Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


213 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  1. 96kW bez vykonu

    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  2. Občasné cukaní auta

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  3. startuje/nestartuje

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. Mrazová zátka

    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. řemenice alternátoru

    • 5 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  6. Chlazení motoru

    • 5 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  7. 1.9 77kw starter

    • 4 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
  8. Divny vykon AVF

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. Ztrácí se voda

    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 282 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
  10. vstřiky?

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, zpozoroval jsem několikrát, že pokud prší, tak mi hlavní čočky ve světlech chaoticky zapínají a vypínají různé segmenty. Když stojím proti zdi, nebo za někým v koloně, tak to vypadá, jak stroboskop na diskotéce. Řekněme, že cca 90% segmentů svítí konstantně, ale těch 10% chaoticky poblikává a něco vykresluje. Nejedná se o přísvit, ani o mlhovky, ale opravdu o segmenty v hlavním projektoru. Když je sucho, tak svítí bez problému. Dálkové se také chovají dobře, dle dopravy dobře zapínají a vypínají segmenty (které ale nejsou v projektoru o kterých píšu). Je to vada, nebo běžná funkce? Jak to máte vy? Dělají mi to obě "čočky".
    • @Kroun1 Buď jsou tak velké rozdíly v motorech a my máme toho "černého Petra" nebo máme srovnání s výrazně lépe reagujícími motory, proto ostatním majitelům to chování přijde normální (což ale nechápu u auto novinářů co se projeli se spoustou aut). Elektromotůrek u automatu dodá více kroutícího momentu a tu "prodlevu" co máme my zřejmě eliminuje + automat prostě rychle podřadí a auto vyrazí..   Mam najeto 4tisíce a subjektivně mám pocit, že se reakce motoru o něco zlepšily, přímé srovnání nemám, Focus už je pryč. Prodleva na stlačení pedálu pořád je, jen se zkrátila. Do 2,5tis otáček auto reaguje velmi vlažně, aby se rozjelo, je potřeba ho vytočit. Žena jezdí na pětku i po dálnici, protože má pocit, že auto nejede a že ho na šestku dusí.   Možnost změny jízdních režimů je buď za příplatek nebo ve vyšších výbavách. Je to tohle tkačítko v liště     
    • Už jsem najel přes 1000 km a smazaná chyba (grilované kuře) se znovu neobjevilo.  Dnes diagnostika a vše OK. Tak asi jenom spontální  chyba. Tak jezdím vesele dál
×
×
  • Vytvořit nový...