Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


12 témat v tomto fóru

  1. 1.4 TSI 92 kW 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 51.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 26.8k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  2. Kontrolka oleje

    • 9 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  3. hlucny motor

    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 19.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  4. Problem s olejom

    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  5. Rozvody

    • 3 odpovědi
    • 15.5k zobrazení
  6. Zberač za turbom

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak zrovna ten klasický vypoušťák je dobře přístupný a vytočil bych jej taky. Určitě bych vytočil i horní kontrolní šroub, ať to při vypouštění může horem přisávat vzduch. Nic tím nezkazíš, až je budeš dávat zpět, mázni olejem jejich závit, aspoň ti tam nezaroste 😉. Jsem zvědav, jak budeš řešit plnění. Půjdeš přes horní čep vidličky (spolu s dalším rozebíráním) nebo to tam zkusíš naládovat klasickým plnícím šroubem? Jj, ty vlastně budeš ještě vlastně měnit tu pojistkovku u baterky, viď?
    • Vím, že píšeš "sdílím co mi řekli" ale mám stejnou baterku z 6-2021 a Star/Stop jsem jen vyzkoušel při cestě ze salonu domů a od té doby pravidelně vypínám. Denně v součtu 2-5 cest do celkových 150km, jinak náhodně dlouhé trasy. Najeto celkem .... kouknu do apky. 98839 km a ani jednou trablík s baterkou.
    • Tak jsem se do toho pustil. Zatím jsem převoďák vypustil tím čepem vidličky a nechávám vykapat. Je skutečně nutné vyndavat i ten výpustný/kontrolní šroub? Vyteče přes něj ještě nějaký olej? Nejnižší bod na převodovce je asi ten čep.
    • Podělím se o čerstvou zkušenost: O4 RS TSI 2020 ... také se mi přes noc originál VW EFB+ 70Ah baterie bez varování vybila - nicméně všiml jsem si v garáži bezdůvodného bliknutí koncových světel, když jsem kolem vozu bez klíčků prošel, ale protože se to dalších 5 minut neopakovalo, nevěnoval jsem tomu pozornost.) Později auto nešlo odemknout přes Kessy, pouze tlačítkem. Po otevření dvěří infotainment hlásil prázdnou a nedovolil ani nastartovat, přestože den předtím jsem jel 600km. Po 2h nabíjení (Bosch C3 automat, 3,5-3,8A) už infotainment po otevření dveří chybu přestal hlásit a po cca 16h nabíjení dokončeno (přešlo to na udržovací proud). V servisu baterii změřili testerem a tvrdili, že je ještě celkem v pořádku i pod zátěží (zkontrolovali alternátor i klidový odběr atp.), ale že naopak někdy cca 2024 v únoru vyšla aktualizace software, která prý cíleně řeší právě problém náhlého vybití akumulátoru. Tak mi nahráli nový software a preventivně jsem si rovnou dobrovolně pořídil zcela novou baterii, protože je zrovna v 55% slevě (což už se blíží ceně značkového neoriginálu).   V rozporu se vším, co je všude na internetu mi technik v autorizovaném servisu tvrdil, že tyto baterie naopak trpí, když se dlouhodobě vypíná Start/Stop (což jsem většinou dělal), protože prý při vypnutém SS se nejenom nevypíná motor v kolonách, ale i při běžné jízdě se prý jiným způsobem nabíjí (trvale slabým proudem), kdežto při zapnutém SS se i prý i při plynulé jízdě baterie nabíjí nějakým přerušovaným cyklem s vyšším proudem, což je prý pro tu baterii lepší. Prý je takto školí a mají to údajné ověřené i z praxe, že lidem, co si SS vypínají ty baterie prý odcházejí rychleji... tak nevím, případá mi to trochu divné, jen sdílím, co mi řekli. Prý má smysl si ten SS vypnout až v momentě, kdy už člověk popojíždí v zácpě a opravdu nechce startovat každých pár sekund...   Po příjezdu ze servisu jsem krátce po zhasnutí změřil na baterii téměř 13V, po dalších 16h ukazuje 12,8V ... a budu jezdit více s tím zapnutým SS a pravidelně baterii kontrolovat, kam až jí to inteligentní nabíjení dovolí klesnout.
×
×
  • Vytvořit nový...