Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


135 témat v tomto fóru

    • 17 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  1. Vahadla

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  2. Podivný volnobeh

    • 16 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  3. Log 2.5tdi 114kw AYM

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  4. Po startu šustí

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  5. zaměna vstřiku

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  6. Motor 2,5 netopí

    • 11 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  7. Vstřiky a jejich údržba

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13k zobrazení
  8. Snímač oleje

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  9. auto sa zle rozbieha

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  10. 2,5 TDI nejede

    • 17 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ano, moc jsem nehledal, tak "někde dole, malým písmem" nějaká chybičky být může. Ale kdyby to byla závažná CHYBA jak uvádí ŠA, tak by někde měla svítit červená kontrolka s velkým vykřičníkem. Nesvítí - nevěřím.
    • Diky, diky za navedeni! Otestovano. Vetraky se toci. Tak uz budu v kolonach klidnejsi.
    • Mělo by v motoru někde v testu akčních členů.    
    • Napíšu jen své poznámky. Řada lidí zde plete pojmy SS a inteligentní dobíjení. Jsou to dvě odlišné věci, trošku sice nteligentní dobíjení (tedy aktuální napětí  akumulátoru) ovlivňuje funkci SS, ale to je vše. Kdo se o to vážněji zajímá a má VCDS , lze tam ohledně správy elektrosoustavy a baterie a jejích historie dohledat spoustu zajímavých věcí. Až se člověk diví co vše si auto ukládá. Od toho se také odvíjí věčné téma  "kódovat" novou baterie nebo ne. Kdo se chce zajímat méně ať si pořídí monitor baterie. Dozví se také spoustu zajímavých dat jak online , tak historicky. Dá se vidět okamžitá hodnota napětí a tedy stav dobíjení při různých režimech jízdy, teplot, stavu akumulátoru, otáčkách motoru.   No je to celé velice složíté ale technicky zajímavé. Takže ať si každý řeší dle svého uvážení či odpojovat řídící jednotky, velikost napětí, kodovat po výměně  atd. Nicméně tam toho moc vymyslet nejde.    
    • Sloučena dvě témata o Start Stopu. Poslední komentáře jsou kvůli tomu lehce promíchané.
×
×
  • Vytvořit nový...