Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


211 témat v tomto fóru

  1. Chcípnutí během jízdy

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. chlazeni

    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. Chlazení motoru

    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  4. Čištění motoru 1.9

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  5. cuká motor

    • 22 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 974 zobrazení
  6. Divny vykon AVF

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. EGR - vyrobcovia 1 2

    • 44 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  8. hlučný motor

    • 14 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  9. Huceni motoru

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 26.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  10. Jak zjistit typ spojky?

    • 9 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  11. Klepe

    • 23 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 9.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za odpoved. Kde bych ho měl zhruba hledat? Jsem laik.
    • Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru  žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...