Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  1. centrál

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. Fabia 1.2HTP 2006

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. Safe system - spínač

    • 10 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  4. Na co je tenhle kabel?

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  5. ABS 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  6. Centrál+otváranie kufra

    • 3 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
  7. Centrál

    • 12 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  8. snimac vonkajsej teploty

    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  9. fabia prasklá pojistka

    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Automobilový design je zajímavé umění. Radikální stylingové nápady, které byly poprvé načrtnuty na papíře, zřídka skončí na sériovém voze podle představ. Výrobci automobilů však někdy dávají svým designérům volnost, aby se pustili do divočiny a dávají průchod neuvěřitelně skvělým výsledkům. Kreativní myslitelé v Peugeot to udělali a předělali ikonickou 504 na děsivou zbraň Pikes Peak. Hezké nebo ošklivé? Posuďte sami Vůz postavený v Peugeot Design Lab má všechny vychytávky, které byste očekávali – široké přední blatníky karoserie s viditelnými vrcholy kol, obrovské zadní křídlo, gargantuovské zadní části, velký splitter a stejně směšný difuzor. Nemá ani zadní nárazník, přičemž zadní kola […] Článek Peugeot dal designerům volnou ruku a oni přišli s tímto se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Předpokládám, že auto má najeto raketu, takže otázka zní jak dlouho ho vlastníš a jak znáš jeho provozní historii. Jinak by to chtělo kompletní výpis chybových hlášek a zmínit jestli jde o automat nebo manuál. pak logicky zkontrolovat sensory, popř. pokud je to možné vyčíst jejich hodnoty diagnostikou popř. napíchnout osciloskopem. Nevím jak moc na to trpí 1.9 TDI, ale 1.4 TDI často trpí na zvýšenou axiální vůli klikové hřídele a ta pak 'ujíždí' sensoru a ten dává nesmyslné hodnoty, což dle mých informací znamená KO motoru.   Takže shrnuto, zajeď někam kde dělají paralelní diagnostiku, protože to sám dohromady asi nedáš.    
    • Zdravím Škodováci,mám kodiaqa s el.tažným zařízením. Potřebuji poradit nelze vyklopit…tlačítko v kufru nesvítí a porucha nikde není(diagnostika VAG) nedokáže někdo poradit??? Tažne je origo Škoda a je nové.
    • diky za info ja to mam od predani vozu do aktualních 700km a pisaji porad  
    • diky za reakci. Ano řekli mi, že se to musí obrzdit. čistil jsem wapkou i čističem brzd separátně a nic nepomohlo. nájezd je 700km, tak počkám 1000 km a uvidím
×
×
  • Vytvořit nový...