Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

  1. Vysoušeč klimatizace

    • 8 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  2. Blbne centrál. zamykání

    • 4 odpovědi
    • 9.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  3. co je to za konektor ?

    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  4. Jednotka klimatizace

    • 21 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  5. palubny pocitac

    • 16 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
  6. Nefunguje rychloměr

    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  7. pripojeni can autoradia

    • 15 odpovědí
    • 4k zobrazení
  8. Konektor v delici stene

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  9. Odpojení tachometru

    • 6 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  10. Kontrolka EPC a řízení

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  11. komfortky 433E a 433H

    • 4 odpovědi
    • 6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  12. El. okna - zlomený pojezd

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  13. autobaterie

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není potřeba vypnout, ale klepnout na nastavení rychlosti, takže přestane brzdit, je to o pár km míň, takže stačí jednou posunout a zase to jede. Naopak, je to docela dobře použitelný nástroj. Pokud je to pravidelnější cesta, tak i člověk ví, kde se to stává, což třeba dnes mne překvapilo, že to všude zmizelo a jelo správně.
    • Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku. 
    • Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil. 
    • To souhlas, člověk si jede nikde nic a najednou auto začne brzdit - takže off. Občas to používám na silnicích nižších tříd, kde je co kilometr vesnice - tam mě nebaví pořad brzdit a zrychlovat, tohle si to alespoň řídí samo, ale na silnicích s vyšším provozem + dálnice nepoužitelné.
    • kúp a rob , zarobíš si , a potom ked prejde par rokov tak vylusti aj QR kody co maju nove TSI ... 
×
×
  • Vytvořit nový...