Přejít na obsah

Tažné zařízení na OII


Igor

Doporučené příspěvky

Si sice v diskusii k O2, ale skusim ti poradit. Priprava vacsinou znamena len dotiahnute kable od poistiek dozadu do kufra kde ma byt riadiaca jednotka tazneho.

Dalej je potrebne namontovat tazne, pridat riadiacu jednotku a kabelaz od nej ku zasuvke.

U prvej Fabie stacilo napojit neorigo tazne na zadne svetla a nemusela sa riesit jednotka ani tahat kabelaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám dodělávané tažné (SVC Náchod) VTZ-002-271 s elektrikou SK-017-B1, vše je namontované a zapojené. Jenom mi tvrdil elektrikář, že se nemusí přes počítač nic nastavovat. Po přečtení tohoto vlákna si nemyslím, že by to byla pravda. Nenašel by se tu někdo v okolí Plzně, kdo by to nastavil ? O2FL 2011. Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, koduje sa len s origo riadiacou jednotkou. Potom to ma funkcie ako strazenie vozika alarmom (detekuje odpojenie z el. zasuvky), iny rezim funkcie ESP (aby sa nezalomil vozik), indikacia pripojenia vozika na radiu, odpojenie parkovacich senzorov a hmlovky.

Odpojenie parkovakov a hmlovky zvladaju aj niektore neorigo elektriky.

Editováno: , autor: zelo7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chci se zeptat jestli mi někdo může poradit či doporučit tažné zař. a sdělit třeba i cenu jak se to pohybuje na octavii 2 se zadníma parkovákama. Určitě bych to tu někde našel po fóru ale odjíždím na dovču tak nemám čas sedět u PC a hledat. Předem díky za věcné odpovědi či rady  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,trošku široká otázka,stáhnu to na to co každého zajímá nejvíc a to je cena.Tažné na O II se dá pořídit od 4900,- včetně montáže.

              Za tuto cenu je schválené funkční tažné.Komu to nestačí,může mít něco lepšího za násobky této ceny.Podle mých zkušeností

              99,9% volí podle ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež sa prikláňam za origo - osobne som si ho včera tiež montoval.

Výhody originálu - nebije sa s elektrikou auta, kontroluje funkciu žiaroviek (nemusíš vystúpiť a skúšať či ti vozík svieti), odpoja sa parkovacie senzory a hmlovka, alarm (keď máš zamknuté auto s vozíkom tak po odpojení zástrčky vozíka sa spustí alarm) a aj ESP funguje inak keď má pripojený vozík (funkcia proti zalomeniu).

 

Výhodou neoriginálu je jedine cena. Nevýhoda je že musíš použiť na elektroinštaláciu CAN oblbovák aby ti vozík vôbec svietil a nehádzali žiarovky chyby.

Editováno: , autor: zelo7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chci se zeptat jestli mi někdo může poradit či doporučit tažné zař. a sdělit třeba i cenu jak se to pohybuje na octavii 2 se zadníma parkovákama. Určitě bych to tu někde našel po fóru ale odjíždím na dovču tak nemám čas sedět u PC a hledat. Předem díky za věcné odpovědi či rady  :kol-47:

Grrr, tady zase někdo nehledá a zakládá duplicitní téma.   :kol-29:    Témata sloučena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Nemáte někdo prosím original návod na instalaci tažného na O2 Face Combi 4x2 ?

 
Potřeboval bych pro instalaci železa 1Z0 092 155, a to jestli se tam něco neřeže a atd...
 
Pak jestli nemáte někde v PDF návod na elektroinstalaci. Mám jen na Yeti a pojistková skříň je u O2 odlišná.
 
Moc děkuji za odpověď a pomoc :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Schému máš v tejto téme:

http://forum.skodahome.cz/topic/41528-sch%C3%A9ma-zapojen%C3%AD-elektrop%C5%99%C3%ADpojky-ta%C5%BEn%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page-2

 

Čo sa týka montáže železa tak tá je jednoduchá - zhodíš nárazník, odmontuješ kovovú výztuhu čo je za nárazníkom. Za ňou sa ti odkryjú dva štvorcové otvory. Do nich zasunieš ťažné. Bude to vyzerať asi takto:

http://www.elsaslovakia.sk/ImageHandler.ashx?size=2&img=NzNlMjY4Zjc4MDUyM2M5YS5qcGc=

 

 

Prišróbuješ ho z boku. 2 skrutky na každej strane. Otvory na pre ne sú prekryté takými plieškami, tie len vylúpneš. Na ľavej strane sú schované za tepelným štítom výfuku.

 

Rezať treba nárazník ale len kúsok z dola kde bude vychádzať železo a zásuvka:

http://www.google.sk/imgres?imgurl=http://www.tazargroup.sk/images/catalog/oris-detail-upevnenia-octavia.jpg&imgrefurl=http://www.tazargroup.sk/tazne-zariadenie-skoda-octavia-ii-iii-sedan-2euk0&h=480&w=640&tbnid=1mW-mGzl5cTg3M:&docid=e11v87Bbz5lqbM&ei=pbogVpfRKcuxapGZi9gO&tbm=isch&ved=0CE0QMygoMChqFQoTCNe3isDOxsgCFcuYGgodkcwC6w

 

Foto som našiel len s neorigo ťažným ale je to podobné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka pripojenia vodičov na riadiacu jednotku. Tak záleží či máš BSG alebo BCM (facelift)

 

BCM sa zapája:

C 15 - CAN H komfort

C 16 - CAN L komfort

C 17 - vstup od spínače brzdovek

 

BSG:

svorkovnica G, piny 7 a 8 - CAN (tu neviem ktorý je ktorý, musíš podľa farieb)

svorkovnica E, pin 2 - Brzdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

reže sa len do spojlera - pred FL , FL pokiaľ viem má vždy nárazník vyrezaný , teda ak som dobre sledoval doposiaľ .. 

 

ešte je dobré po demontáži výztuhy nárazníka ošetriť plech pod ňou /je to aj v návode/ a zaskrutkovať nazad horné dve skrutky prípadne aj zatmeliť - idú durch do kufra a osobne by som tam dieru nenechával 

 

http://uloz.to/xG7RSgjH/1z0-092-155-155a-pdf   návod v pdf 

post-51372-0-27001900-1446896170_thumb.j

post-51372-0-17962300-1446896194_thumb.j

post-51372-0-80465400-1446896224_thumb.j

post-51372-0-80100500-1446896258_thumb.j

post-51372-0-37816000-1446896316_thumb.j

post-51372-0-31722500-1446896343_thumb.j

post-51372-0-23286600-1446896527_thumb.j

Editováno: , autor: suri.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

poznáš to podle toho, že v pojistkové skříni jsou osazeny piny i v pozicích pro tažné.

Příprava je defakto jen kabeláž do RJ (napájení a data) ale ušetří to rozebírání.

Pak se musí dokoupit sada RJ s el. instalací a zásuvkou no a samotné TZ.

Doporučuji koupit vše originál, el. instalaci už jen pro to, že hlídá prasklé žárovky na vozíku, odpojuje zadní parkovací senzory a pokud je auto vybaveno origo. alarmem tak při pokusu odpojit zásuvku vozíku při zamknutém autě začne alarm houkat

Pokud to správně chápu tak by v kufru měla být už natažená elektrika?Nebo jen v pojiskovce jsou přívody a stejně se ze zadu musí dotahnout všechno a v pojistkovce dopinovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak máš prípravu na ťažné vtedy už máš osadené poistky v poistkovej skrini a natiahnuté káble z poistkovky a z centrálnej riadiacej jednotky až do riadiacej jednotky ťažného (v kufri na zadnom podbehu). Pre dorábku riešiš len riadiacu jednotku a kabeláž od nej k zásuvke ťažného.

Ak nemáš prípravu vtedy musíš natiahnuť všetko až dopredu.

Editováno: , autor: zelo7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky.Už jsem na to dneska koukal a příprava tam není.Původně jsem chtěl jít cestou použitého originálního tažného a k tomu příslušné elektriky,nicméně zvítězila cena tak asi půjdu cestou nesundávacího neorigo a nějaké uni elektroinstalace.Stejně budu muset vše tahat z někama a hlavně nebudu muset řešit stk a podobné cypoviny kvůli tomu abych ho přihlásil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...