Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


627 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 793 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 598 zobrazení
    • 186 odpovědí
    • 76.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 626 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 30.8k zobrazení
  1. Zadný stierač 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 62.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 331 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 272 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 23.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 585 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  2. Zapojenie autokamery

    • 19 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 645 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 19k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 644 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 384 zobrazení
  3. zpátečka svítí pořád

    • 8 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 489 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte. Po výmene rozvodov na motore EA288 CUNA 2.0TDI sledujem cez diagnostiku hodnotu IDE00182 – Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů (poloha fáze). Aktuálna hodnota: –3,41° Najazdené po výmene : cca 4 000 km Motor beží bez chýb a kontroliek, no zdá sa mi mierne hlučnejší. Zaujíma ma, či je táto odchýlka po výmene ešte v norme, alebo by som mal kontaktovať mechanika, aby to skontroloval/prípadne upravil nastavenie rozvodov?  Máte niekto skúsenosti, aký rozsah hodnôt je po výmene akceptovateľný a čo je ešte považované za optimálne? Ďakujem za rady.  
    • U mě se to prvně projevilo minulou zimu a je to rok výroby 2019. Ale blbnulo to až tak při -10 °C a níž, jinak ne.
    • Dobrý den mohu se zeptat na tenhle zvuk u spolujezdce to zni jak kdyby tam klepal nějaký plast nebo spis skřípal a venku tak to  IMG_5250.mov IMG_5249.mov
    • Dobrý den, měnil jsem sondu otáček motoru. Ta která je za rozvodama. A povedlo se mi urvat ten šroub co to drží… je možné to tam něčím přilepit aby to vydrželo to teplo. Místo na vrtačky nebo něco tam moc není a došly mi nápady jak ten šroub vyndat.
    • Tak ono u většiny aut se to projevilo relativně brzo a věřím, že zas nebyly ty pojistkovky vadné úplně všechny. Třeba máš štěstí. Já musím zaklepat, u mě naštěstí nic (mám 08/2018).
×
×
  • Vytvořit nový...