
  • Vytvořit nový...