Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem kefi,

    Ahoj, při jizdě na 4 a 5 převodový stupeň se kolem 3500ot/min něco silně rozvibruje u motoru (převodovka), ale jenom v tahu! Vibruje i řadící páka, jakmile pustím plyn tak to přestane! kdyč to zkusím na 1-3 tak nic klidně až do 5 tisic otáček. Najeto má 115t km. Napadá mi vnitřní kloub (dlouhá poloosa), ale ten by asi vibroval na každý rychlostní stupeň?? Nebo setrvák ?? vibroval by také na každý rychlostní stupeň. Nebo převodovka 4 a 5 stupeň? nevím jen hádám. Na budíkách svítí symbol volantu (dotyčný má vyměněné čerpadlo za nové Koyo), a žlutá chyba motoru. Nevím, jestli to má něco společného, říkám to jen pro upřesnění! Konkrétně symboly zjistím až to připojím n…

    • 1 odpověď
    • 3,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Vlado32,

    Zdravím, Má niekto skúsenosti s čipnutím tochto motora, je citeľný nejaký rozdiel? Na nete som našiel firmu http://www.motortuning.sk/katalog/2-skoda/28-fabia-14-16v.html , ktorá čipuje o 10Kw a druhú http://www.tuningbox.sk/skoda.html o 4kw. Aké to má klady a zápory?

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem CiMKO,

    Zdravím vás, chcel by som sa opýtať na farebné označovanie typov vstrekovačov na fabiu 1.4 16V 55kW AUA. Moje sú s bielim farebním označením a neviem také momentálne zohnať. Mohol by som použiť aj iné v prápade že by som vymenil celú rampu? Nebol by s tým problém??

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem iva25,

    Prosim kdo poradi mam Fabii 1.4 16v 74kw ale odesel motor,chtela bych vedet jestli jde do ni sehnat jiny motor a nebo ten co tam byl.

  5. Zahájeno uživatelem martin851,

    zdravim, mam taky problem s motorom AUA. Pri jazde (stalo sa mi to uz aj v meste, aj na dialnici) si len zrazu vypne 1 valec a pokracuje uz len na 3. Po odstaveni auta na pol hodinu sa vsetko vrati do normalu. Neskor po prejdeni asi 300 km sa problem zopakuje. diagnostika v adrese 01 - motor ukazala toto: 6 závad nalezeno. 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi rozsah 1 P1151 - 35-10 - system prilis chudy - Sporadická 16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 35-10 - - Sporadická 17584 - rada valcu 1 P1176 - 35-00 - lambda-regulace za katalyzatorem - regulacni meze dosazeno 16517 - rada valcu 1 - sonda 1 P0133 - 35-10 - signal je maly - Sporadická …

  6. Ahoj, už cca rok se náhodně (jednou za 14 dní, jednou za měsíc, 2x denně) stane, že otáčky spadnou na 0 a do vteřiny se zase vyhoupnout zpět (auto nechcípne jen cukne). Měl jsem to už jednou kvůli tomu v servise ale nic konkrétního mi k tomu neřekli. Dnes s tím jela přítelkyně a stalo se to zase akorát s tím rozdílem že otáčky se nevrátili (ale auto prý jelo - asi nouzový režim?) a rozsvítila se kontrolka motoru a blikala kontrola oleje, tak zazmatkovala a chcíplo ji to. Po nastartování zase jelo v pořádku s normálními otáčkami - jen ta kontrolka motoru zůstává stále svítit. Nevíte případně co by s tím mohlo být? Je to rok 2000 nalítáno to má 40 000

    • 7 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Ondraasek,

    Ahoj, mám fabku 1,4 16V 74 kW r.v. 2001. Poslední dobou s ní mám problém. KDyž jedu třeba na dálnici a vytočím ji nad 3,5 tis otáček, tak jaksi píská motor. Nevím,jak lépe to definovat. Prostě jak kdyby se tam něco valilo a u toho to dělá takovej divnej zvuk. Docela mám z toho strach a jezdím tak 100 km/h. Dřív to nedělalo. Není to nějaká častá závada popř. neví někdo, co by to mohlo být? Díky Dělá to 100% motor, protože když pustím plyn, tak oka, jen když přidám a jedu nad 3,5 tis otáček a výš. Jinak olej dávám 10W40 s aditivy. Originál shell, takže v tom to asi nebude.

    • 10 odpovědí
    • 13,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem javko,

    Zdravim, nikde na fore som svoj problem nenasiel (ak ano tak poprosim o odkaz), tak sa chcem spytat na rady pre moj problem. Dnes ked som vchadzal do krizovatky som si preradil na 2 stupen a auto z nicoho nic zdochlo. Nasledne nastartovanie bolo neuspesne. Auto sice nastartovalo ale hned aj zdochlo. Ked som skusal po nastartovani stlacit plynovy pedal vobec nereagoval. Reagoval iba vtedy ked som startoval s plynovym pedalom na podlahe, vtedy pri starte otacky vyleteli na max. nasledne ked som ho povolil a znova stlacil opat bez odozvy. Podotykam ze motor bol zohriaty. Auto som nechal na blizkom parkovisku. Vecer ho pojdem odtiahnut ku mne domov. Prve co skusim je napojit…

    • 6 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem dany636,

    Dobrý den, prosil bych o radu. Má fabie 1.4 16V r.v. 2002- za studena když nastartuji tak otáčky jsou tak 1000-1100ot./min. Ale při jízdě když třeba dojíždim ke křižovatce a vyřazuji nebo podřazuji tak na volnoběh to drží tak 2500tis. a po chvilce to zase spadne. Děje se to i při řazení nahoru. když to vytočim třeba tak do 3000tis a chci přeřadit na výšší rychlost a sešlápnu spojku tak otáčky výlítnou tak o 500 otáček výš. Po zahřátém motoru už to ale nezlobí? Děkuji za všechny rady....

    • 6 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mot,

    ahoj, jsem tu úplně nový, tak se předem omlouvám kdybych přehlédl něco co se tady už řešilo... Mám problém s Fábii I. 1.4, 55kw, po otevření nádobky od chladiče jsme zjistili, že je nádobka plná "mazutu-lepkavé hmoty = olej smíšený s vodou" vypadá to, že je "fouklé" těnsnění pod hlavou, ale možná je i prasklá hlava (auto je zakoupené v AAA auto, takže se vůbec nedá věřit najetým kilometrům na tachometru) A jelikož má být oprava co nejlevnější (majitel vozu je částečně invalidní a vůz jsou jeho druhé nohy) tak jsme se rozhodli, než-li měnit těsnění pod hlavou (což by ruku v ruce neslo i "udělání hlavy, srovnání, otlakování..." také výměnu rozvodů a bůhví jestli by se ten m…

    • 6 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Pajtaš,

    Cawte... Mam mensi problemik... Pred nejakym casom som si vsimol ze sa mi troska straca chladiaca kvapalina, tak som dolial, a stale sa stracala.... Tak som si vsimol ze to presakuje v okoli toho spinaca ventilatora...tak som ho dotiahol...nejaky cas OK, potom to znova presakovalo, znova som to dotiahol a hladina vody sa celkom aj drzala hodnu chvilu...Ale potreboval som doliat nemrzku, tak som dolial cca 0.5L, (medzi MIN a MAX, vtedy som mal pod MIN) no a dnes ked som pozeral som si vsimol ze to pekne a zretelne presakuje znova... Mate nejake rady?? pravdepodobne tam tesnenie nebude, a vyberat spinac kvoli tesneniu, a riskovaniu ze mi vytecie voda, a zeby som musel p…

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Bricktop,

    Zdravím všechny, chci Vás požádat o radu, z loňské výměny oleje mi zůstalo cca 0,7l stejného oleje, který budu dávat i letos. Můžu tento olej použít (olej byl skladován ve skladu, kde jsou celoročně teploty nad bodem mrazu)? Děkuji za odpověď.

    • 6 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem mutant,

    Dobry den vazeni Mam jeden rychlodotaz. Ceka me vymena vzduchoveho filtru u 1,4 16V 55KW a ctu, ze se motoru se sportovnim vzduchovym filtrem "lepe dycha". Proto se ptam, ucitim, vymenou normal filtru za tento "sportovni" nejake polepseni v akceleraci, popr. nejake zmeny k lepimu treba zatahu v nizsich otackach, nebo to je v teto kategorii motoru neznatelne a nemusim se namahat a dat tam zas obyc filtr? Diky za odpovedi, Joza

    • 6 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Qwee,

    Ahoj, již dlouho se potýkám s následující závadou: Pokud je auto zahřáté, tak mi občas otáčky spadnou na volnoběh..plyn ale držím nohou ve stále stejné poloze. Musím pak znovu vymáčknout a stisknout plynový pedál. Dokud ho nevrátím do výchozí polohy, tak vůbec nereaguje na jakýkoliv stisk. Potom to již funguje. Stává se mi to nejčastěji při záběru na dvojku či trojku. Občas to cukne jakoby docházel benzín a pak se to chytne a nebo to udělá to co píšu. Dělá mi to již rok, nikdo mi neporadil, akorát mám již vyměněno: palivový filtr, škrtící klapku, benzinovou pumpu, svíčky, plynový pedál. Zkoušeli mi i vyměnit řidicí jednotku. Kabelový svazek rozmotán již dávno před vznik…

    • 8 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem LELA66,

    Potřeboval bych poradit.Ujedu pár kilometrů(10-15)a motor je velmi rozžhavený.Horký jsou i hadice od nádobky chladící kapaliny.Co s tím?Díky

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Pajtaš,

    Caute... Mam takyto problemik... Ked nastartujem, tak mi zacnu kolisat otacky...pri studenom motore normalne cca 1100 otacok, a zrazu to klesne na cca 800, a znova okolo 1000otacok, a zase padnu a tak do okola...ale ked prejdem kusok, a motor sa zohreje tak otacky su uz v uplnom poriadku, a nekolise nic... Myslite ze by mohol byt vadny alebo uz "nacaty" snimac teploty, a preto to robi taketo problemy?? dik

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  17. Dobrý den mám prosím dotaz,spíš bych měl takový specialni problem zakaznik přijel s poruchou motoru a jezdil na ethanol, měl benzin v oleji tak jsme to rozdelali,zjistily jsme špatný ojejový čerpadlo,šály,a celá hlava se dělala včetně vodítek na ventylech+otlakování daly jsme vše dohromady a od te doby to jde natočit motor běží ale nepravidelně a zdá se ve vysokých otáčkách se chytne.cca po 20km se rozsvítí kontrolka motoru a diagnostika píše nepravidelné pálení druhého válce.ale motor chytne ale jde hrozně.mimo to je na tom autě nová klapka,vstřiky,svíčky,EGR ventil,cívka,přehraná jednotka a stále beze změny.prosím o radu Předem děkuji.

    • 1 odpověď
    • 5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem josef.D,

    Zdravím, mám motor 1.4; 55kW; r.v. 2001; Motor AUA. Mam takový dotaz. Když je motor studený, tak chytí normálně jak má. Motor běží bez problémů, až do ohřátí 61° - 63°C, poté motor chcípne. Pak motor nelze nastartovat, dokud zase nevychladne. VAG nehlásí žádnou závadu. Všechny filtry a svíčky jsou nové, a stále je to, to sámé. Zkoušel jsem průchodnost výfuku, ten je v pořádku a zapalovací cívku. Zaráží mě, že motor chcípne vždy při té teplotě. Prosím o radu. Děkuji.

  19. Zahájeno uživatelem Jaroě,

    Ahoj, někde jsem o tom nedávno četl a nemohu to již najít. Známý má problém s Fábií 1,4 74kw. Svítí mu kontrolka oleje. Nechal měnit čerpadlo, čidlo, olejový filtr a čistil sací koš. Stále svítí a hydroštely cvakají. Vag nic nehlásí olej se neztrácí. . Co s tím? Děkuji za nápady. Jára.

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem rolfik,

    Zdravím, poslední dobou se mi stává (ne pokaždé), že když nastartuju, tak je po pár vteřinách slyšet zvuk, jak kdyby se něco rozběhlo později. Stává se to, i když je motor studenej, tak si myslím, že to třeba ventilátor chlazení není. Nemám klimu tak na klíňáku je jen alternátor a ten nevím jestli by to nemohl dělat on. Pak mě napadla ještě vodní pumpa, ale ta by se musela jedině protočit. Mám motor 1,4 16V 55kW BKY. Díky za odpovědi

    • 8 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem malybrko,

    Co si o tomhle myslíte? http://aukro.cz/item1392194450_jezdete_levneji_magnetizery_expanderod_1_3_do_2_3l.html Bude to vůbec mít nějaký vliv?

    • 11 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  22. Ahoj, na úvod bych rád podotknul, že mám Fábii s tímto motorem jen pár měsíců a stále si spolu nějak moc nerozumíme oproti ostatním vozům, co jsem kdy řídil a řídím. Rád bych znal Vaše doporučení jak ho nejlépe využívat, případně jak si nejlépe zvyknout na tento motor. Jezdím od mládí podle sluchu, na otáčkoměr se moc nedívám a když už, tak se přistihnu, že jej držím v otáčkách od 2000 až 2500/min. Při řazení nahoru až kolem 3000/min. Vím, že to není moc dobré, ale na druhou stranu nesnáším když motor "moc řve". Takže co s tím? Někdy mě to připadá, že snad jezdím na spotřebu, ale opak bude pravdou a podtáčením to zkrátka schlamstne víc, než si myslím. Denně jezdím nákla…

    • 4 odpovědi
    • 5,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem vohnout,

    Ahoj znamymu na fabce zacali litat na volnobeh otacky,motor je zahraty a najednou sami vylitnou na 1200ot,jako kdyby sepnul sytic.a po proslapnuti plyn.pedalu spadnou na normal nevite co by to mohlo bejt,na co juknout diky. jo a na diagnostice to nic nepise ani zadna kontrolka nesviti,sktr.klapka je cista

    • 5 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem benikml,

    Kde koupit držák uhlíků škoda fabia combi 1.4 16V, 59 kw? Děkuji za rady benikml@seznam.cz

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem bekula,

    Zdravím. Mám Fabii 1.4 16V 55kw a nyní jsem s ní byl na emisích a technické. Když sem auto přivezl domů a zajel s ním do garáže tak potom co jsem vylezl z auta a přišel k předku auta byl cítit smrad od motoru jako by se něco pálilo. Zvedl jsem haupnu a prohlídnul celý motor a nic sem nenašel. Všechny kapaliny jsou doplněny jak maj být. Druhý den sem jel s autem tak 10 km a po zajetí do garáže zase ten samí smrad. Je to jen vepředu. Před technickou nic cítit nebylo. Nevíte někdo co by to mohlo být. Díky za radu.

    • 3 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.