Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1174 témat v tomto fóru

  1. sterace OII na OI 1 2

    • 45 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 26.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 239 odpovědí
    • 197.6k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 24.1k zobrazení
  2. Zadni podspojler

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 56.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 94 odpovědí
    • 123.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  3. Klíč v zámku

    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  4. Ochranný nástřik prahů 1 2

    • 27 odpovědí
    • 23.1k zobrazení
  5. chladicova stena

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
  6. Nádržka ostřikovačů

    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  7. Podběh plastový 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
  8. Zatuhlé stěrače 1 2 3 4 7

    • 155 odpovědí
    • 59.7k zobrazení
  9. Hagusy

    • 23 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  10. kryci ram okna

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Rád bych sem přidal trochu "tvrdých dat" zveřejněných ohledně VW:   V říjnu měl VW meziročně nárůst o 18% v zaregistrovaných vozech, ID.4 nárůst o 24%, ID.7 prodáno více než 5.000 ks. V listopadu rostl o cca 6%. Meziročně celému koncernu vzrostly tržby o 8,6 bilionů Kč (8 600 000 000 000,- Kč).   Zavření v tomto vlákně velmi skloňovaných tří továren ovlivní celkovou kapacitu koncernu zhruba o 2-3 % a přitom se koncern zbaví přes 30.000 pracovníků ve velmi neefektivních německých továrnách s vysokými náklady na pracovní sílu.   A celé to přitom může management svést na EU (to je ta organizace, co může za všechno špatné minimálně od května 2004 a možná i dřív). Pokud budou chtít politici továrny a zaměstnanost zachovat tak, aby měli dál svá plná korýtka, musí něco pustit. Třeba snížit/zrušit/oddálit pokuty za výrobu neekologických, ale vysoce ziskových motorů. Ony by se vyráběly i tak, ale mohla by zmizet nula na konci čísla se ziskem pro majitele koncernu a přesunout se do veřejných rozpočtů na podporu obnovitelných zdrojů. To by teprve byla eko-katastrofa. Tomu je potřeba zabránit všemi dostupnými prostředky. 🙂   Zdroj dat: https://www.forum24.cz/famy-o-krachu-evropskych-automobilek-ponekud-nefunguji-volkswagen-ma-nejvyssi-trzby-v-historii
    • ... a už to bude rok co se nám doma vyrovnali síly ŠKODA 2:2 VW Táta si po 17letech s Passatem B5.5 pořídil KODIAQ L&K 2.0 140kw DSG 4x4 Letos jsem měl problému se svojí daily károu takže dovolená v HR byla s Kodiaqem cca 2400km s průměrnou spotřebou na palubáku 7,2L Co teda tátovi závidím je nez.topení, to se teď hodí 😆  
    • › Po úspěšném letošním roce rozšiřuje Škoda Motorsport pro rok 2025 svůj bonusový program pro týmy startující s vozy Škoda Fabia Rally2 ve FIA Mistrovství Evropy v rally (ERC)› Po registraci u Škoda Motorsport se týmy mohou do tohoto programu zapojit a získat odměnové poukazy, které mohou vyměnit za náhradní díly, a dokonce i nové rallyové vozy› Na vybrané podniky ERC a FIA Mistrovství světa v rally (WRC) se vrátí nabídka náhradních dílů přímo od Škoda Motorsport Škoda Fabia Rally2 Bonusový program pro zákaznické týmy Škoda Motorsport, který byl spuštěn v lednu 2024, byl ve své první sezóně velmi úspěšný. Přihlásilo se do něj 13 týmů a 16 jezdců, proto bude […] Článek Škoda Motorsport se připravuje na sezónu 2025 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Black And White. Pěkný. Též přeji vše nej.
    • ked ma auto max 300 000 km, maju sa menit trysky automaticky za nove alebo bosch exchange, kontrola je zbytocna a iny repas je zbytocny tiez, resp. casto aj technicky nemozny. niekedy ich treba menit samozrejme aj skor. a maju sa menit vsetky naraz. ale ludia si nedaju povedat a hladaju chyby inde alebo setria aj tam, kde sa neda, kym sa im nestane to, co sa stalo aj mne https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171145 je tam prokotol z testu prislusnej trysky po incidente, ked mi poskodilo piest a blok motora. dvaja mechanici potvrdili, ze to bolo kvoli vadnej tryske. auto tahalo do poslednej chvile vyborne. boli tam asi 2-3 naznaky kratkeho vynechavania mozno tyzden-dva pred tym a potom nastal koniec. vsetky hodnoty zelene, mohol som ju predat ako zanovnu aj s ostatnymi ano, keby tomu nenakladam na dialnici plny plyn, tak by to mozno jazdilo doteraz.
×
×
  • Vytvořit nový...