Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1176 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení
  1. octavia I podspoiler

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. Kolesá ALu & plechy

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  3. Světla O1 předni

    • 10 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  4. Odstranenie plastov

    • 12 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  5. Voskování, lakování

    • 15 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  6. LED žárovky t10 1 2

    • 26 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 38k zobrazení
  7. rozdíl v zástěrkách

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. výměna střešních lišt

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  9. Lepidlo Betalink

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já to nechtěl dělat, nemám na to prostory a chtěl jsem záznam do servisní knížky. 
    • Mechanické a chemické čištění sacích ventilů nikdy nedosáhne takového výsledku jako čištění pomocí skořápek. To ale nic nemění na tom, že se karbon vrátí hned po další výměně oleje – stav, který ukázal uživatel paulcz, bude zpět velmi rychle. Výsledek? Vyhozené peníze. Služební vozy s nájezdem 500 000 km nikdo nikdy nečistil – a přesto jezdí stále relativně dobře. Vyhodit 8 000 Kč jen za dočasně čisté sací ventily je prostě nesmysl. Chápu to v rámci rozsáhlejší opravy, třeba při výměně vstřikovačů, ale samostatné čištění ventilů bez jiné návaznosti je vyloženě zbytečné. A je úplně jedno, jestli jezdíte krátké trasy nebo dlouhé dálky. Karbon se nejvíce usazuje při plně zahřátém motoru, a to zejména v rozsahu mezi 2 000 a 3 000 otáčkami – tedy přesně tam, kde se motor provozuje nejčastěji a nejefektivněji. Takže snaha tomu zabránit je v podstatě marná. Při studeném motoru nemají výfukové plyny dostatečnou teplotu na to aby spaliny přilnuly na materiál v sacích prostorech.
    • @Boleslavák a co FL ? vypadá to na ticho po pěšině 🙂
    • Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
    • Chystá se limitovaná edice Fabia 130
×
×
  • Vytvořit nový...