Přejít na obsah

McMatej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1920
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

10555 zobrazení profilu

Oznámení McMatej

  1. Dost práce to je, ale ne na 2 - 3 dny. Dělal jsem si to sám, jako ty rozvody 🙂, hrál jsem si s tím a za 2 dny pohodové, klidné práce, to bylo hotové. V servisu by na to měli mít nějaké "normohodiny". https://autoweb.cz/dlouho-trvaji-opravy-servisu-mejte-prehled-nenechte-se-napalit
  2. Pokud se nepletu, tak vzduch proudí skříní topení a klimatizace tak, že nejprve prochází všechen skrz výparník klimatizace. Pak jde dál a je rozváděcí klapkou směřován a rozdělován do výměníku topení nebo okolo topení. Pak jde do výdechů. Vlhko je na výparníku klimatizace a pod ním, kam zkondenzovaná vlhkost stéká a odtokovou hadičkou vytéká ven pod auto. Ale tam se teplo z výměníku topení dostat nemůže, to by bylo proti proudu. Rozváděcí klapky jsou nad topením a výparníkem, tak na ně by se vlhkost dostat neměla. Nerozumím tomu. Proč to zasmrdí právě a jen když se se vypne chlazení?? Až mi to na....., tak to provrtám a kouknu dovnitř endoskopem.
  3. Je zajímavé, že když si někdo stěžuje na smrdící klimu, tak píše, že to nejvíc zasmrdí, když se kiĺima vypne. Kde je tam ten smrad schovaný, když to před vypnutím fouká hodinu a nesmrdí to?
  4. Mně se na mašině v klima servisu nelíbí hlavně to, že se okruh vakuuje. Byl jsem v servisu s klimou 2 x a 2 x se mně potom únik výrazně zvětšil. Vakuujeme i v práci (něco jiného), tak vím, co vakuum dokáže.
  5. Myslím, že olej je olej. Když to není mastné, tak to neutíká. Ale školy nemám .... 🙂 Nakonec když to doplníš olejovou verzí, tak by se nemělo nic pokazit.
  6. Já jsem nedávno objednával https://easyklima.cz/obchod/easyklima-plyn-pro-nabijeni-automobilove-klimatizace/, mají i s utěsnovačem a další kombinace. Olej z toho "neutíká", tak bych ho nedoplňoval. A měli to i v Kauflandu za 462 Kč. Ale měli .....
  7. Má to 504 / 507 jako ten Shell, tak by se nemělo stát nic. Pokud výrobce požaduje 504 / 507, tak to musí stačit. Myslím, že oleje pro EURO IV...... a podovné "přívlastky" jsou jen marketing a reklama.
  8. Tak to nevím a ani jsem to na gumě nehledal. Každopádně to číslo bude na energetickém štítku. A ze staré pneu jsem číslo našel v objednávce.
  9. To nejsou stejné gumy. Liší se tím číslem pod QR kodem. Podobné jsem řešil u GOODYEAR 205/55R16 91V EfficientGrip Performance 2. Rozdíl bude v (asi) konstrukci. viz informační list k produktu tady https://www.automobilovedily24.cz/pneumatiky/kumho-8808956267278-2259623 nebo https://www.automobilovedily24.cz/pneumatiky/kumho-8808956238384-2232143
  10. Nemůže být (není) číslo dílu napsané na tom ventilu? Já jsem číslo dílu - "zámek nádrže" na zámku napsané našel.
  11. Strhnuté je to na čidle nebo v hlavě?? Oba případy by šli řešit nějak "instalatérsky", teflovová páska, silikon na motory ...
  12. Jsem v tomto fakt dost amatér, takže nerozumím řeči tvého kmene. A za 2) auto teď nemám u sebe.
  13. Jak to že to nejde?? Vždyť je to úplně jednoduché. Když máš volant rovně, tak auto jede doprava, tak je třeba spojovací tyče řízení na levé straně zkrátit a na pravé straně o stejný kus prodloužit. Metodou pokus - omyl, dokud nebude volat tak jak chceš. Hlavně si nepoplést směry otáčení a dávat pozor, abys na jedné straně prodlužoval a o stejný kus na druhé zkracoval. viz miklisek, vloženo 21. leden 2020
  14. Nechci malovat na zeď, ale mohli to udělat velké proudy, větší zatížení. A protože ze startovacíma proudama nic neuděláme, tak jestli chceme být k baterii milosrdnější, tak zbývá jen omezit nabíjecí proudy....
  15. Dobrý výběr zvedáků je na každém autovrakovišti.
×
×
  • Vytvořit nový...