Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI


68 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
  1. Skrtici klapka nebo EGR

    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  2. Smrad a kouř

    • 1 odpověď
    • 6.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 12k zobrazení
  3. turbo?

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Unik oleje 1.9 TDI BSW

    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
  5. volnobezne otacky

    • 8 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  6. Výmena motora 1.9 tdi BSW

    • 4 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  7. zahadna teplota motoru

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. zotrvačník

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takže když mám Fabii III 2016 se speed limiterem a front assistem, stačí vyměnit levou páčku za tempomatovou, zajet do autorizáku na swap kod a měl by normálně fungovat tempomat? Nebo je třeba měnit ještě další věci, jednotky apod?
    • shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
    • Jak píše @suri., tak jen upřesním. Těhlice se sehnat dají nové na alegru za cca 10000 za obě což se vzhledem k ceně ložisek a spodních čepů, které byly součástí, dá ještě považovat za akceptovatelné. Ale ramena po bazarech prostě nejsou. A cena za jedno nové je taky okolo 10000. A to je za kus hliníku dost úlet. Výhodou je, že je levé stejné jako pravé, tak se dají sehnat i po jednom bez rozdílu směru. Pokud by to někoho zajímalo, tak hliníkové napravnice se dají sehnat snadno a za rozumné peníze. Ale pozor jsou dva druhy 5q0 a 3q0. Liší se nepatrně tvarem směrem k převodovce. Některé převodovky pak mlátí do nápravnice při nevhodné kombinaci. Pak je ještě problém, že TT má větší průměr čepů na řízení v tehlici, tak nejdou použít kulaky jiné než z TT, ty jsou ale mnohem delší a tak se musí dát i jiné tyčky na řízení. No je toho celkem dost. Já tohle vyřešil kuželovou vložkou.
    • Zdarec dokazete amaterovy popsat jak spoustite videa? Jakym kabelem mate propojeno nebo jakou fleskou do usb c? Nebo pouzivate nejakou externi krabicku?  klidne i foto ci nazev.    diky
    • Brno - Ostrava - lehká noha = 5.4/100km.. nezajeté auto.. jinak 50/50 okresky/město mám teď nějakých 6.7/100km? Za mě na tak velké a těžké auto pohoda..
×
×
  • Vytvořit nový...