Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 373
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  1. Zandari vs RS3 ?

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  2. Tipy na vylety

    • 2 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
  3. Moje youtube videa

    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
  4. Pár dobrých videí

    • 6 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  5. Rusko hledá talenty :D

    • 23 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
  6. Omyly automobilizmu

    • 22 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.2k zobrazení
  7. Crash testy

    • 6 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  8. Fake or Real

    • 1 odpověď
    • 6.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  9. Nehoda kamiony

    • 8 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  10. Semafory v Thajsku

    • 0 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  11. HLADOVA MASINA

    • 2 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  12. McLaren P1 Nürburgring

    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  13. Praga

    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  14. BT race

    • 0 odpovědí
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
    • TSI vs TDI - to si musíš říct sám, ideálně projet předváděčky, tyhle nejrozšířenější motorizace (2.0 TDI 110 a 1.5 TSI 110 budou na každém rohu). Někomu vyhovuje to, někomu ono. Při delších trasách na dálnicích bude příjemnější TDI, minimálně co se týče spotřeby. Vadit může oproti TSI trošku větší hluk od motoru. Zvážil bych taky servisní náročnost u vyšších nájezdů, pokud si auto plánuješ nechat déle. Tam bude TSI ve výhodě.   DCC - mám teď druhou O4, první byla bez DCC, druhá s DCC. Pokud budeš jezdit na 17" kolech, tak je to za mě zbytečnost. Pokud 18", tak je to na hraně. Vyloženě nutnost pro komfort to není, 18" mají oproti O3 vyšší profil pneu, takže jsou komfortnější. U 19", který mít na 99% nebudeš, už bych s DCC neváhal.
    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
×
×
  • Vytvořit nový...