Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  1. MAXI DOT - Slovensko 1 2

    • 37 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  2. zvuk rezervy

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  3. LED SUFITKY v RZ

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  4. servo TRW

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  5. Spínací skříňka

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. Startér SDI

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  7. nestabilne napatie 1 2

    • 48 odpovědí
    • 9k zobrazení
  8. nefunguje kúrenie

    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  9. Programovani imobilizeru

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  10. xenony - ballast

    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  11. zapojeni problem

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  12. vypinac na svetla

    • 23 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  13. RJ motora

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  14. Pojistka nabíjení

    • 1 odpověď
    • 5.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @gambaboi, nové Euro 6+ motory sa potrebujú najprv zohriať aby mali dobrú spotrebu a to úplné zohriatie (teplota oleja aspoň 90°C) trvá v zime kľudne aj 20-30 km, takže na kratšej trase pekné hodnoty spotreby nečakaj! Ďalšia vec je, že už pri Superbe III sa dalo vidieť, že pohon 4x4 zvyšuje spotrebu oproti prednému pohonu aspoň o liter, čo má za následok, že napr. TSI s predným pohonom má podobnú spotrebu ako TDI 4x4. Ďalšia vec je samozrejme narastajúca hmotnosť áut. Môžeš optimalizovať aerodynamiku a málinko zvyšovať efektivitu motora a pohonné ústrojenstva a získať tým niečo na spotrebe, ale na rozbehnutie vyššej hmotnosti potrebuješ vždy viacej energie a keď následne túto kinetickú energiu nezužitkuješ vo forme čo najdlhšieho plachtenia ale iba ju iba brzdením premeníš na teplo, tak spotreba oproti síce staršiemu, ale ľahšiemu autu pôjde logicky nahor.
    • Super dakujem, budúci týždeň mením,  môžem ho bez problémov len vymeniť ? 10w60 vyliať a naliať 5w30? Samozrejme všetky filtre tiež 
    • @eliot13 A kde jsi ty prosím přišel na to, že příspěvek od @e1. byl mířený na tebe? Žádné osobní napadání a urážky na tohle fórum nepatří. Takže další diskuze už jen na slušné úrovni.   @jony5299 Problematika Lane Assistu u Octavie 3 se řeší v příslušné sekci, tak se zeptej tam. Tady je přímo téma.  Možná už tam najdeš i odpověď. Toto téma je jen pro Superb 3.
    • Okrem iV všetky motory, ktoré majú maximálny točivý moment väčší ako 250 Nm sú párované s DSG prevodovkou DQ381. To znamená aktuálne všetky naftové motory a všetky benzínové motory s objemom 2 litre majú DQ381. 1.5 TSI má "suchú" DQ200-ku a iV by malo mať DQ400-ku.
    • Mám vzadu dětské sedačky a ikonku autíčka tam nemám vůbec. Každopádně vyzkouším bez nich, jestli se objeví a uvidím. Kontrolovat dospělé nepotřebuju, ale děcka jo.  Pak to nedává smysl. Výbava je LaK a tento bezpečnostní prvek by neměl být podmíněný výbavou.
×
×
  • Vytvořit nový...