Přejít na obsah

McMatej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1884
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

10021 zobrazení profilu

Oznámení McMatej

  1. A nebude cena za diagnostiku vyšší, než na slepo výměna snímače teploty motoru?
  2. Jo jo, výměna náplň za náplň bez problémů. Víc hliniku ve fitru by to mělo vyřešit okamžitě. Přeci jen se "řidší" olej dostane rychleji na všechna mazaná místa.
  3. Rozumy o olejích jsou tady zejména téma 22 Mažou nízkoviskózní oleje dobře.pdf. 10W60 je dost extrém.
  4. To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat. V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
  5. Já jsem na HTP koupil JMJ, o namontování a na prvních emisích hodnoty nula celá nula nic. Už před další emisní kontrolou a ani ne 10 000 km se rozsvitil vrtulník a na diagnostice opět nízká účinnost katalysátoru. Emisema to ještě prošlo, ale nevím, moc mě nepřesvědčil.....
  6. "Vadnutí brzd" způsobuje přehřívání destiček. https://www.bremboparts.com/europe/cs/podpora/údržba/jev-fadingu-tzv-vadnutí-brzd-a-plynová-kapsa-srovnání-dvou-problémů-324324 Kup si keramické, ty nevadnou. https://www.wemoto.cz/info/rozdeleni-brzdovych-desticek
  7. taky vinšuju všechno nej .... a šťastný nový rok. Hlavně méně nenávisti a paranoi. 😉
  8. Já jsem si tím (skoro) jistý. Jednou se mně "kopání" do volantu a do pedálu dost výrazně změnilo jen po tom, co jsem škrabákem odrhnul orezlé okraje kotoučů.
  9. Pod gumovou krytkou uprostřed viz odkaz výše, je páčka, kterou se dá mechanicky odemknout - zamknout. Je potřeba rukou pod tapícirunkem nahmatat. Na fotce v příloze je gumová krytka odstraněná. 😉 Jen nevím, proč tuto informaci ani google nenajde. Asi tajemství.
  10. Podle údajů prodejce, 250 mA při osvětlení 10 000 lux není mnoho. Ale něco lepší než nic.
  11. Nevím přesně jaký karburátor má Favorit, ale jak si tak vzpomínám, tak umělo pozlobit prohnuté víčko. Hlavně aby to nebyl moribundus. 😉
  12. Hlavně záleží na tom, jak dlouhé trasy plánuješ jezdit a jak velký bude podíl studených startů. Ale jak se píše výše, nejde o život, tak jde o ....
  13. To bude asi normální. Mně se podobné stalo po výměně spojky a přítlačáku. Stará spojka se musela sešlápnout výrazně větší silou. První šlápnutí po výměně mně polil pot, že jsem tam asi něco zapomněl dál. 🙂 A jezdí to bez problémů. Na lepší si snadno zvykneš.
  14. Já se nemůžu zbavit pocitu, že v tom mají prsty automobilky. Pro ně je výhodné, že nebudou muset vyvíjet a vyrábět současně oba druhy pohonů.
×
×
  • Vytvořit nový...