Jo jo, výměna náplň za náplň bez problémů. Víc hliniku ve fitru by to mělo vyřešit okamžitě. Přeci jen se "řidší" olej dostane rychleji na všechna mazaná místa.
To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.
V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
Já jsem na HTP koupil JMJ, o namontování a na prvních emisích hodnoty nula celá nula nic. Už před další emisní kontrolou a ani ne 10 000 km se rozsvitil vrtulník a na diagnostice opět nízká účinnost katalysátoru. Emisema to ještě prošlo, ale nevím, moc mě nepřesvědčil.....
"Vadnutí brzd" způsobuje přehřívání destiček. https://www.bremboparts.com/europe/cs/podpora/údržba/jev-fadingu-tzv-vadnutí-brzd-a-plynová-kapsa-srovnání-dvou-problémů-324324
Kup si keramické, ty nevadnou. https://www.wemoto.cz/info/rozdeleni-brzdovych-desticek
Já jsem si tím (skoro) jistý. Jednou se mně "kopání" do volantu a do pedálu dost výrazně změnilo jen po tom, co jsem škrabákem odrhnul orezlé okraje kotoučů.
Pod gumovou krytkou uprostřed viz odkaz výše, je páčka, kterou se dá mechanicky odemknout - zamknout. Je potřeba rukou pod tapícirunkem nahmatat. Na fotce v příloze je gumová krytka odstraněná. 😉
Jen nevím, proč tuto informaci ani google nenajde. Asi tajemství.
To bude asi normální. Mně se podobné stalo po výměně spojky a přítlačáku. Stará spojka se musela sešlápnout výrazně větší silou. První šlápnutí po výměně mně polil pot, že jsem tam asi něco zapomněl dál. 🙂 A jezdí to bez problémů. Na lepší si snadno zvykneš.