Přejít na obsah

Krtek6

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 738
  • Registrace

  • Poslední návštěva

4 Sledující

O uživateli Krtek6

  • Narozeniny 2.4.1988

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    231474159

Návštěvy profilu

3 339 zobrazení profilu

Oznámení Krtek6

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

42

Popularita

  1. čus..má někdo nějaké povědomí o kvalitě respektive poměr cena výkon rozvodů firmy GATES PowerGrip? Všude když napíšu VIN auta, tak nejsou schopni nic najít...nevím co to mám za speciální auto....našel jsem nějakou docela přívětivou cenu aj s pumpou, ale rád bych si ověřil kvalitu páč tohle neznám a už jsem nějakej pátek ze cviku... dodatková otázka ať nepíšu do x témat... EGR ESEN SKV?...totéž? díky
  2. Tak předpokládal jsem, že v rámci koncernu je to furt stejný :) evidentně se časy změnily od té doby co jsem tu nebyl.... no a co se toho hurvinla týče...něco nastudované mám a někde mám mezery...nepopírám...ale výměna budíků plug and play je to první a nejjednodušší z celé operace:))
  3. čus borci...vím, že jsem tady jak černá ovce...ale chtěl jsem se zeptat, zda by někdo uměl vyměnit budíky za virtual cockpit aj na LEONOVI 3?? model 08/2018... a co by to obnášelo....pokud jsem četl dobře, tak by mělo stačit jen vyměnit budíky Plug and play a nakódování...a předpokládám, že to kódováví neumí jen tak někdo...já střední Morava :) díky..
  4. no pokusím se.....šéfovi to říct asi můžu, ale tomu mechanikovi spíš ne...přijde mi takový náchylný na slovo...takovej ten typ co mu chceš pomoct s vadou a on se tváří, že ví všechno nejlíp a ty z něho děláš debila..
  5. no...volal mi před chvílí servis...auto našich připravený k odběru..hotový seskládaný....a u mojeho teda diagnostikovali, že je chyba někde v kabeláži...tak jsem je znovu odkázal na svazek kompresor-řj...i přesto, že mechanik tvrdil, že to kontroloval...
  6. SW jsem napsal já ne on. Beru to obecně, že to není mechanická záležitost. Prostě kódovací záležitost...
  7. No takže aktualizace informací...stihl jsem dneska přímo mechanika před odchodem tak mi k tomu něco málo pověděl....Auto našich je funkční a klima opravená. Problémy byly dva a to motorek větráku (samozřejmě ten hůře přístupnější) a prázdná náplň..To je to lepší. Bohužel mi auto nepředal (i když jsem ho potřeboval), protože ještě neměl složený interiér, a to z důvodu, že stále řeší to mé a chodil to tam testovat. Pokud jsem to z jeho skákavého a netrpělivého povídaní pochopil dobře, po mechanické stránce je vše v pořádku, Vše zkontrolováno několikrát, proměřeno, ozkoušeno a jediná závada je tedy v SW auta. Tak nějak jsem z jeho slov vycítil, že kódovat asi tak moc neumí, a že v pondělí přijde borec s počítačem a všechno to nakóduje. Stejně mám takovej vnitřní dojem, že se s tím zase domluví jen Vaša. Musím mu brnknout jestli by na mě neměl čas :))
  8. Myslím, že tohle určitě dělal. Měl z motoru natáhlý jakýsi kabel do interiéru a něco mi k tomu říkal, že už i nějaké testy dělali. Ale z nedostatku času jak u mě tak u nich (včera po 17.hodině) jsem to dál nerozebíral. Musel jsem ještě na poštu a o ni evidentně taky už spěchali. Bo mají do 16. Kompresor byl jedna z x vad. Ten nešel a nyní už ano. V servisu je jak moje auto tak i našich. Obě mají stejný problém. Říkal mi, že zkoušeli i vyměňovat díly mezi auty, aby vyloučili-našli chybu, ale krom toho kompresoru nenašli nic nefunkčního. Já k nim jezdím často, ale vždycky to byly spíš čistě mechanické práce. Ne elektro. Borci jsou znalí, ochotní. To, že něco přehlédli si myslím taky. Spíš se snažím jim dávat veškeré info, které získám o tomto problému.
  9. Čus borci!! Tak jsem zase přišel s neidentifikovatelným problémem....přestala mi chladit klima....vzduch fouká, ale ne studený. První podezření po naštudování fóra byly motorky ventilátorů. Ty jsou v pořádku a fungují. Poté jsem dal auto do servisu. Zde mi řekli, že je špatný kompresor. Kompresor vyměněný, ale dle servisáka se nesepne "ventilátor". co všechno už vyměnily, zkontrolovali a prošli - jednotka dochlazování - kompresor - vyměněný a šlape - motorky ventilátorů - prý šlapou není nutné měnit - pojistky jak v deklu baterky tak v interiéru - čidla teplot a motoru - snímač teploty výparníku - ŘJ klimy - kabeláž kompresoru - ovládací panel měli aj tipy ze škodovky co všechno to může být a na co se zaměřit, bohužel neví už co s tím. Strávili už nad tím 2 dny. Má někdo ještě nějaký nápad co to může být nebo na co se zaměřit? Prý je to jediný zádrhel na mém autě, který to brzdí. U rodičů je problémů víc a tam taky neví co. Díky ps: na VAGu to samozřejmě měli x krát a výsledek je ten nesepnutelný ventilátor
  10. no já co jsem se díval do DP tak jsem měl asi nějakou hodně obecnou nebo jsem zapomněl hledat
  11. no...tak v prvé řadě...já jsem omezený prostory a časem a taky tím, že už je to nějakej pátek co měl auto takhle rozdělaný a věděl přesně kde co je a co mám dělat...takže jsem se nechtěl pouštět do žádných větších akcí, kdybych to náhodou nedal, abych byl schopný s autem odjet domů...a za druhé..chtěl jsem zkusit tu metodu bet vyndání celé přístrojovky
  12. Tak jsem se dneska pustil do výměny motorků...nedělal jsem si iluze, že to bude jednoduché...snažil jsem se využít metodu s palubní deskou namontovanou....a můžu vám říct.....že to umístění motorku vymyslel debil...fakt, že jo... skoro 4 hodiny jsem s tím zápasil, abych neudělal nic...rozdělat tu "zarážku" nebo co to je...to je umění...nevím jak, ale podařilo se mi oddělat pouze tu spodní...horní buď nevidím nebo nevím zda tam je..každopádně to tam furt drží a nejde to vyhodit z koleček...takže jsem neuspěl..a příští týden to jde do servisu ať se tam s tím baví...já už na to nemám nervy a čas...
  13. Čus borci! Už jsem tu dlouho nebyl a vypadl jsem ze cviku. Řeším teď problém s tím, že klima nefoufá studený vzduch. Paradoxně na obou autech. Podle toho co jsem si přečetl by měl být problém v tom servo motorku. Jediný co jsem zatím ještě nepochopil jaký je rozdíl mezi díly 6Q1 907 511 - 6Q1 819 453A - 6Q1 819 453B -....atd. Podle VIN čísla jednoho ze dvou vozů tam je osazeno 6Q1 819 453B, a protože se už ukončila výroba tohoto dílu, byl tento výrobek nahrazen 6Q0 907 511 jaký je mezi tím rozdíl?? Je vůbec nějaký??? Je to F1 r.v00 1,4 16V 74kw s klimou.... díky předpokládám, že ten co ovládá jestli klima chladí je ten hůře přístupný...V68
  14. Ještě to zjednoduším.....co největšího můžu dát na 17" a 16" kola a co je tam od výroby
  15. Zdar Mistři! Potřeboval bych pomoct s pár informacemi v rámci koncernu 1) Jak velké má OIII/Leoš/A4 standardní kotouče v předu a jak velký brzdič? (Motory TSi) 2) Zadní náprava je buben nebo kotouč? Pokud kotouč jak velký? 3) Jaký největší kotouč může mít v předu v kombinaci s brzdičem pro 16" a 17" kolo, aby se tam vlezl a byla tam vůle? nikde to nemůžu dohledat :( asi jsem už lama
×
×
  • Vytvořit nový...